eitaa logo
الحقنی بالصالحین«یرتجی»
2.7هزار دنبال‌کننده
18.1هزار عکس
8.1هزار ویدیو
230 فایل
انس با شهداء برای همنشینی با امام زمان«ع» ومرافقةالشهداء من خلصائک اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رایَةِ وَلِیِّکَ الْمَهْدِیّ(عجل الله) السلام علیک یا من بزیارته ثواب زیارت سیدالشهداء یرتجی
مشاهده در ایتا
دانلود
با جایزه صد هزار تومانی امام چه کرد؟ سید از آن نیروهای انقلابی بود که خیلی دورتر از جلو پایش را می‌دید، از همان موقع‌ها می‌گفت که دشمنان ما نمی‌توانند ببینند جوانانی که قرار بود در فرهنگ پهلوی در کاباره‌ها پرسه بزنند، حالا دور امام را گرفته‌اند و همین طوری روز به روز مومن تر و انقلابی تر شوند و پیشرفت کنند. می‌گفت دیر یا زود، مواد مخدر را مثل نقل و نبات می‌ریزند کف دست و توی جیب بچه هایمان. سید محمد همیشه راست می‌گفت و درست حدس می‌زد؛ چون خودش صادق بود. کمیته مبارزه با مواد مخدر را راه‌انداخت، شد بلای جان قاچاقچی ها. قاچاقچی‌ها دست و بال شان را جمع کرده بودند. خیلی هاشان یا دست کشیده بودند یا رفته بودند به یک شهر و دیار دیگر. خرده پاها هم وقتی گیر می‌افتادند و می‌دیدند که سید محمد مثل بادر برای شان دلسوزی می‌کند، همکاری می‌کردند و خودشان می‌شدند مخبر کمیته مبارزه با مواد مخدر. محموله‌های ریز و درشت را زیاد گرفت؛ از پنجاه گرم گرفته تا 120 کیلو. یکی از کارهای بزرگ سید محمد، کشف یک محموله بود که در آن روزها رقم خیلی بزرگی می‌شد. کشفی که سید محمد به خاطر این که دل امام را شاد کرده بود، خدا را شکر می‌کرد و می‌گفت که انشا الله این شادی امام ذخیره آخرت ام بشود. قاچاقچی‌ها که بعداً 6 نفرشان اعدام شدند، نزدیک دو میلیون تومان پیشنهاد رشوه داده بودند. بیش از صد کیلو هروئین از آنها گرفته بودند که وقتی خبرش به امام رسید، اظهار خشنودی کرده و از مسئولان آن روزها خواست که سید محمد را تشویق کنند. صد هزار تومان روزهای اول انقلاب پول زیادی بود، خیلی زیاد. صد هزار تومان به محمد پاداش دادند. اما سید محمد حتی یک ریال از آن پول را برای خودش برنداشت که هیچ، برای تبرک هم حاضر نشد چیزی از آن رقم را بردارد. همه آن صد هزار تومان را بین نیروهایش تقسیم کرد، یعنی بین کسانی که اگر توان و جرات و مدیریت سید محمد نبود، شاید نمی‌توانستند یک نخ سیگار هم کشف کنند؛ اما سید محمد انگار همه دنیا را به او بخشیده بودند، شادمانی امام برایش کافی بود.
برادر كوچكش،سيد محمد حسن، در سال 1361 در جريان عمليات بيت المقدس در فاو به شهادت رسيد. وي در زمان شهادت 17 سال داشت و بر اثر اصابت گلوله دشمن بعثی به قلبش شهید شد. پیکر پاک شهید پس از گذشت 8 روز از شهادتش در تهران بدست خانواده اش رسيد.
