هدایت شده از نیمه پنهان رسانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
➕سلاحهای کشفشده از داعشیهای داخلی
▫️در پی مجموعه اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه استان فارس، برخی لیدرهای اغتشاشات شیراز که قصد اسیب به مردم و اموال عمومی داشتند دستگیر و مقادیر قابل توجهی سلاح سرد و گرم از ایشان کشف شد.
➕رصد کامل #اغتشاشات و اخبار مرتبط به آن در رسانه نیمهپنهانرسانه
🗒 | https://eitaa.com/joinchat/1236467840Cdbc8556d30
هدایت شده از نیمه پنهان رسانه
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 موجسواری سلبریتیها به همراه رسانههای داخلی و خارجی باعث شده محتوای تولید شده برای مهسا امینی ، به تنهایی دهها برابر مجموع حوادث سالهای اخیر باشد!
➕رصد کامل #اغتشاشات و اخبار مرتبط به آن در رسانه نیمهپنهانرسانه
🗒 | https://eitaa.com/joinchat/1236467840Cdbc8556d30
هدایت شده از جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی
⬅️ مردم خستهاند؛ خیلی ناراحت هستند؛ باید هرچه زودتر به فضای مجازی سروسامان دهند. من چقدر میتوانم بچههام رو کنترل کنم تو خونه بمانند؟ دیشب بچههای من از طریق فضای مجازی همش وسوسه میشدند بیرون برن با هزار تا صلوات و آیات قرآن تا ساعت ۲ شب نگهشون داشتم در منزل؛ بلاخره ساعت ۲ شب مجبور شدم همراهشان از منزل خارج بشم. چاره نداشتم! ترسیدم اغفال بشن… شکر خدا آشوبگران رفته بودن کسی تو خیابون نبود. همهش از پشت گوشی بچههامو تحریک میکردن… من از مسئولین جمهوری اسلامی عاجزانه خواهش میکنم فضای مجازی رو کنترل کنند. من یه مادر هستم، طاقت این مشکلات رو ندارم…
🔺این چند روز همهش با استرس زندگی کردم. چقدر از بچههام خواهش کردم از خونه بیرون نرن! هر موقع خواستن برن همراهشون رفتم. به خدا مریض شدم. من تو دنیا هیچب جز این دوتا بچه ندارم. خواهش میکنم فضای مجازی رو کنترل کنید. خسته شدم، از کار افتادم، همهش تو فکر بچههای خودم و دوستانم هستم که یه موقع گول اینترنشنال و بیبیسی فارسی رو نخوردند…
✍ پیام یکی از اعضاءِ کانال ایتای جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
✊🏻 فراخوان حضور سراسری آحاد ملت بزرگ ایران در راهپیمایی دشمنشکن بعد از نماز جمعۀ این هفته در سراسر کشور.
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#اتحاد #اربعین
#مردم #امنیت
#حجاب #صیانت_از_اسلام
#رسانه #فضای_مجازی
هدایت شده از ابَرشاگرد
🌥 پگاهنگار 🌥
چرا دشمنان و فتنهگران در فتنههای اخیر بر روی حضور «زنان و دختران» در تجمعات اعتراضی سرمایهگذاری ویژهای میکنند؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
❇️ پاسخ
دستکم به ۷ دلیل:
⏪ کشاندن زنان به عرصهی اعتراضات، به ظاهر نشانهی خوب و گیرایی برای «اجتماعی» نشان دادن تجمعات علیه نظام به شمار میآید.
⏪ زنان طبیعتا کمتر مورد ظن «خرابکاری» قرار میگیرند و به همین علت میتوانند آسانتر و آسودهتر و مؤثرتر کار خود را پیش ببرند.
⏪ با توجه به قویتر بودن عواطف در زنان نسبت به مردان، آسانتر میتوان آنان را مدیریت نمود.
⏪ در فهرست مجرمان سابقهدار، اسامی زنان بسیار کمتر از مردان است و لذا تعداد زنانِ در اصطلاح «سفید» بیشتر هستند و این، کار ردیابی و شناخت عوامل خرابکار را برای نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دشوارتر میکند.
⏪ در صورت برخورد نیروهای انتظامی و امنیتی، زنان سوژههای خوبی و فریبندهای برای مظلومنمایی و تحریک عواطف و احساسات جهت «ظالم» معرفی کردن نظام و به خیابان کشاندن افراد بیشتری از عامهی مردم به شمار میآیند.
⏪ حضور زنان میتواند به حضور «خانوادگی» در عرصهی اعتراضات تبدیل شود که علاوه بر قابلیت افزایش تعداد تجمعکنندگان، وجههی اعتراضات را نیز مشروعتر جلوه میدهد.
