آلــݦا بـاݩۅ(:
ظهر گشنم نبود، خیلی ناهار نخوردم الان یه جوری گشنمه که چشمام سیاهی میره😐🤣
اینجوریه که
من الان باید تو مسیر موکب باشم و برم کمک
ولی تو مسیر خونه ام تا برم یه چی بخورم اونجا غش نکنم آبروم بره😔😂
آلــݦا بـاݩۅ(:
راااستییی امشب ساعت ۲۲ نماز استغاثه میخونید دیگه؟🙂💚
دو رکعته
سوره حمد + سوره فتح
سوره حمد + سوره نصر
در آخر هم یه دعای کوتاه داره بزنید تو نت میاره، تو مفاتیح ها هم هست [سلام الله الکامل التّام]
هدایت شده از علیولیالله
خدایا
ما را آرزو به دل،
از دیدن اولاد علی نمیران...
#اللهمعجللولیکالفرج
هدایت شده از قهوه تلخ من…!
امروز سالگرد بابابزرگمه
لطف میکنید اگر ممکنه یه صلوات یا فاتحه براش بخونید🥲