فراز‌هایی از وصیت‌نامه شهید «دوست داشتم در کشور امام زمان (عج) و کشور خون و قیام انقلاب حضرت مهدی (عج)، با خواست خداوند که مقدر باشد، دارفانی را وداع کنم. از امت شهیدپرور انقلابی می‌خواهم که دولت را همراهی نمایند و قدر مملکت را بدانند. توصیه می‌نمایم؛ رهبر عزیزمان، علی زمان را تنها نگذارید و تا ظهور امام زمان (عج) پشتیبان ولایت و رهبری باشید و آنی از خط امام دور نشوید که به خیر و صلاح است. ان‌شاءالله به‌زودی با لطف خداوند و زحمات دولت خدمتگزار، با رهبری امام خامنه‌ای، مشکلات برطرف خواهد شد. مطمئن باشید که انقلاب و حکومت به رهبری امام خامنه‌ای، تحویل آقا امام زمان (عج) خواهد شد.»
برخی از فعالیت های شهید صنیع خانی و یارانش در خدمت به کشور و نظام اسلامی: 1- ايفاي نقش موثر در جابجايي واگنهاي باري بين ايران و تركيه، پس از بمباران و آسيب ديدگي شديد «پل قطور» كه تنها راه مبادلاتي خطوط ريلي ايران با اروپا بود و هست.(گزارش حماسه پل قطور توسط مركز تحقيقات لجستيك سپاه بصورت جزوه و سي دي تهيه شده است) 2- ايجاد سيل بندهاي خاكي در سيستان، براي جلوگيري از تخريب روستاها توسط سيلاب هاي فصلي كه هرسال شاهد تخريب و بي خانماني و خسارات زيادي به روستائيان آن استان بوديم. ذكر اين نكته خالي از لطف نيست که؛ روزي در اواخر عمر ايشان آقاي حجتي و آقاي سعيدي كيا در بيمارستان ساسان به عيادت سيد محمد آمده بودند. سيد محمد به آقاي حجتي گفت:«اگر تنها آن شن هايي كه براي سيل بندهاي زابل ريختيم مرا شفاعت نمايند؛ برايم كافيست». 3- انتقال امكانات ترابري و ماشين آلات و جرثقيل و تداركات به منطقه در اولين ساعات پس از زلزله رودبار و منجيل: در این واقعه ترابري سنگين سپاه اولين گروه امداد رسان به زلزله زدگان بود و شخص سيد محمد به اتفاق آقاي دكتر ميرزاده معاون اجرائي رئيس جمهور و آقاي مجتبي نصيري از جمله اولين نفراتي بودند كه در صحنه حاضر شدند. (نکته قابل توجه دیگر اینکه سید محمد به محض آگاهی از وقوع زلزله در یکی از مناطق اطراف تهران، کلیه پرسنل ترابری را احضار نمود، وسائل نقلیه، امکانات و کمر شکن ها را آماده کرد و در ساعت 4 بامداد پس از مشخص شدن محل حادثه و مرکز زلزله با آمادگی کامل به سمت رودبار و منجیل حرکت کرد و چند ساعت بعد عملیات امداد و نجات زلزله زدگان را آغاز نمود.) 4- نقل و انتقال پل هاي شناور و شناورهاي ساخت مجتمع شهيد رجائي به مناطق جنوب و خلیج فارس: يكي از شناورهاي مهمي كه مي توانسست در هورالعظيم نسبت به انتقال و جابجايي نيرو، خودروهاي سبك و سنگين زرهي و ماشين آلات راهسازي، ايفاي نقش نمايد شناورهاي آبي خاكي طارق بود كه در موسسه شهيد رجائي تهران ساخته مي شد و نوع ديگراين شناورها با كاربري ايجاد معبر در هور العظيم بنام مفتاح براي قطع ني و بازكردن معبر براي قايقها نيز از توليدات اين موسسه بود كه توسط ترابري سنگين به منطقه حمل مي گرديد.