⏪ ایجاد جاذبهی «جنسیتی» برای افزایش حضور مردان در تجمعات.
ابَرشاگرد
هدایت شده از حکمرانی فرهنگی
مجموعه قوانین و مقررات مرتبط با عفاف و حجاب و اخلاق و عفت عمومی.pdf
2.21M
🔸می گویند مسئله حجاب قانون درست و حسابی ندارد.
🔹بفرمائید این هم مجموعه قوانین مرتبط با حجاب دستگاه های مسئول و مربوطه باید گزارش بدهند که چرا در این سالها کوتاهی کرده اند و هیچ خروجی نداشته اند.
#حجاب
🆔 @cultural_governance
هدایت شده از حکمرانی فرهنگی
📌 همچون سکولارها نباشیم
💥گلهای از بسیاری از استادان رشتههای تخصصی حوزوی
✍️ محمدحسین قدیری
وقتی با اساتید صحبت می کنیم و یا در کلاس ایشان می نشنیم. ایشان را بسیار انقلابی و سیاسی می بینیم.... ولی جای گله دارد که چرا این اساتید و شاگردان برجسته ایشان که بیان و بنان قوی هم دارند در عصر فضای مجازی وبلاگ، سایت، کانال یا پیج و ... ندارند. اگر یکی از اساتید غیرمذهبی دانشگاه علیه دین حرفی بزند رگ غیرتمان باد و ورم می کند ولی راستی خلوتی داشته باشیم ما در برابر این اساتید و گروه های ضد دین چه سیاستی داریم؟ چقدر در جهت تقویت نقاط قوت مسؤولان نویسیم و در سخنانمان به آن می پردازیم و چقدر برای رفع نقاط ضعف تحلیل و نقد منصفانه داریم.
قرار نیست کلا مثل سردبیر یک روزنامه وقت برای مدیریت مطالب یا کانالتان بگذارید. هر از گاهی متن یا ویسی درباره تحلیل و نقد مسائل اجتماعی و سیاسی و فیلم ها و سریال ها... بگذارید. هر از گاه از مطالب اساتید دیگر استفاده کنید و قرار نیست کلا از رشته خودتان خارج شوید می توانید نظارت داشته باشید بر سایت و کانال خود ولی سبک کاری طوری نباشد که شبیه یک فرد علم زده و سکولار باشید. دکتر هلاکویی علم زده است ولی فرد علمی درباره گزاره های دینی مثل خدا رد یا قبول ندارد ولی او عملا ضد دین و روحانیت است و ما چه آرام فضا را رها کرده ایم.
زمانی با خود می اندیشیدم می توان درباره خانواده اصطلاح طلب و خانواده اصول گرا تحقیق علمی یا مصاحبه کرد و بررسی کرد کدام مثلا در همسرداری و فرزندپروری موفق هستند. این اشکال در ذهنم تبادر کرد که اینان مصاحبه یا نظرسنجی ها و آمارهای همدیگر را قبول ندارند شاید بهتر باشد از چین نیرو بیاید این کار را بررسی کند که بی طرف باشد بعد باز به ذهنم تبادر کرد که اساتید و دانش پژوهان زیادی هستند که اصلا گویی سیاسی نیستند و هیچ موضعی ندارند اینان شاید بهتر از چینی ها باشند بی طرف بی طرف.
😔عجیب این که بین اساتید افرادی هستند که افتخار خود را شاگردی سیاسیونی چون آیت الله مصباح یزدی و جوادی آملی می دانند. بنابراین بعد نیست مثلا استادی که روان شناس است در حوزه در کنار بحث شب ادرای و هایپراکتیو بودن کودکان و نوجوانان یا #سایکوپات بودن برخی جوانان به بحث مثلا #شب_ادراری برخی از سیاسیون یا گروهک ها در بستر جامعه بپردازند
#فتنه
#حجاب
🆔@cultural_governance
هدایت شده از حکمرانی فرهنگی
⚡️ رسانۀ مدرن به ساحت تعلّقات و تفکّرات مردم و مسئولان دستبرد میزند و بهصورت ناخودآگاه، دستگاه محاسباتیشان را به هم میزند و آدمهای دیگری میسازد.
سواد رسانهای یک دانش صیانتی در برابر رسانۀ مدرن است.
