4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بوس به کله عسگر زبل که من رو معتاد همچین شاهکاری کرد
Amir Empire
انیمه ش قشنگه ولی وایب مانگاش:🛐
وای
وینلند ساگا واقعا چیز خوبی بودد
Amir Empire
انیمه ش قشنگه ولی وایب مانگاش:🛐
سیو شد این ادیت
چقد خوب بود این انیمه💆♂
Amir Empire
انیمه ش قشنگه ولی وایب مانگاش:🛐
برادری که میتونم سال ها باهاش بدون خستگی سر انیمه بحث کنم🫂🤝