eitaa logo
«امربه معروف و نهی ازمنکر»
884 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
5.7هزار ویدیو
15 فایل
🔸هرآنچه از اصول و مراحل امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارید! ✅آموزش توسط اعضای تیم آمرین احمدی ارتباط بامدیر: @Hsr34954
مشاهده در ایتا
دانلود
"تجمع بزرگ جامعه قرآنی و عموم عاشقان قرآن، در پی اهانت اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم" ⏱زمان: دوشنبه ١٢ تیر ١۴٠٢- ساعت ١۵ 📍مکان: روبروی سفارت سوئد (خیابان پاسداران، بالاتر از فرمانیه، خیابان بوستان، نبش کوچه نسترن) ، یاری رسان قرآن عزیز باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نماهنگ "جانم علی" منتشر شد 👥با اجرای گروه سرود نجم الثاقب تهران ✍️شعر و ملودی: امیر طلاجوران | محمدجواد توحیدی 🎼تنظیم و میکس: آریا شمس 🎬کارگردان: احمد ذوالفقاری 🎞تهیه‌کننده: عباس صادقی 💠تهیه شده در مأوا 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پویش گشت ارشاد آموزش و پرورششهید باهنر: "تا مدارس ما اصلاح نشود انقلاب ما ضمانتی برای تداوم ندارد." با تشکر از همه دغدغه مندان تربیت صحیح که مستندات خود از رفتارهای غیراخلاقی و خلاف شرع و قانون در مدارس را برای مان ارسال می کنند، جهت روشن شدن افکار عمومی، بخشی از این مستندات را در کانال منتشر کنیم، البته فعلا نام مدرسه و مدیر یا معلم خاطی نزد کانال محفوظ است. 📣📣📣 باتوجه به جایگاه رفیع "تعلیم" و "تربیت" و نقش بی بدیل آن در "انسان سازی" و "جامعه سازی"، جهت مطالبه جدی از وزارت آموزش و پرورش برای اصلاح نقائص موجود، شما نیز مستندات خود از رفتار، گفتار و ظاهر(پوشش و آرایش) ِخلاف اخلاق، شرع و قانون در مدارس کشور (در قالب فیلم، عکس، صوت و متن) را به آی دی @Javaheraneh_kh ارسال نمایید تا ضمن طرح واقعیتها، پیشنهادات اصلاحی نیز آماده و اجرای آنها مطالبه گردد. 📣لطفا نام شهر، منطقه، نام مدرسه و ترجیحا نام مدیر مدرسه را هم ذکر نمایید. 🚨با سکوت و بی تفاوتی مان، به نسل تاریخ ساز کشورمان خیانت نکنیم. ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
📺.👇 🦋.🌼🌹🌹👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
📺.👇 🦋.🌼🌹🌹👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلم منتشر شده از تمرین تیم استقلال و حضور دختران سرزمینمان ◀️به جیغ های یک‌دختر بی حجاب برای یک نامحرم و یک قهرمان کاذب نگاه کنید و ازخود بپرسید چه کسی مقصر است ؟ 🔸آیا تمدن غرب مقصر است که احساسات دختران را مضحکه رونق سرمایه داری خود کرده است؟و آنقدر دستش از شخصیت های متعالی برای فرهنگ‌سازی خالیست که روی سلبریت ها که صرفا بازیگران پولی هستند سرمایه گذاری می‌کند؟یا ما مقصریم که با ولع تمام در حال اجرای نقطه به نقطه سبک زندگی زن غربی برای زنان و دختران مسلمان خودمان هستیم ؟ 🔹آیا رفتن دختران به ورزشگاه ها آنقدر مهم است که می ارزد تمام هویت و کرامت دخترانه اورا بشکنیم و سرمایه معنوی دختر که همان احساسات پاک ولطیف اوست را برای تشویق شوت زن هایی به کارگیریم که سر فرصت به خاطر پول حتی به خواهران و زنان خود رحم نکرده اند . 🔰مگر کم خبراز ظلم لیدرهای فوتبالیست اغتشاشات به محارم خودشان دراین مدت دیده ایم؟ 🔹واقعا چه شده است که حاضریم هویت اصیل حضور اجتماعی دخترانمان را قربانی کنیم و با پرورش قهرمانان کذایی برایشان سبک زندگی غربی را تحمیل کنیم که هیچ سنخیتی با نگاه ارزشی ما به دختران ندارد ؟اما برای آگاهی او کاری نکنیم . ✳️واقعا مقصر فریاد های این دختر بی حجاب برای یک‌بیگانه کیست ؟