⚡️ در مواجهۀ تمدنی با رسانۀ مدرن، سواد رسانهای یعنی سواد غلبه بر رسانۀ مدرن. سواد رسانهای یعنی دانش و مهارتی که بتواند قدرت غلبۀ تمدنی به ما بدهد و ما بتوانیم بر این رسانه غالب بشویم و این رسانه را در ساحت تمدنی خودمان بازتعریف و هضم کنیم.
💠 آیتالله میرباقری:
🔶 شما اگر بگویید ما مطلقاً از رسانه استفاده نمیکنیم او میآید و شما را با خودش میبرد! شما ناچار به مواجهه هستید و رویکردتان هم نباید انفعالی باشد.
رسانه یک ابزار سادۀ بیخطر نیست که [مثل موم] در اختیار شما باشد؛ مخاطراتی دارد و با تعلّقات و تفکّر شما بازی میکند و بسیار پنهان است و آن ایدئولوژیای که [در ضمن خودش] دارد به لایههای باطنی مخاطبِ خودش منتقل میکند و به فکر و روح و ساحت اندیشهاش دستبرد میزند و مهارتهایش را تغییر میدهد و آدمهای متناسب با خودش را میسازد.
🔶 شما یکبار میگویید من رسانه را میآموزم که استفادۀ کامل کنم و این منوط به این است که همه دانشهای پشتیبان آن را یاد بگیرم.
گاهی میگویید نه، سواد رسانهای برای محفوظ بودن از آسیبهای رسانه است؛ هم میخواهیم بهنحوی مواجهه کنیم که منزوی نشویم و هم اینکه اقتضائات تکنیکی آن را بفهمیم و معانی و مبانی و مفاهیمی که در چرخش او در جریان است را بشناسیم تا صیانت ایجاد کنیم.
رویکرد سوم، مواجهۀ تمدنی با رسانه است. من رویکرد سوم را میپسندم که یک رویکرد فعال است و البته این هم خودش یک عرض عریضی دارد. هرچند سواد رسانه در شکل دوم را هم حتماً باید آموخت تا منزوی نشویم.
🔶 نحوۀ مواجهۀ شما با رسانۀ مدرن که توسط دانشها و اندیشههای عمیق فلسفی و دانشی غربی پشتیبانی میشود، باید یک مواجهۀ تمدنی باشد؛ یعنی شما صاحب یک رویکرد تمدنی جدید هستید که با تمدن دیگری مواجه میشوید، نه این که شما خودتان را تسلیم آن تمدن کنید و یا بخواهید خودِ آن تمدن را دستکاری کنید. شما یک دستگاه مکانیکی ساده را بهراحتی نمیتوانید دستکاری کنید. نمیتوانید بگویید که من یک تمدن را دستکاری میکنم و به تمدن اسلامی تبدیل میشود. این مواجهۀ تمدنی، نه مواجهۀ زاویهنشینی و حاشیهنشینی است و نه مواجهۀ انفعالی و از روی تسلیم است، بلکه یک مواجهۀ بزرگ و فعّال تاریخی است که ظرفیت تاریخی و طرح تاریخی میخواهد؛ کمااینکه رقبای شما اینگونه هستند و در برخورد تمدنی به کمتر از هضم کردنِ ما در جهاز هاضمۀ فرهنگی خودشان راضی نیستند؛ یعنی میخواهند اسلامی باشد که هیچ درگیریای با الگوی توسعۀ غربی نداشته باشد و با الگوهای توسعۀ غرب آشتی کند و به تعبیر امام راحل(ره)، اسلام آمریکایی باشد.
#سواد_رسانهای یعنی سواد غلبه بر رسانۀ مدرن. در سواد رسانهای ما نیازمند دانش و مهارتی هستیم که بتواند قدرت غلبۀ تمدنی به ما بدهد و ما بتوانیم بر این رسانه غالب بشویم و این رسانه را در ساحت تمدنی خودمان تعریف کنیم و تغییر بدهیم و هضم کنیم. این دانش، تمدنساز است و دانشی است که میخواهد رسانۀ تمدنی ایجاد کند. این دانش خودش حتماً لایههای بنیادین و راهبردی و کاربردی دارد.
#حجاب
🆔@cultural_governance
هدایت شده از حکمرانی فرهنگی
🔻این یک «جنبش» نیست!
