May 11
❓ســوال امـــروز یکشنبه ۲۶ آذر :
آیا شمربن ذی الجوشن نسبتی با حضرت عباس علیه السلام داشت؟که در روز نهم محرم، شمر به همراه امان نامه از طرف عبیدالله بن زیاد به سوی اردوگاه امام حسین(علیه السلام) به راه افتاد و با صدای بلند فریاد زد:
«أَیْنَ بَنُو أُخْتِی؟!!»خواهر زادگان من کجایند؟!
✅ پاسخ سوال رو در کانال بغلی ببینید.😉
📖 مشاهده تمام سوالات روزهای قبل
#سوال_جواب_از_کانال_بغلی
#سوال_جواب
┄┄┅┅┅┄┄
۞ شِــیْـخ اَمِـیْـر گَــرَالِـــے @AmirGrali
📖 یِـــکْ مَسْـــاَلِـہ شَــرْعِــے | یـکـشنبــہ هــا :
« زن شوهرداری که فرد با او زنا کرده »
📝 آیــت اللـه سیـستـانــی حفظه الله میفرمایند :
[ سابقا حکم « ازدواج با زن شوهر دار » بیان شد .در این پست حکم « زنای با زن شوهر دار » بیان خواهد شد]
اگر فردی (نعوذ باللّه) با زن شوهردار زنا نماید، بنابر احتیاط واجب آن زن بر وی حرام ابدی میشود.
شایان ذکر است، در این حکم :
✓ فرقی نیست بین اینکه زن شوهردار در عقد دائم همسرش بوده یا عقد موقّت، مسلمان باشد یا کافر اهل کتاب، بالغ باشد یا نابالغ.
✓ همین طور، فرقی نیست نزدیکی از طرف زن، زنا محسوب شود یا وطی به شبهه و نیز فرقی ندارد نزدیکی (زنا) از جلو انجام شده است یا از پشت.
✓ حکم مذکور شامل موردی که مرد (زانی) از شوهردار بودن زن اطلاع نداشته یا بر انجام این عمل مجبور (اکراه) شده نیز میشود.
➖ اگر زن شوهردار (نعوذ باللّه) مرتکب زنا شود، بر شوهر خود حرام نمیشود، هرچند بر این عمل اصرار ورزد؛ ولی چنانچه توبه نکند، بهتر است که شوهرش او را طلاق دهد.[البتّه، ارتکاب عمل زنا موجب ساقط شدن مهریۀ زن نمیشود.]
📓 رســـاله جــامـع _جــلد ۴ _مســالــه ۱۲۷ و ۱۲۸
#احکام
┄┄┅┅┅┄┄
۞ شِــیْـخ اَمِـیْـر گَــرَالِـــے @AmirGrali
🏴 دانلود رایگان ۱۴ کتاب به مناسبت وفات حضرت ام البنین علیها سلام
📚 کتب فارسی
۱.زندگینامه مادر مهتاب 👈 دانلود
۲. مادر فضیلتها 👈 دانلود
۳. مدخل امالبنین در ریاحین الشریعه 👈 دانلود
۴. حضرت امالبنین 👈 دانلود
📚 کتب عربی
۵. ام البنین تأملات في نصوص من حياتها 👈 دانلود
۶. جوهرة المدينة 👈 دانلود
۷. ام البنین النجم الساطع في المدينة 👈 دانلود
۸. السیدة أم البنين سيرتها و كراماتها 👈 دانلود
۹. ام البنین رائدة الجهاد في الإسلام 👈 دانلود
۱۰. ام البنین علیها السلام 👈 دانلود
۱۱. السيدة أم البنين 👈 دانلود
۱۲. روایة أم البنين 👈 دانلود
۱۳. المجالس الشجیة في سيرة أم البنين 👈 دانلود
۱۴. دراسة في سيرة أم البنين 👈 دانلود
➕اگر فایل ها در ایتا دانلود نشدند از این کانال در تلگرام دانلود کنید
#کتاب #پی_دی_اف
┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
۞ شِــیْـخ اَمِـیْـر گَــرَالِـــے @AmirGrali
🔥 مـــطالــب عجیـــب امـــا واقعـــــےِ واقعـــــے
💬 مطلـــب شمــــاره : ۲۳
😳 همه پیامبران بنده های شکرگذار خدا بوده اند اما جالب است بدانید که خداوند در قرآن فقط درباره حضرت نوح میفرماید:
إِنَّهُ کَانَ عَبْدًا شَکُورًا
[ ترجمه : براستی که نوح بنده بسیار شکرگذاری است ]
و هیچ پیامبر دیگری در قرآن با این صفت مدح نشده است.!
