Amir Empire
مصیب حرمت داره
مصیب ما که با دنده یک بنلی 300 میگیره با دنده 2 بیکینگ
Amir Empire
اگه موروثی بود فرزند اول رهبر میشد بعد انقد هم فاصله نمیفتاد
آره حکومت موروثی شده
میتونی درموردش گریه کنی