جدیدا خیلی حبیبطور رفتار میکنم؛ جوری که حتی تو حالت صورتمم "ببخشید بین اینهمه آدم، چرا من؟!" نمایان میشه
بعضی اوقات، بی توجهی و بی مسئولیت دیگران خیلی اذیتم میکنه
و جالبه اینجور مواقع، افرادی که مسئول هستن اینقدری رو دارن که قضیه رو به نفع خودشون ببندن👩🦯
هدایت شده از علیولیالله
مردم علاج در فرج است.
#اللهمعجللولیکالفرج
@alaviaaat | أينالمعدّلقطعدابرالظّلمه