5- ايفاي نقش در عمليات خاكي راه آهن مشهد- سرخس كه ايران را بوسيله خط ريلي به كشورهاي شمال شرقي و خاور دور مرتبط مي ساخت. 6- عمليات بزرگ جابجایي سپاهيان محمد رسول الله(ص) و برنامه ريزي انتقال از سراسر كشور به استاديوم آزادي و اعزام به مناطق عملياتي ايجاد هماهنگي لازم با دستگاههاي مختلف براي انتقال، از قبيل امنيت سفر و سهولت حركت و سوخت گيري بين راهي (به لحاظ مشكلات و كمبود سوخت براي جلوگيري از ايجاد مشكل براي مردم و كاميونها و اتوبوسهاي خصوصي، سيد محمد تانكرهاي گازوئيل را در نقاطي از مسيرمستقر كرده بود كه مشكلي براي مردم بوجود نيايد و اتوبوس ها هم معطل سوخت گيري نشوند) 7- ايفاي نقش كليدي و منحصر به فرد در مراسم تشييع، خاكسپاري، شب هفت امام و چهلم و سالگرد امام و بعد از آن در همه سالگردهاي امام(ره) از همه مهمتر آماده سازي حرم مطهر، براي شب هفت و چهلم و سالگرد و ساخت حرم كه عمدتا مسئوليت جابجايي و حمل و نصب سازه هاي فلزي حرم را سيدمحمد و همكارانشان عهده دار بودند؛ بطوري كه مرحوم حاج سيد احمد آقا در آخرين وداع سيدمحمد با ايشان، در زمان خداحافظي مي گويد: «من براي خودم دعا نمي كنم، دعا مي كنم که شما به سلامت برگردي و براي اين انقلاب و حرم مطهر حضرت امام(ره) خدمت كني و من شفاعت تو را به امام (ره) مي كنم. در مراسم سالگرد امام (ره) مسئوليت خدمات رساني به زائرين در ابعاد مختلف، همچنين حمل و نقل و هماهنگي هاي مربوطه با راهنمائي و رانندگي و پليس راه از جمله مسئوليت سيد محمد بود. پس از شهادتش همه دست اندركاران ياد وخاطره سيد محمد را كه يك تنه كار چندين نفر را عهده دار بود فراموش نمي كنند. 8- همكاري موثر در ساخت حسينيه امام خميني (ره ) محل ديدارهاي مقام معظم رهبري(دامت بركاته) اين مكان در زماني حدود دوتا سه ماه ساخته شد و قبل ازاين گروههاي مختلف مردم از شهرستانها براي بيعت با ايشان در حياط رياست جمهوري با ايشان ديدار مي داشتد چنانکه از وصيت نامه آن شهيد بر مي آيد: شهيد صنيع خاني عشق به رهبري معظم انقلاب را همانگونه كه نسبت به حضرت امام (ره) داشت تداوم داد و به آن نيز افتخار مي كرد. شهيد صنيع خاني از نخستين كساني بود كه از معظم له، به عنوان «امام خامنه اي» ياد كرد و البته اين سرباز ولايتمدار مورد عنايت و علاقه رهبر انقلاب نيز بود. به گفته ياران و همرزمانش كه در طول سالهاي دفاع مقدس در ترابري سپاه با او همراه بودند؛ سيدمحمد بلافاصله پس از رحلت امام (ره) ساخت حرم مطهر را آغاز كرد و كارهاي اساسي آن را تا روز چهلم و سپس اولين سالگرد ارتحال به نتيجه رساند.
9- همكاري چشمگير با بنياد مستضعفان در ساخت مجموعه هاي مسكوني:در آن زمان مسئوليت اين ساخت و سازها با جناب آقاي مهندس سيد محمد عليزاده معاون عمران بنياد بود. 10- همكاري با شركت واحد اتوبوسراني در جابجائي مسافرين در زمان اوج مسافرتهای شهری مردم تهران و استفاده از اتوبوسهاي موجود در ترابری و و سرویس های شهری سپاه. 11- همكاري جدي با بنياد شهيد در واگذاري اتوبوس براي انتقال تشيع كنندگان شهدا به بهشت زهرا(س) و برگرداندن آنها. 12- همكاري با پايانه هاي حمل مسافردر شب و روزهاي تعطيل براي حمل مسافر به شهرستانهای نزديك تهران. (در اين زمينه ترابري سنگين دفتري را درترمينال ها ايجادكرده بود به منظورهماهنگي اعزام مسافر به شهرستانهاي نزديك تهران، قم، كاشان، اراك، قزوين، زنجان، سمنان در ایام تعطيل و در زمان اوج مسافرتها با استفاده ازاتوبوسهاي سپاه) 13- همکاری با وزارت راه و ترابری در جابجایی کالاها، بخصوص مواد غذایی از مبادی ورودی کشور با استفاده از تریلر و کامیونهای سپاه پاسداران.