43.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«اینم وضعیت متروی تهران ایستگاه علم و صنعت» ❗️مامور انتظامات مترو میگه به ما نگفتن! ❗️کی باید بگه؟ ❗️مگه کشور اسلامی نیست؟! ❗️واقعا کرونای ساختگی غرب برای دولت و مجلس و قوه قضائیه ما مهمتر از و حرام سیاسی و شرعی و به لجن کشیدن جامعه توسط یه عده ولنگاره؟؟؟ ⭕️امیدوارم جناب آقای زاکانی بتونن اونور خط جواب خون ۷۲ تا شهیدی که بخاطر کرسی مسئولیت ایشون از همه داشته هاشون گذشتن و رفتن رو بدن... ⛔️مطالبه داریم،مطالبه غیرت انقلابی از مسئولین انقلابی هدف ما : مدافعان حجاب فاطمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢بهترین راه برای امر به معروف👇 ✅نشان دادن معروفه...👌 🔰حجت الاسلام اکبری ♻️درثواب نشر سهیم باشد🙏 بسیار شنیدنی👌 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
4_5837121637735992826.mp3
12.72M
☘ محمدرضا رنجبر 🌒 شب دهم_ بقره_صفحه_۱۰ ✅ ترجمه صوتی و تصویری ، کاری است از موسسه پیامبر مهر و رحمت
📍موقعیت مکانی سفارت سوئد: https://balad.ir/p/Pei25iBXyMWeGS
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 《 ‌‌‌﷽ 》 😴 وقت خوابیدن👇 😴 خوابیدن ثواب شب زنده داری... ⤵️ سه مرتبه يفْعَلُ اللّه ما يَشاءُ بِقُدْرَتِه، وَ يَحْكُمُ ما يُريدُ بِعِزَّتِه 👈برابراست باهزاررکعت نمازمستحبی به گفته مولاعلی علیه السلام👇 ↩️ خواندن سوره تكاثر به سفارش امام صادق علیه السلام فرمود، هرکس سوره تکاثر را قبل هنگام خوابیدن بخواند از عذاب قبر در امان باشد.👇 ✨بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم✨ 💠ألْهَاكُمُ التَّكَاثُرُ.حَتَّى زُرْتُمُ الْمَقَابِرَ. كَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ. ثُمَّ كَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ. كَلَّا لَوْ تَعْلَمُونَ عِلْمَ الْيَقِينِ. لَتَرَوُنَّ الْجَحِيمَ. ثُمَّ لَتَرَوُنَّهَا عَيْنَ الْيَقِينِ. ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ يَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِيمِ💠 🎁هدیه پیامبرصلی الله علیه و آله و سلم به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها درروزتولدش درهنگام خواب که به آنحضرت فرمودند:🎁👇 1⃣ سه مرتبه خواندن سوره توحید (قل هو الله احد... ) برابر با ختم قرآن است.🌸👇 2⃣صلوات برمن وپیامبران پیش از من سبب شفاعت خواهد شد... (اللهم صل علی محمدوآل محمدوعلی جمیع الانبیاء و المرسلین)🔸یکمرتبه🔸👇 3⃣ استغفاربرای مومنین سبب خشنودی آنها از تو خواهد شد 🔹(اللهم اغفرللمومنین والمومنات) یک مرتبه🌸👇 4⃣ الله والحمدلله ولااله الاالله والله اکبر👈 ثواب حج و عمره را دارد.🔸یک مرتبه🔸 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸👇 📺👇 🦋🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.🌸👇 🔹:حداقل به یکنفرارسال فرمائید.🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۳۵ قرآن کریم شامل آیات ۲۲۰ تا ۲۲۴ سوره مبارکه بقره 🍃🌹🍃 🌺 پیامبر (ص) می‌فرمایند: «اِنَّ هذِهِ القُلوبَ لَتَصدَاُ کَما یَصدَاُ الحَدیدُ وَ اِنَّ جِلاءَها قِراءَةُ القُرآنِ» براستی این قلبها زنگار می‌گیرد، همان‌طور که آهن زنگار می‌گیرد، جلای قلب‌ها قرائت قرآن است. (ارشاد القلوب / ۷۸) 🎙: مرحوم منشاوی 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﺪﺍی ﺧﻮﺏِ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ (١) وَالْمُطَلَّقَاتُ يَتَرَبَّصْنَ بِأَنفُسِهِنَّ ثَلاَثَةَ قُرُوَءٍ وَلاَ يَحِلُّ لَهُنَّ أَن يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللّهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ إِن كُنَّ يُؤْمِنَّ بِاللّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَبُعُولَتُهُنَّ أَحَقُّ بِرَدِّهِنَّ فِي ذَلِكَ إِنْ أَرَادُواْ إِصْلاَحاً وَلَهُنَّ مِثْلُ الَّذِي عَلَيْهِنَّ بِالْمَعْرُوفِ وَلِلرِّجَالِ عَلَيْهِنَّ دَرَجَةٌ وَاللّهُ عَزِيزٌ حَكُيمٌ (228) زنان طلاق داده شده، خودشان را تا سه پاكى در انتظار قرار دهند. (يكى پاكى كه طلاق در آن واقع شده و دو پاكى كامل ديگر وهمين كه حيض سوم را ديد، عده او تمام مى شود.) و اگر به خدا و روز رستاخيز ايمان دارند، براى آنها روا نيست كه آنچه را خدا در رحم آنها آفريده است، كتمان كنند. و شوهرانشان اگر سر آشتى دارند، به بازآوردن آنها در اين مدّت، (از ديگران) سزاوارترند و همانند وظائفى كه زنان بر عهده دارند، به نفع آنان حقوقى شايسته است و مردان را بر زنان مرتبتى است. وخداوند توانا وحكيم است. 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺سبک زندگی قرآنی :🌺 🍂در انتخاب دوست دقت کنید🍂 🔸الْأَخِلاّءُ یَوْمَئِذ بَعْضُهُمْ لِبَعْض عَدُوٌّ إِلاَّ الْمُتَّقِین. (زخرف/۶٧) 🔸دوستیهایی که بخاطر خدا نباشد، در قیامت تبدیل به دشمنی می شود. چرا که هر کدام از آنها دیگرى را عامل بدبختى و بیچارگى خود مى شمرد و می گوید: تو بودى که دنیا را در نظر من زینت دادى و مرا به آن تشویق نمودى! آرى تو بودى که مرا غرق غفلت و غرور ساختى و از سرنوشتم بى خبر کردى! ⚡️تنها پرهیزگارانند که پیوند دوستى آنها جاودانى است، چرا که بر محور ارزش هاى جاودانى دور مى زند، و نتایج پربارش، در قیامت آشکارتر مى شود و آن را استحکام بیشترى مى بخشد. 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
معروف به حُر خراسان ♦️ 🌷تولد۲ فروردین ۱۳۳۷ روستای گراخک از توابع طرقبه و شاندیز _ مشهد مقدس 🌷 شهادت ۱۲ تیر ۱۳۶۵ عملیات کربلای یک - مهران 🌷 سن موقع شهادت ۲۸ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد ✍ فرازی از وصیتنامه این شهید عزیز ✅ شهید پور ولی به دوستش گفته بود: «من می‌روم و شهید می‌شوم و پیکرم چند روزی در بیابان می‌ماند. وقتی پیکرم را برای شما آوردند، پدرم را بالای سرم بیاورید تا من را حلال کند و بگوید که دیگر مایه آبروی او شده‌ام. پیکرم را در همان نقطه‌ای که حد شلاق بر من جاری شد، قرار دهید و فرزندم رضا را روی تابوتم بگذارید تا ببیند پدرش بعد از توبه به درگاه خدا و عشقی که از امام حسین (علیه السلام) در وجودش جاری شد، به چه مقامی رسید که خدا توبه کنندگان را دوست دارد. 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و این شهید عزیز فاتحه با صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مطالبه ی امت حزب الله از مسئولین قوه قضاییه 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡 دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف ونهی از منکر🔗بپیوندید.