📖 جهــت مشاهده دلیل این مطلب اینجا کــلیــــک کنیــــد.
┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
لینک دسترسی به پستهای مرتبط با « مـــطالــب عجیـــب امـــا واقعـــــے » ارائه شده در کانال
#عجیب_اما_واقعی
┄┄┅┅┅┄┄
۞ شِــیْـخ اَمِـیْـر گَــرَالِـــے @AmirGrali
کانال شیخ امیر گرالی
استیکر « فضائل اهل بیت علیهم السلام در زیارت جامعه کبیره » ✨ أَهْلَ بَیْتِ النُّبُوَّةِ ✨ مَوْضِعَ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لوازم ده گانه عاقل بودن
📝 پیامبر اکرم علیه و آله السلام میفرمایند:
شخص مؤمن خردمند نیست تا اینکه ده خصلت در او جمع شود:
❶ الْخَیْرُ مِنْهُ مَأْمُولٌ
به خیر او امیدوار باشند.
❷ الشَّرُّ مِنْهُ مَأْمُونٌ
از شرّ او ایمن باشند.
❸ یَسْتَکْثِرُ قَلِیلَ الْخَیْرِ مِنْ غَیْرِهِ
خیری که از دیگری دریابد را بسیار شمارد.
❹ یَسْتَقِلُّ کَثِیرَ الْخَیْرِ مِنْ نَفْسِهِ
خیر بسیار خود را کم شمارد.
❺ لَا یَسْأَمُ مِنْ طَلَبِ الْعِلْمِ طُولَ عُمُرِهِ
در طول عمرش از تحصیل دانش خسته نشود.
❻ لَا یَتَبَرَّمُ بِطِلَابِ الْحَوَائِجِ قِبَلَهُ
از رجوع حاجتمندان به سویش دلتنگ نشود.
❼ الذُّلُّ أَحَبُّ إِلَیْهِ مِنْ الْعِزِّ
فروتنی در نظر وی از عزت و سربلندی محبوب تر باشد.
❽ الْفَقْرُ أَحَبُّ إِلَیْهِ مِنَ الْغِنَی
فقر و تنگدستی در نظر وی از ثروت محبوب تر باشد.
❾ نَصِیبُهُ مِنَ الدُّنْیَا الْقُوتُ
بهره وی از دنیا همان قوت زندگی باشد.
❿ لَا یَرَی أَحَداً إِلَّا قَالَ هُوَ خَیْرٌ مِنِّی وَ أَتْقَی إِنَّمَا النَّاسُ رَجُلَانِ فَرَجُلٌ هُوَ خَیْرٌ مِنْهُ وَ أَتْقَی وَ آخَرُ هُوَ شَرٌّ مِنْهُ وَ أَدْنَی فَإِذَا رَأَی مَنْ هُوَ خَیْرٌ مِنْهُ وَ أَتْقَی تَوَاضَعَ لَهُ لِیَلْحَقَ بِهِ وَ إِذَا لَقِیَ الَّذِی هُوَ شَرٌّ مِنْهُ وَ أَدْنَی قَالَ عَسَی خَیْرُ هَذَا بَاطِنٌ وَ شَرُّهُ ظَاهِرٌ وَ عَسَی أَنْ یُخْتَمَ لَهُ بِخَیْرٍ فَإِذَا فَعَلَ ذَلِکَ فَقَدْ عَلَا مَجْدُهُ وَ سَادَ أَهْلَ زَمَانِهِ.
آنکه هیچ کس را نبیند، مگر آنکه با خود گوید او از من بهتر و پرهیزکارتر است!
همانا مردم بر دو قسمند؛ یک قسم که واقعا از او بهتر و پرهیزکارتر است و دیگری که از او بدتر و پست تر است. چون به کسی برخورد کند که از او بهتر و پرهیزکارتر است، برای او تواضع کند تا خود را به او برساند و چون به کسی برخورد کند که از او بدتر و پست تر است، گوید شاید خیر در او نهان است و شرّ او در عیان و شاید سرانجامش خیر باشد. و چون این کار را کرد، بزرگ شود و بر اهل زمان خود آقا گردد.
