ولی اول که زدمش اینجوری بودم که اینجا راحت تر باشم
یه جورایی از حضوری کسی منو اینجا نشناسه و نداشته باشه:)
سلام
من یه کیمیاگرم
چرا؟
چون تونستم غم هام رو تبدیل به شعر هام و متن هام کنم
و تونستم همزمان از دل این انفجار های شیمیایی زنده بیام بیرون