اینکه نمیتونم با خواهرم ارتباط بگیرم، و هربار از مسیرِ درست،دور و دورتر میشه، بشدت اذیتم میکنه...
هدایت شده از |علویات|
با اذن حضرت پدر،
امیرالمومنین علیعلیهالسلام؛
و با کسب اجازه از
حضرت مادر، صدیقهی طاهره؛
اقامهی عزای مظلوم عالم
سیدالشهدا علیهالسلام
را بر پا میداریم؛
و حرمت نگاهمیداریم انشاءالله.
@alaviiaatt | عزای اشرف اولاد آدم است
آلــݦا بـاݩۅ(:
دوست دارم محرّمِ امسال، با نام و یادِ شما بگذره؛ یا زینالعابدین"ع"❤️🩹
واقعا دیگه نمیدونم چی درسته چی غلط
چیکار باید بکنم
حتی یه وقتایی فکر میکنم واقعا چرا تو همچین موقعیتِ زمانی و مکانی زندگی میکنم؟!