📓 بحار الأنوار جلد ۱، صفحه ۱۰۸ حدیث ۴
#حدیث #خصال
┄┄┅┅┅┄┄
۞ شِــیْـخ اَمِـیْـر گَــرَالِـــے @AmirGrali
📖 دَرْ مَحْضَرِ صَحِیفَه سَجَّادِیَّه | دوشنبه ها
📝 مولا زین العابدین علیه السلام در مقام طلب توبه چنین دعا میفرمودند :
اللَّهُمَّ إِنَّهُ يَحْجُبُنِي عَنْ مَسْأَلَتِكَ خِلَالٌ ثَلَاثٌ، وَ تَحْدُونِي عَلَيْهَا خَلَّةٌ وَاحِدَةٌ:
خدایا! مسلّماً سه خصلت، مرا از درخواست از حضرتت مانع می شود، و یک خصلت، مرا به جانب درخواست از تو پیش می برد. آن سه خصلتی که مانع درخواست من می باشد این است:
يَحْجُبُنِي أَمْرٌ أَمَرْتَ بِهِ فَأَبْطَأْتُ عَنْهُ، وَ نَهْيٌ نَهَيْتَنِي عَنْهُ فَأَسْرَعْتُ إِلَيْهِ، وَ نِعْمَةٌ أَنْعَمْتَ بِهَا عَلَيَّ فَقَصَّرْتُ فِي شُكْرِهَا.
کار خوبی که مرا به آن فرمان دادی، و من در انجامش کندی کردم.
کار زشتی که مرا از آن بازداشتی، و من در ارتکابش شتاب ورزیدم.
نعمتی که به من دادی، و من در سپاس گزاریش کوتاهی کردم.
وَ يَحْدُونِي عَلَى مَسْأَلَتِكَ تَفَضُّلُكَ عَلَى مَنْ أَقْبَلَ بِوَجْهِهِ إِلَيْكَ، وَ وَفَدَ بِحُسْنِ ظَنِّهِ إِلَيْكَ، إِذْ جَمِيعُ إِحْسَانِكَ تَفَضُّلٌ، وَ إِذْ كُلُّ نِعَمِكَ ابْتِدَاءٌ
و آنچه مرا به جانب درخواست از تو پیش می برد، احسان توست به کسی که با نیت خالص به سوی تو آمد، و با خوش گمانیش به پیشگاه حضرتت وارد شد؛ زیرا تمام احسانت تفضّل و همۀ نعمتت، آغاز و ابتدایی از جانب تو نسبت به آفریده هاست.
فَهَا أَنَا ذَا، يَا إِلَهِي، وَاقِفٌ بِبَابِ عِزِّكَ وُقُوفَ الْمُسْتَسْلِمِ الذَّلِيلِ، وَ سَائِلُكَ عَلَى الْحَيَاءِ مِنِّي سُؤَالَ الْبَائِسِ الْمُعِيلِ
ای معبود من! اینک منم که به پیشگاه عزّتت ایستاده ام؛ ایستادن فرمان بردار خوار، و بر اساس حیا و شرمم از تو درخواست کننده ام، درخواست کنندۀ بی نوای عیال وار.
مُقِرٌّ لَكَ بِأَنِّي لَمْ أَسْتَسْلِمْ وَقْتَ إِحْسَانِكَ إِلَّا بِالْإِقْلَاعِ عَنْ عِصْيَانِكَ، وَ لَمْ أَخْلُ فِي الْحَالاتِ كُلِّهَا مِنِ امْتِنَانِكَ.
اقرار دارم به این که هنگام احسانت، جز برکنار ماندن از نافرمانیت، فرمانی نبرده ام، و در تمام حالات از نیکی و احسانت، بی بهره نبودم.
فَهَلْ يَنْفَعُنِي، يَا إِلَهِي، إِقْرَارِي عِنْدَكَ بِسُوءِ مَا اكْتَسَبْتُ وَ هَلْ يُنْجِينِي مِنْكَ اعْتِرَافِي لَكَ بِقَبِيحِ مَا ارْتَكَبْتُ أَمْ أَوْجَبْتَ لِي فِي مَقَامِي هَذَا سُخْطَكَ أَمْ لَزِمَنِي فِي وَقْتِ دُعَايَ مَقْتُكَ.