🔆زنگ عبرت: 🔴چندی است سازمان فنی حرفه ای اقدام به صدور مجوز راه اندازی آموزشگاه های موسیقی می نماید.صدور مجوز نیز تسهیل شده است و افراد به راحتی پس از ثبت نام در سامانه, مجوز دریافت می کنند. ♦️واقعا رشته موسیقی چه ارتباطی با سازمان فنی و حرفه ای دارد؟  ♦️با توجه به اینکه رشته موسیقی جزو شاخه های هنری است و وزارت فرهنگ و ارشاد برای موسسات آموزشی مجوز صادر می کند, چرا به صورت موازی سازمان فنی و حرفه ای برای آموزشگاه موسیقی, مجوز صادر می کند؟  ♦️سوال اینجاست,صدور این همه مجوز برای آموزشگاه موسیقی و حضور کودکان و جوانان و آحاد جامعه در آن, چه کمکی به تعالی جامعه می کند؟  ♦️به جز اینکه موجب تباهی جامعه و دین گریزی می شود چه عایداتی دارد؟ آیا به تبعات فرهنگی و اجتماعی آن اندیشیده شده است؟  ♦️متاسفانه با تسهیلگری که در صدور مجوزها انجام شده است, در غفلت مسئولین, برای رشته های پر مناقشه ای مثل موسیقی در شهرهای کوچک و بزرگ مراکز متعدد آموزش موسیقی راه اندازی شده است. ♦️این در حالی است که طبق نظر مقام معظم رهبری, ترویج موسیقی با اهداف انقلاب اسلامی منافات دارد. ♦️از مشکل فرهنگی و شرعی آن عبور می کنیم, سوال اینجاست, وقتی کسی مدرک فنی و حرفه ای را از موسسه ای دریافت می کند, انتظار دارد که برای آن رشته شغل وجود داشته باشد.  ♦️حال چه شغلی برای افرادی که مدرک فنی و حرفه ای موسیقی را دریافت کرده اند, پیش بینی شده است؟  ♦️آیا اداره فنی حرفه ای برای دارندگان مدرک موسیقی, برنامه ریزی شغلی کرده است؟ شاید دوره گردی موسیقی و... را به عنوان شغل در نظر گرفته است!  ♦️در خصوص موسسات زیرنظر وزارت فرهنگ و ارشاد, فرد برای علاقه خودش در رشته های هنری شرکت می کند. ولی در موسسات فنی و حرفه ای انتظار افراد پس از دریافت مدرک فنی و حرفه ای, اشتغال می باشد. ♦️حال با انبوه افراد دریافت کننده مدرک فنی- حرفه ای رشته موسیقی, دولت چگونه می خواهد, آنها را شاغل کند؟  ♦️البته بخشی از آنها شاید مدرس موسیقی بشوند و برخی نیز به مرور در مجالس مختلف به ارائه موسیقی و... خواهند پرداخت که گسترش موسیقی را در جامعه درپی خواهد داشت و  ♦️همچنین در کنار آنها نیز انبوه افراد دارای مدرک موسیقی پدید خواهند آمد که هزینه فراوان کرده اند و مدرک دریافت کرده اند و شغلی برای آنها نیست و نظام و انقلاب را مقصر عدم اشتغالشان خواهند دانست!!  ♦️پرسش دیگر این که, آیا اداره فنی و حرفه ای, با این همه مجوزی که دارد برای آموزشگاه های مختلف صادر می کند, نیرو و امکانات لازم برای نظارت را دارد؟  ♦️نکند در غفلت مسئولین توسط این نهاد و برخی آموزشگاه ها, سند 2030 پیگیری می شود؟  ♦️متاسفانه برخی مشاهدات حکایت از برگزاری کلاسها در برخی از این مراکز به صورت مختلط می باشد. ♦️انتظار می رود دولت آیت الله رئیسی, در زمینه صدور مجوز فنی حرفه ای برای رشته موسیقی و برخی موارد دیگر که جنبه اشتغال و مهارت فنی ندارد, تجدیدنظر نمایند.
🔰سخنان آیت الله سید ابراهیم رئیسی در موضوع عفاف و حجاب در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران سراسر کشور 🔹دکتر رئیسی در بخشی از سخنانش به موضوع «حجاب و عفاف» اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی، کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی عنوان کردند که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده از سوی دشمن دنبال می‌شود و تاکید کردند که ما نیز باید برای مقابله با این طراحی و توطئه دشمن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم. 🔹رئیس جمهور ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بخشی از افراد از روی غلفت مرتکب کشف حجاب می‌شوند و نمی‌دانند که در زمین چه کسی بازی می‌کنند، لذا باید به آنان آگاهی داده شود. اما بخشی از این افراد نیز از روی غرض و با اراده، به دنبال برهم ریختن نظم اجتماعی کشور هستند،‌ که باید با تدبیر و درایت و براساس قانون برخورد لازم صورت پذیرد. 🔹آیت الله رئیسی تاکید کرد: ستاد مستقر در وزارت کشور که بر اساس قانون مصوب تشکیل شده، باید کار را به صورت برنامه‌ریزی شده و هماهنگ دنبال نماید. ضمن اینکه دستگاه انتظامی و قضایی برای برخورد با افرادی که به صورت سازمان یافته در جامعه هنجارشکنی می‌کنند خلاء قانونی ندارند و قوانین فعلی تکلیف بخش‌های اجرایی و قضایی را روشن کرده است. 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
✨مقام معظم رهبری:🌸👇 🦋مسئله امر به معروف و نهی از منکر، مثل نماز، است و شما باید بروید و مسائل آن را یاد بگیرید. 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.