الان نشستم فیلم
F1
فرمول یک
رو دیدم خیلی قشنگ بود نقش اولش برد پیته واقعا فیلم خفن و باحالیه
Amir Empire
۱۰/۱۰ با ارفاق
بزار درستش کنم
ارفاق بسیار کم چون واقعا نمیشد بهش ۹ یا ۹/۵ داد واسه همین ده بود برای من البته با ارفاق خیلی خیلی کم
لینکش رو هم خواستید بیاید پی وی
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بوس به کله عسگر زبل که من رو معتاد همچین شاهکاری کرد
Amir Empire
انیمه ش قشنگه ولی وایب مانگاش:🛐
وای
وینلند ساگا واقعا چیز خوبی بودد