🇮🇷افتتاح آزادراه شهید شوشتری نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان جنوب شرق تهران خواهد داشت
▫️دکتر سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صفحه شخصی خود در ویراستی:
🔹بهرهبرداری از قطعه نخست آزادراه شهید شوشتری را به شهروندان عزیز تهران، بهویژه مردم شریف جنوبشرق پایتخت، تبریک میگویم.
🔹این پروژه راهبردی که از مطالبات دیرینه ساکنان منطقه بود، پس از سالها پیگیری و تلاش مستمر به ثمر نشست و نقش مهمی در بهبود دسترسیها، کاهش بار ترافیکی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان خواهد داشت.
🔹امیدوارم با تکمیل سایر بخشهای این طرح، شاهد توسعه متوازنتر زیرساختهای حملونقل و خدمات شهری در مناطق جنوبی و شرقی تهران باشیم.
📲صفحات دکتر سید احمد علوی در شبکه های اجتماعی:
🔸تلگرام
https://t.me/alavimedia
🔸 بله
https://ble.ir/Alavimedia
🔸ایتا
https://eitaa.com/Alavimedia1
🔸روبیکا
https://rubika.ir/alavimedia1
🔸اینستاگرام
https://www.instagram.com/alavimedia?igsh=MTlrbmQ1eWp4a2NlbQ==)
🔸ویراستی:
https://virasty.com/Alaviahmad
@Alavimedia1
📷تجمع شبانه و انقلابی تهرانیهای منطقه ۳ در میدان مادر با حضور دکتر سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران
📲صفحات دکتر سید احمد علوی در شبکه های اجتماعی:
🔸تلگرام
https://t.me/alavimedia
🔸 بله
https://ble.ir/Alavimedia
🔸ایتا
https://eitaa.com/Alavimedia1
🔸روبیکا
https://rubika.ir/alavimedia1
🔸اینستاگرام
https://www.instagram.com/alavimedia?igsh=MTlrbmQ1eWp4a2NlbQ==)
🔸ویراستی:
https://virasty.com/Alaviahmad
@Alavimedia1
🏴پیام سید احمد علوی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)
◼️بسماللهالرحمنالرحیم
◼️«اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ…»
◾️فرارسیدن ماه محرم، ماهِ تبلور شور و شعور و موسمِ بازخوانیِ ایستادگی در برابر ظلم، به همه هموطنان، بهویژه شهروندانِ ولایتمدار تهران تسلیت و تعزیت باد.
امروز ما در میانه «جنگ تحمیلی سوم» ایستادهایم؛ نبردی پیچیده که فراتر از مرزهای جغرافیایی، «اندیشه»، «هویت» و «امید» جامعه ما را نشانه گرفته است. حوادث سختِ چهار ماه اخیر و فقدان رهبر فرزانه انقلاب، داغی است که تنها با تمسک به فرهنگ عاشورا التیام مییابد. همانطور که امام راحل (ره) حکیمانه فرمودند: «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.»، امروز نیز این محرم است که باید موتورِ محرکِ ما در مواجهه با جنگ شناختی دشمن باشد.
◼️خطاب به هیئتهای مذهبی، سخنرانان و مداحان ارجمند:
◾️سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی، بهدرستی میگفت: «کربلا ما را به تاریخ فرا میخواند». هیئتهای ما باید کانونِ بازخوانیِ این تاریخ برای زمانه امروز باشند. از سخنرانان و مادحین انتظار میرود که تبیینِ «دینِ سیاستمدار» و «شورِ آمیخته با شعور» را سرلوحه قرار دهند. همانگونه که بزرگانِ معرفت بر آن تأکید داشتهاند، مجلس حسین(ع) نباید تنها فضایی برای عزاداریِ صرف باشد؛ بلکه باید «دانشگاهی» باشد که در آن «بصیرتِ انقلابی» در برابرِ هجمههای جنگ تحمیلی سوم تدریس میشود.
◼️خطاب به دستاندرکارانِ مراسم و آیینهای شهری:
◾️مدیریت شهری تهران با الهام از آموزههای اباعبدالله(ع) در مسیرِ «خدمترسانیِ جهادی» گام برمیدارد. برگزاری باشکوهِ آیینهای مذهبی، تجلیِ این نکته است که مدیریتِ شهر، در پیوند با فرهنگِ ایثار، میتواند الگوهای نوینِ حکمرانی را ارائه دهد. ضروری است زیرساختهای شهری با رعایتِ تمامِ جوانبِ حرفهای، بهگونهای فراهم شود که هر کوی و برزنِ تهران، به حسینیهای برای تبیینِ حقیقت تبدیل شود.
◼️خطاب به شهروندان شریف تهران:
◾️عزیزان؛ عاشورا درسِ ایستادگی در برابر نفاق است. ما در شرایطی که دشمنانِ این مرز و بوم، با سلاحِ رسانه و تفرقه در پیِ شکستنِ قامتِ انقلاب هستند، به تأسی از مکتبِ سیدالشهدا، با وحدت و امید، مسیرِ پیشرفت را ادامه خواهیم داد. بیایید محرم امسال را به فرصتی برای تحکیمِ پیوندِ «معنویت و عقلانیت» تبدیل کنیم و با تکیه بر فرمودهی امام خمینی(ره)، اسلامِ نابِ محمدی را در برابر جریانِ تحریف، استوارتر از همیشه زنده نگه داریم.
◾️از خداوند متعال مسألت دارم که به برکتِ این ایام، صبرِ زینبی را بر دلهای داغدارمان جاری و مسیرِ اعتلایِ ایرانِ عزیز را در پرتوِ عنایاتِ حضرت حجت (عج) هموار گرداند.
سید احمد علوی
عضو شورای اسلامی شهر تهران
📲صفحات دکتر سید احمد علوی در شبکه های اجتماعی:
🔸تلگرام
https://t.me/alavimedia
🔸 بله
https://ble.ir/Alavimedia
🔸ایتا
https://eitaa.com/Alavimedia1
🔸روبیکا
https://rubika.ir/alavimedia1
🔸اینستاگرام
https://www.instagram.com/alavimedia?igsh=MTlrbmQ1eWp4a2NlbQ==)
🔸ویراستی:
https://virasty.com/Alaviahmad
@Alavimedia1