آلــݦا بـاݩۅ(:
این حجم از شیرینی خوردن و هوس کردن، طبیعی نیست..😔😂
تحلیل جالب و درستی بود خوشمان آمد😂✔️✨
من یه وقتایی، از سر دوستداشتن، حرفایی میزنم یا کارایی میکنم که واقعا بیمنظوره هااا ولی خب امشب متوجه شدم که اشتباه میکردم و هر حرف و حرکت اضافه من، در دید همه متفاوته:)
خب درستم هست... مگه همه از درون هم خبر داریم؟!
درس امروز: هر حرف و حرکت اضافی، حتی جلوی صمیمیترین افراد زندگیم، ممنوع!(:
امشب یه عزیزی، پرچم گندههه داد دستم
من نمیدونستم اینقدر سنگینه🤣😂 ازین پرچم بزرگایی که مردا تو هیئتا میچرخونن و بزرگههه
بعد چون قدم کوتاهه پرچمم بلند، نزدیک بود بره زیر چرخ ماشین و خودمم همراش له بشم🤣🤣🤣
بنده خدا نگران شد برگشت گفت اگه قرار باشه با این پرچم بری زیر ماشین، نمیخوام دست بگیری😔😂