ناجه
سالی یه بار جواب سلام ما رو نمیداد امروز از دو کیلومتری داد میزد: سلام سادات جان!
ء/
باز خوبه جنگ شد بیخیال عیدی گرفتن
از ما سادات شدید
#غدير
ء/
من دوست ندارم در بمباران بمیرم!
دلم میخواهد آخرین لحظهی زندگیام
دست به یقه با حرامیهای صهیونیست باشد.
آنقدر ازشان کشته باشم که رنگ سبز لباسم
به سرخ ِکبود بزند!
من قاتل نیستم اما فقط اینطور میتوانم
صدای گریهی مظلومان غزه و عالم را تمام کرده باشم
اینطور جگر سوختهی مادران اولاد از دست دادۀ
بیسر و دست را، اندکی مرهم بگذارم!…
- سید مصطفی موسوی
پیام ما جوانان حزباللهی و بسیجی تهران
کوتاه است:
«اگر قرار است تهران را ترك کنیم
مستقیم به تلآویو خواهیم آمد!»