خیلی دلم میخواست تو این بارونِشدید و زیبا، برم بیرون
برم تجمعات حتی
یا اصلا فقط پنجره رو باز کنم و لذت ببرم
اما این سرماخوردگی اجازهٔ انجامِ هیچکدوم از اینکارهارو بهم نمیده:)😭😂
آلــݦا بـاݩۅ(:
خیلی دلم میخواست تو این بارونِشدید و زیبا، برم بیرون برم تجمعات حتی یا اصلا فقط پنجره رو باز کنم و
بنظرم برای سرماخوردگی زود بودا.. از سرماخوردگی قبلی هنوز یکماه هم نگذشته👩🦯
هدایت شده از علیولیالله
جز تو
ما از همه گفتیم
تو نشنیده بگیر
#اللهمعجللولیکالفرج
@alaviaaat | أُذُن الله الواعِيَة
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ در این آشفتهبازارِ دنیا، دلِمن تنها به بودنِ تو خوشاست؛ یا صاحبالزّمان(عج)...✨
من آماده نشستم تو خونه
کسی منو بیرون نمیبره
خدایا خودت شاهد باااش😭😂👩🦯👩🦯👩🦯
امشب و تو این مکان، در مراسمی که از ابتدا تا انتها با یاد و ذکرِ امامِهشتم، علیابنموسیالرضا(ع) بود، به یادتون بودم:>>✨🤍