🖋 مهدی جمشیدی
۱. قرار بود که مرگ مهسا امینی، به «زمینۀ مساعد» و «دستاویز موجّهی»ی برای شکلدهی به یک جنبشِ بهظاهر «اعتراضی» و در واقع، «ساختارشکنانه» تبدیل شود تا از این طریق، نظام جمهوری اسلامی در ورطۀ یک چالش دشوار، گرفتار شود و به زانو درآید. مهسا امینی از هر جهت، گزینۀ بسیار «هیجانانگیز» و «اجماعساز»ی بود. جریان غیرانقلابی نیز «بیدرنگ» و «جدّی» به میدان آمد و هرچه در توان داشت را بهکار گرفت تا «شور کاذب» و «حرارت تصنّعی» بیافریند و از یک حادثۀ ناخواسته و سرشار از ابهام و مبتلا به تعلیق، «بحران ملّی» پدید بیاورد. این بار، «سلبریتیها»ی نمکخوردۀ نمکدانشکسته نیز به میدان فراخوانده شدند تا بازی طرّاحیشده، نقص و کمبود مرجعیّتی نداشته باشد. همۀ این ظرفیّتها در فضای مجازی، به خطّ شدند و بهظاهر جبههای شکل گرفت که «صدای بلند» داشت و میتوانست حاکمیّت را در کوتاهمدّت، به عقبنشینی و انفعال وادارد و یک زنجیرۀ تمامنشدنی از مطالبهگریِ ساختارشکنانه و سکولار را صورتبندی کند.
۲. در مرحلۀ بعد، باید کنشگری از «فضای مجازی» به «فضای واقعی» انتقال مییافت تا هرچه بیشتر، «مشهود» و «ملموس» باشد و در نظام جمهوری اسلامی، «هراسافکنی» کند، امّا این «انتقال بسترِ چالشگری»، کار را بر جریان غیرانقلابی، دشوار کرد و برای خود آنها بحران آفرید. چرا چنین شد؟ نکتۀ نخست این است که «بسیج اجتماعی در فضای مجازی»، هیچ تناسبی با «بسیج اجتماعی در فضای واقعی» نداشت و در عمل و بهطور آشکار نشان داد که ما با یک «جنبش» روبرو نیستیم، بلکه «عدّهای اندک» بهصورت پراکنده در نقط مختلف ایران، به صحنه آمدهاند و تنش ایجاد میکنند. بهعبارتدیگر، «راهپیمایی فراگیر» و «اجتماع بزرگ» شکل نگرفت، بلکه تحرّکات بیرونی و عینی به «حضورهای تکهتکۀ سی نفری تا سیصد نفری» منحصر ماند! چه نسبتی است میان این «جماعتِ نزدیک به صفر» با «ایران هشتادوپنج میلیونی»؟! این یعنی نسنجیدهکاری در ملاحظۀ محدودیّتهای انتقالِ حرکت اعتراضی از فضای مجازی به فضای واقعی. همین که حرکت اعتراضی از پوستۀ فضای مجازی بیرون آمد و در خیابان، «مشاهدهشدنی» و «عینی» گردید، رسوا نیز شد و تمام اندوختۀ خود را یکجا و ناگهان باخت. بهبیاندیگر، مشخص شد که «صدای بلند در فضای مجازی» به معنی «کثرت جمعیّت در فضای واقعی» نیست و میان این دو، تفاوت فراوان وجود دارد. پانهادن به «سیاست خیابانی» و «کنشگری میدانی»، جریان غیرانقلابی را زمینگیر و فلج کرد و به خاک سیاه نشاند؛ آنها در خیابان و میدان، فقط «کشف حجاب» نکردند، بلکه «کشف کمّیّت» نیز کردند و به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند که «عقبۀ مردمی» و «بدنۀ اجتماعی» ندارند و با وجود همۀ فریادها و نعرهها و جوّسازیها، ناتوان در بسیج اجتماعی هستند.
۳. نکتۀ دیگر اینکه کوشیدند این ضعف راهبردی و رسواکننده را با کنشهای گفتاری و رفتاریِ «ساختارشکنانه» جبران کنند و «فقر اجتماعیِ» خود را با «توانمندی تخریبیِ» خویش بپوشانند، درحالیکه این امر نیز آنها را بیشتر منفعل و ضربهپذیر کرد؛ چون هم مردم را از «پیوستن» به آنها بازداشت و هم به نظام مجال داد که مسیر «مواجهۀ جدّی و بیتعارف» را در پیش بگیرد. شعارهایی که در خیابان سر داده شدند، کمترین ارتباطی با مطالبۀ (بهانۀ) نخستین نداشتند، بلکه نشان دادند که جریان غیرانقلابی در پسِ این اعتراض، هدفهای دیگری را دنبال میکند و میخواهد از طریق فضاسازی و غوغاسالاری، بدنۀ اجتماعی بیافریند و «فشار از پایین» را رقم بزند. سخن اوّلیّه این بود که برخی از رفتارهایی که از سوی پلیس امنیّت اخلاقی صورت گرفته، از جمله دربارۀ مهسا امینی، صواب و صلاح نیستند و باید در «روشها» تجدیدنظر شود و بر «سهم فرهنگ» و «وزن اخلاق» افزوده شود. بگذریم که همین مطالبه نیز درست است یا نه و پلیس امنیّت اخلاقی، مواجهۀ غیراخلاقی نداشته و نباید از «خطاهای محتملِ موردی»، نتایج وسیع و کلّی گرفت، امّا مسأله این است که در عرض چند روز، این مطالبه به شعار «حجاب اختیاری» ارتقا یافت و سپس به سطح متهمساختن نظام جمهوری اسلامی به «دیکتاتوری» کشیده شد. این اندازه ناشیگری و ندانمکاری در «تشدید مطالبهها» و «حرکت به سوی ساختارشکنی» و «تقابل سخت و غیرقانونی»، هیچ توجیهی ندارد جز حماقتِ جریان غیرانقلابی.
