تقدیم به شما
https://eitaa.com/what_will_remain/76
-
عاااا ممنون(من کی این تقدیمی رو شرکت کردم اصلا یادم نمیاد؟)
https://eitaa.com/AmirModd/5614
با اجازهتون خودم شرکتتون دادم
(تصمیم گرفتم به کانالهایی که عضوم تقدیمی بدم)
-
واو خیلی خیلی ممنون
بعضی وقتا یه رفتار اشتباه یا حرف اشتباه رو از یه آدم نادان که توقعی ازش ندارم میبینم یا میشنوم و با خودم میگم که اوکی این اصلا توقعی ازش نیست.
ولی بعضی وقتا هم این رفتار های بد رو از یه فردی میبینم که انتظار داشتم آدم فهیم تر و معقول تری باشه.
و این دومی دردش خیلی بیشتره.