Amir Empire
خب اکثر دوستان از ادمینی عزل شدن ولی خب دو نفر ادمین باقی موندن. از همه ادمین ها تقاضا دارم از ارسال
یعنی میخوای چنل برای 10 نفر دیلی باشه و 19 نفرم نگاه کنن ؟
عجیبس
Amir Empire
یعنی میخوای چنل برای 10 نفر دیلی باشه و 19 نفرم نگاه کنن ؟ عجیبس
ی نمه احساس میکنم زیادیه ولی خب برای بعضی ها ادای دینه
Amir Empire
ی نمه احساس میکنم زیادیه ولی خب برای بعضی ها ادای دینه
برای دو نفر ادای دینه
ولی بقیشون از رفقای گل هستن