Amir Empire
خب اکثر دوستان از ادمینی عزل شدن ولی خب دو نفر ادمین باقی موندن. از همه ادمین ها تقاضا دارم از ارسال
یعنی میخوای چنل برای 10 نفر دیلی باشه و 19 نفرم نگاه کنن ؟
عجیبس
Amir Empire
یعنی میخوای چنل برای 10 نفر دیلی باشه و 19 نفرم نگاه کنن ؟ عجیبس
ی نمه احساس میکنم زیادیه ولی خب برای بعضی ها ادای دینه
Amir Empire
ی نمه احساس میکنم زیادیه ولی خب برای بعضی ها ادای دینه
برای دو نفر ادای دینه
ولی بقیشون از رفقای گل هستن
Amir Empire
یعنی میخوای چنل برای 10 نفر دیلی باشه و 19 نفرم نگاه کنن ؟ عجیبس
بزار یه چیزی رو همین الان بگم(وویس رو خیلیا گوش نمیکنن)
برای اون ۱۰ نفر دیلی نیست
اینجا فقط برای من دیلیه ولی شما ادمین ها حق نظر دادن دارید
دوستانی هم که ادمین نیستن میتونن تماشا گر باشن
و ادمین نبودن هم دلایل مختلفی داره و لزوما به معنی کرینج بودن شما نیست