۴. جالب اینکه پس از مرگ مهسا امینی، آیتالله خامنهای دو سخنرانی عمومی داشت، امّا با وجود فشارها، کمترین اشارهای به این ماجرا نکرد؛ گویا هیچ حادثهای رخ نداده و اگر هم رخ داده، پای «مسألۀ مردم ایران» در میان نیست، بلکه مسأله، «مسألۀ خواص اغواگر» و «مسألۀ اقلّیّتِ تجدّدی» است که آن هم درخور پرداختن نیست.
#حجاب
🆔@cultural_governance
#اطلاعیه
⭕️ در بین اطرافیان و آشنایان و همسایگانتون اگه افرادی رو دیدید یا سراغ دارید که در آشوب ها شرکت فعال دارند حتما به اطلاعات سپاه تماس بگیرید.
جامعه مومنین نباید برای این آشوبگران بی غیرت امن باشه.
شماره های اطلاعات 113 و 114
🔹توصیه به دوستان حتما هر حرکت مشکوک را گزارش کنید
#مردم سیستم نظارتی کشور هستند تمام گزارشات شما رصد و تحلیل خواهد شد
https://eitaa.com/joinchat/483000337Ce135602ed2
هدایت شده از نیمه پنهان رسانه
🔰 حامدی روزنامهنگار روزنامه شرق بازداشت شد
▫️نیلوفر حامدی، روزنامهنگار کروه اجتماعی #روزنامه_شرق صبح امروز در منزلش بازداشت شده است (به دلیل انتشار اخبار کذب و شایعه در این نشریهی کذاب)
➕رصد کامل #اغتشاشات و اخبار مرتبط به آن در رسانه نیمهپنهانرسانه
🗒 | https://eitaa.com/joinchat/1236467840Cdbc8556d30
هدایت شده از طورسینا🇵🇸مطالبهگری حجاب
🔴 داعشی های داخلی در قم را #شناسایی کنید
🔹اگر این متهمان که نقش لیدر در اغتشاشات اخیر در قم را داشته اند می شناسید و اطلاعاتی از آنها در دست دارید، به نهادهای اطلاعاتی اطلاع دهید.
#طور_سینا
https://eitaa.com/joinchat/911081556C963c6f7595
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسیجیه!بسیجیه! آقا بزنید!
بسیجی که همیشه صف اول خدمت به مردم بوده😔
May 11
ba2155cd-8603-4b51-8cce-36e972fe4453.mp3
12.08M
#حسین_طاهری
وای اگر خامنهای حکم جهادم دهد
◀️ پایگاه خبری تحلیلی #خیمه_گاه_ولایت
جنگ رسانهای در عصر شبکههای اجتماعی شده.mp3
10.67M
📻 #بشنوید| جنگ رسانهای در عصر شبکههای اجتماعی شده
👤استاد محمد حسین فرج نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
4_5785030144066324005.mp3
7.63M
💠 گِنَه جُمعَه یِتِیشدی گَلمَدُین سَن.....۰۰۰۰۰۰۰۰۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خون فرزندان مردم بازیچه شما نیست!
🔹پس از درگذشت مهسا امینی برخی از سلبریتیها با سوء استفاده از احساسات جریحهدار شده عمومی، مردم را به جان هم انداختهاند.
🔹اما سوال اینجاست سلبریتیها از این ناامنیها چه سودی میبرند؟
#تحلیل_روز
هدایت شده از «طلبه اصولطلب»
شاهمون هنوز نیومده فرار کرد🤦
#ای_شاه_ایران_برگرد_به_ایران
.
@talabeh_osoultalab