سیده منصوره میری، مادر شهیدان سید حسن و سید محمد صنیع خانی دو روز است مهمان فرزندانش شده است هدیه به روحشان فاتحه مع الصلوات 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
وصیت ڪردہ بود💌: رو قبرش ننویسیم مادر شهید! مے‌گفت: قاسم بیاید، ببیند مادرش این سے سال فڪر مـےڪردہ پسرش شهید شدہ، دل‌گیر میشه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رهبر معظم انقلاب: کج سلیقه ها میگویند پیری جمعیت اشکال ندارد! ♦️فرصت بیست ساله برای محکم کردن پایه های کشور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️🎥 تنها بحرانی که تن رهبر را می‌لرزاند!! 🔻 ایران زیر خط بقاء!!
▪️"هر وقت خواستید از روبروی گلزار شهدا رد شوید، از همانجا و از توی ماشین دستی بلند کنید و برایم فقط یک بوق بزنید، همین! من آن بوق را بجای فاتحه از شما قبول می‌کنم" 📜وصیت‌نامه با اختلاف ساده‌ترین، صادقانه‌ترین و صمیمانه‌ترین وصیت‌نامه شهید است.
بنویسید به روی لحدم من فقط عشق حسین بن علی رابلدم ننویسید که او خادم بد عهدی بود بنویسید که او منتظر مهدی بود... 🇮🇷🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زراره می گوید: عرض کردم: فدایت شوم اگر من به آن دوران رسیدم چکار کنم؟فرمود: ای زراره هر گاه به آن دوران رسیدی این دعا را بیشتر بخوان: «اللهم عرفنی نفسک فانک ان لم تعرفنی نفسک لم اعرف نبیک، اللهم عرفنی رسولک فانک ان لم تعرفنی رسولک لم اعرف حجتک، اللهم عرفنی حجتک فانک ان لم تعرفنی حجتک ضللت عن دینی.» سلام علیکم بزرگواران 🍃🏴🍃🏴🍃🏴🍃🏴 ان شاالله پنجشنبه آینده 👈 5 خرداد ماه ، مصادف با شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام💔 قربانی جهت سلامتی وفرج امام زمان عجل الله فرجه صدقه سر سلامتی حضرت، سلامتی رهبرمان، سربلندی نظام اسلامی رفع بلا و گرفتاری از مومنین و مومنات ویژه شیعیان امیرالمؤمنین علیه السلام انجام می شود. 👌 بیمه کنید خودتان و خانواده تان را . ما را یاری بفرمایید ولو به اندکی سهم خود را به این شماره ی کارت واریز فرمایید: 6037 9973 5313 3474 خدیجه مولوی 👇👇👇👇 ✅ قربانی ان شاالله از طرف امام صادق علیه السلام علیه‌السلام ، هدیه می شود به بقیه الله الاعظم عج 👉 واریز تا 10 صبح روز پنجشنبه (5 خرداد) 🏴🌾🏴🌾🏴🌾🏴🌾🏴🌾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچ کس ، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد ...🥀🥀🥀 سلام خدا بر روح پاک شهید حاج قاسم سلیمانی 🚩🚩
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇 ✅ سرکشی و رسیدگی به خانواده‌های شهدا ✅ اهتمام و ترویج فرهنگ شهدایی (وصیتنامه، عکس و رسم شهید ) ✅ مراقبه به تلاوت سوره‌هاى یس و حجرات (هدیه به پدر و مادران شهدا ) ✅ مراقبه ویژه به خواندن زیارت آل یس و دعای بعدش از طرف شهید به پدر و مادر شهید و بخواهیم دعا کنند برای سلامتی مقام عظمای ولایت.
سلام برشما خوبان یازدهمین روز از چله 🌾 🍃 سی وسوم 🍃 🌾 مهمان سفره دانشمند شهید 🌷 محسن فخری‌زاده 🌷 هستیم