Amir Empire
باشه صبر کن
آریا استارک(عموی بنده)
امیر شایان(از رفقای حضوری)
عماد(از رفقای حضوری)
ثنا(از دوستان مجازی)
مرتضی(از دوستان مجازی)
طاها/🇮🇷(از دوستان مجازی)
مهتا(از دوستان مجازی)
Amir Empire
زیرخاکی از امیررضا
اینو از کجا اوردی مرتیکه
به هرحال بعضیا اینجا این عکسو دیدن
Amir Empire
زیرخاکی از امیررضا
شمردم دیدم تقریبا ۹ نفر هستن که اینو دیدن
مبارک ۲۰ نفر دیگه
دلم زندگی میخواهد،البته یکی از آن خوب هایش!چه کسی جرعت میکند روی این چیزی که من دارم اسم زندگی بگذارد؟این خط زمانی که من دارم سیر میکنم تجلی ظلمت و غم است نه زندگی.نمیدانم کجا یک زندگی خوب میفروشند؟یک شهر دیگر؟یک کشور دیگر؟یک قاره دیگر؟شاید هم یک سیاره دیگر.نمیدانم،به هر حال مرا به آنجا ببرید یا دست کم آدرس آنجا را بدهید که باید یک زندگی درست حسابی خریداری کنم؛با تشکر
من؟اون قهوه تلختم،چای سردتم،غروب جمعه تم،کلاس دینیتم،گره هنذفریتم،استوری واتساپتم،درصد منفی تست هاتم،غروب سیزده بدرتم،پنج درصد آخر شارژ گوشیتم،سرعت پایین نتتم،دیررسیدن سر کلاستم،اعصاب خراب دبیرتم.من همه اون چیز هایی هستم که قرار نیست دوسشون داشته باشی...
Amir Empire
من؟اون قهوه تلختم،چای سردتم،غروب جمعه تم،کلاس دینیتم،گره هنذفریتم،استوری واتساپتم،درصد منفی تست هات
تو؟همه چیز های قشنگ تویی،مثلا:
عصر چهارشنبهمی،۲۹ اسفندمی،بیرون رفتن با بهترین دوستمی،فصل چهار کتاب علوممی،شوق و ذوق شب قبل مسافرتمی،آخرای دنده۵ موتورمی،چای شیرین داغ سر صبحمی،ادیت های مورد علاقمی،زنگ ورزشمی،سرعت بالای اینترنتمی،تو همه چیز هایی هستی که تا ابد دوسشون دارم