ای معبود من! اقرارم نزد تو به زشتی اعمالی که مرتکب شده ام، آیا برایم سودی خواهد داشت؟ و اعترافم به محضر حضرتت به بدی کرداری که از من صادر شده، آیا مرا از عذاب تو نجات خواهد داد؟ یا در این وضعی که هستم، خشم و غضبت را بر من حتم و واجب نمودی، یا در وقت درخواستم، دشمنیت ملازم من گشته؟!
سُبْحَانَكَ، لَا أَيْأَسُ مِنْكَ وَ قَدْ فَتحْتَ لِي بَابَ التَّوْبَةِ إِلَيْكَ، بَلْ أَقُولُ مَقَالَ الْعَبْدِ الذَّلِيلِ الظَّالِمِ لِنَفْسِهِ الْمُسْتَخِفِّ بِحُرْمَةِ رَبِّهِ.
پاک و منزّهی، از تو ناامید نمی شوم و حال آن که درِ توبه به محضرت را به رویم گشوده ای؛ بلکه سخن می گویم، سخن بنده ای خوار؛ بنده ای ستم کننده به خویش؛ بنده ای که حرمت پروردگارش را سبک شمرده؛
الَّذِي عَظُمَتْ ذُنُوبُهُ فَجَلَّتْ، وَ أَدْبَرَتْ أَيَّامُهُ فَوَلَّتْ حَتَّى إِذَا رَأَى مُدَّةَ الْعَمَلِ قَدِ انْقَضَتْ وَ غَايَةَ الْعُمُرِ قَدِ انْتَهَتْ، وَ أَيْقَنَ أَنَّهُ لَا مَحِيصَ لَهُ مِنْكَ، وَ لَا مَهْرَبَ لَهُ عَنْكَ، تَلَقَّاكَ بِالْإِنَابَةِ، وَ أَخْلَصَ لَكَ التَّوْبَةَ، فَقَامَ إِلَيْكَ بِقَلْبٍ طَاهِرٍ نَقِيٍّ، ثُمَّ دَعَاكَ بِصَوْتٍ حَائِلٍ خَفِيٍّ.
بنده ای که گناهانش بزرگ شده و روی هم انباشته گشته و روزگارش از او روی گردان شده، و به او پشت کرده، تا جایی که چون نظر می کند، می بیند زمان عمل سپری شده، و نهایت عمر به پایان رسیده. یقین می کند که برای او گریزگاهی از عذابت، و پناهگاهی از کیفرت وجود ندارد. همراه انابه و ناله با حضرتت روبه رو می شود و بازگشت و توبه را برای تو خالص می کند،پس با دلی پاک و پاکیزه در پیشگاهت می ایستد. سپس با ناله ای سوزناک و آهسته تو را می خواند.
قَدْ تَطَأْطَأَ لَكَ فَانْحَنَى، وَ نَكَّسَ رَأْسَهُ فَانْثَنَى، قَدْ أَرْعَشَتْ خَشْيَتُهُ رِجْلَيْهِ، وَ غَرَّقَتْ دُمُوعُهُ خَدَّيْهِ، يَدْعُوكَ: بِيَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ، وَ يَا أَرْحَمَ مَنِ انْتَابَهُ الْمُسْتَرْحِمُونَ، وَ يَا أَعْطَفَ مَنْ أَطَافَ بِهِ الْمُسْتَغْفِرُونَ، وَ يَا مَنْ عَفْوُهُ أَكْثرُ مِنْ نَقِمَتِهِ، وَ يَا مَنْ رِضَاهُ أَوْفَرُ مِنْ سَخَطِهِ.
در جائی که در برابرت،سر تواضع و فروتنی پایین انداخته،تا جایی که از شدّت فروتنی خمیده گشته واز خواری سر به زیر افکنده؛به طوری که قامت راستش کج شده،بیم و ترسش از عظمت تو، قدم هایش را به لرزه انداخته،واشک هایش صفحۀ رخسارش رافراگرفته. تو رابا این جملات می خواند..
ادامه دارد...
..ای مهربان ترین مهربانان! و ای رحیم ترین کسی که درخواست کنندگان رحمت به او توجّه می کنند، و ای عطوف ترین کسی که آمرزش خواهان گِرد او گردند، و ای آن که گذشتش از انتقامش بیشتر، و خشنودیش از خشمش افزون تر است.
وَ يَا مَنْ تَحَمَّدَ إِلَى خَلْقِهِ بِحُسْنِ التَّجَاوُزِ، وَ يَا مَنْ عَوَّدَ عِبَادَهُ قَبُولَ الْإِنَابَةِ، وَ يَا مَنِ اسْتَصْلَحَ فَاسِدَهُمْ بِالتَّوْبَةِ وَ يَا مَنْ رَضِيَ مِنْ فِعْلِهِمْ بِالْيَسِيرِ، وَ مَنْ كَافَى قَلِيلَهُمْ بِالْكَثِيرِ، وَ يَا مَنْ ضَمِنَ لَهُمْ إِجَابَةَ الدُّعَاءِ، وَ يَا مَنْ وَعَدَهُمْ عَلَى نَفْسِهِ بِتَفَضُّلِهِ حُسْنَ الْجَزَاءِ.
و ای آن که باگذشت نیکویش ستوده بودنش را به مخلوقش می نمایاند، و بندگان را به پذیرفتن توبه عادت می دهد، و اصلاح شدن تباه کارشان را به توبه می خواهد، و ای آن که از عمل بندگان، به اندکش خشنود است، و عمل اندک آنان را پاداش فراوان می دهد.و ای آن که اجابت دعایشان را ضامن شده، و به احسانش، پاداش نیکو را به آنان وعده داده.
مَا أَنَا بِأَعْصَى مَنْ عَصَاكَ فَغَفَرْتَ لَهُ، وَ مَا أَنَا بِأَلْوَمِ مَنِ اعْتَذَرَ إِلَيْكَ فَقَبِلْتَ مِنْهُ، وَ مَا أَنَا بِأَظْلَمِ مَنْ تَابَ إِلَيْكَ فَعُدْتَ عَلَيْهِ.
خدایا! من نه از گناهکارترین گناهکارانم که او را آمرزیده ای، و نه از نکوهیده ترین کسانی که از پیشگاهت عذر خواسته اند، و تو عذرشان را پذیرفته ای، و نه از ستم کارترین کسانی که به سویت بازگشته اند، و تو بازگشتشان را قبول کرده ای.
أَتُوبُ إِلَيْكَ فِي مَقَامِي هَذَا تَوْبَةَ نَادِمٍ عَلَى مَا فَرَطَ مِنْهُ، مُشْفِقٍ مِمَّا اجْتَمَعَ عَلَيْهِ، خَالِصِ الْحَيَاءِ مِمَّا وَقَعَ فِيهِ.
خدیا! در این مقام و وضعی که هستم، به درگاهت توبه می کنم؛ توبه پشیمانی که بی اختیار گناهانی از او سرزده و از آنچه بر سرش آمده، در وحشت و ترس است، و از امور زشتی که در آن افتاده خالصانه شرمگین است.
عَالِمٍ بِأَنَّ الْعَفْوَ عَنِ الذَّنْبِ الْعَظِيمِ لَا يَتَعَاظَمُكَ، وَ أَنَّ التَّجَاوُزَ عَنِ الْإِثْمِ الْجَلِيلِ لَا يَسْتَصْعِبُكَ، وَ أَنَّ احْتِمَالَ الْجِنَايَاتِ الْفَاحِشَةِ لَا يَتَكَأَّدُكَ، وَ أَنَّ أَحَبَّ عِبَادِكَ إِلَيْكَ مَنْ تَرَكَ الِاسْتِكْبَارَ عَلَيْكَ، وَ جَانَبَ الْإِصْرَارَ، وَ لَزِمَ الِاسْتِغْفَارَ.
دانایم به این که گذشت از گناه بزرگ، در نظرت بزرگ نمی آید، و بخشیدن معصیت گران بر تو سخت نمی باشد.
و تحمل جنایات زشت و ناپسند که از مردم بدکار صادر می شود، تو را به مشقت و زحمت نمی اندازد.
و آگاهم به این که محبوب ترین بندگانت نزد تو کسی است که از سرکشی و تکبر نسبت به تو دست بردارد، و از پافشاری بر گناه اجتناب کند و استغفار را بر خود واجب بداند.
وَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَيْكَ مِنْ أَنْ أَسْتَكْبِرَ، وَ أَعُوذُ بِكَ مِنْ أَنْ أُصِرَّ، وَ أَسْتَغْفِرُكَ لِمَا قَصَّرْتُ فِيهِ، وَ أَسْتَعِينُ بِكَ عَلَى مَا عَجَزْتُ عَنْهُ.
من از این که در برابر تو سرکشی کنم بیزارم، و از این که بر گناه پافشاری ورزم، به تو پناه می آورم، و نسبت به آنچه کوتاهی کردم، از تو آمرزش می خواهم، و بر آنچه از انجامش عاجزم، از تو یاری می طلبم.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ هَبْ لِي مَا يَجِبُ عَلَيَّ لَكَ، وَ عَافِنِي مِمَّا أَسْتَوْجِبُهُ مِنْكَ، وَ أَجِرْنِي مِمَّا يَخَافُهُ أَهْلُ الْإِسَاءَةِ، فَإِنَّكَ مَلِيءٌ بِالْعَفْوِ، مَرْجُوٌّ لِلْمَغْفِرَةِ، مَعْرُوفٌ بِالتَّجَاوُزِ، لَيْسَ لِحَاجَتِي مَطْلَبٌ سِوَاكَ، وَ لَا لِذَنْبِي غَافِرٌ غَيْرُكَ، حَاشَاكَ
خدایا! بر محمد و آلش درود فرست، و حقوقی که بر عهدۀ من داری بر من ببخش، و از عذابی که از جانب تو سزاروار آنم، مرا به سلامت دار، و از اموری که بدکاران از آن می ترسند پناهم ده. مسلماً به گذشت از گنهکار قدرت داری و برای آمرزش، مورد امیدی، به بخشیدن معصیت معروفی، برای حاجتم محلّ طلبی جز تو نیست، و برای گناهم آمرزنده ای غیر تو وجود ندارد.حاشا که چنین نباشی،
وَ لَا أَخَافُ عَلَى نَفْسِي إِلَّا إِيَّاكَ، إِنَّكَ أَهْلُ التَّقْوى وَ أَهْلُ الْمَغْفِرَةِ ، صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ اقْضِ حَاجَتِي، وَ أَنْجِحْ طَلِبَتِي، وَ اغْفِرْ ذَنْبِي، وَ آمِنْ خَوْفَ نَفْسِي، إِنَّكَ عَلى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ ، وَ ذَلِكَ عَلَيْكَ يَسِيرٌ، آمِينَ رَبَّ الْعَالَمِينَ.
من بر خود به غیر تو نمی ترسم. تو اهل تقوا و آمرزشی. بر محمّد و آل محمّد درود فرست.و حاجتم را روا کن و خواسته ام را برآور و گناهم را بیامرز، و ترسم را ایمنی ده. همانا تو بر هر چیز توانایی، و اموری که از تو خواستم، روا کردنش برای تو آسان است. دعایم را مستجاب کن ای پروردگار جهانیان!
📓 صحیفه سجادیه جامعه - دعای آن حضرت در طلب توبه
#دعا #صحیفه_سجادیه
┄┄┅┅┅┄┄
@AmirGrali
18.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استغفار به هر دردی دواست !
🎙آیت الله سید جعفر سیدان حفظه الله
➕اگر کلیپ باز نشد از اینجا دانلود کنید.
#سخنرانی #علماء_مراجع #سیدان
┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
۞ شِــیْـخ اَمِـیْـر گَــرَالِـــے @AmirGrali
❓ســوال امـــروز سه شنبه ۲۷ آذر :
پیامبر اکرم علیه و آله السلام برای درمان کدام بیماری روحی چنین دستوری دادند که:
« هرگاه خواستى نماز بخوانى، نخست انگشت سبابۀ دست راست خود را بر ران چپ خود بگذار و فشار ده سپس بگو...؟
✅ پاسخ سوال رو در این پست ببینید.😉
📖 مشاهده تمام سوالات روزهای قبل
#سوال_جواب_از_مطالب_کانال
#سوال_جواب
┄┄┅┅┅┄┄
۞ شِــیْـخ اَمِـیْـر گَــرَالِـــے @AmirGrali