هدایت شده از قهوه تلخ من…!
امروز سالگرد بابابزرگمه
لطف میکنید اگر ممکنه یه صلوات یا فاتحه براش بخونید🥲
آلــݦا بـاݩۅ(:
این حجم از شیرینی خوردن و هوس کردن، طبیعی نیست..😔😂
تحلیل جالب و درستی بود خوشمان آمد😂✔️✨
من یه وقتایی، از سر دوستداشتن، حرفایی میزنم یا کارایی میکنم که واقعا بیمنظوره هااا ولی خب امشب متوجه شدم که اشتباه میکردم و هر حرف و حرکت اضافه من، در دید همه متفاوته:)
خب درستم هست... مگه همه از درون هم خبر داریم؟!
درس امروز: هر حرف و حرکت اضافی، حتی جلوی صمیمیترین افراد زندگیم، ممنوع!(: