eitaa logo
حکمت علوی
96 دنبال‌کننده
12 عکس
2 ویدیو
24 فایل
گفتو گویی تازه در مورد مکتب جدید فلسفی : ** حکمت علوی ** به یاری خداوند ان شاء الله (( ** نقل قول با ذکر منبع ، بلا مانع است ** )) ارتباط با ادمین : @ms_sajedy sajedi@um.acir
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 به نام خدا آمریکا و اسرائیل ببر کاغذی نبودند و نیستند که درحال شکست خوردن از ایران هستند ؛ بلکه این ایران است که به لطف الهی ابرقدرت دنیای مدرن است .
🇮🇷🌺
🇮🇷🌺 به نام خدا بازگشت به عزت و افتخار ایرانی و اسلامی با سلام این روزها شاهد اتفاقاتی هستیم که تصور آن نیز ناممکن بود . ایران ، به تنهایی و فقط با کمک نیروهای مردمی جبهه مقاومت ، دو ابرقدرت نظامی دنیا را با همه توان و تکنولوژی که دارند به شکست کشانده اند . این ، موضوع کمی نیست و همه اش لطف الهی است . بعید است همین الان ، هیچ کشور مدعی دنیا (حتی چین - روسیه - هند - ترکیه - اتحادیه اروپا و ... ) این توان و یا جسارت را داشته باشد. که در مقابل غول فن آوری های نظامی / رسانه ای / اقتصادی / بایستند . ———————- این پیروزی بزرگ بیش از هرچیز عزت نفس مسلمانان ، شیعیان و خصوصاً ایرانیان را باید برگرداند . عزت نفسی که دشمنان در طی سالهای سال با تبلیغات و فریب از ما گرفته بودند. بخشی از این عزت نفس احساس حقارتی است که در مقابل غربی ها در ذهن ما ایجاد شده و خود را ملزم می دانیم که همیشه در مقابل آنها باید کرنش کنیم و با احترام سخن بگوییم . درحالیکه آنها خودشان با فریب و دروغ و توهین با ما سخن می گویند . ——————— گویی تصور می کنیم این محترمانه صحبت کردن یک وظیفه است ؛ آنهم در مقابل کسی که هیچگونه مرز ادب و اخلاق یا صداقت در مقابل ما ندارد . برخی اندیشمندان و دانشگاهیان ما گویی عادت کرده اند که نباید هیچ حرف درست و بی پرده ای بیان کنند ، و اگر هم مطلبی می گویند بسیار در لفافه و غیر مستقیم باشد . و گویی تصور می کنند این یک ضرورت عقلانی و اخلاقی و بین المللی است . در حالیکه گاهی لازم است بی پرده سخن گفت ؛ آشکارا به دشمن فهماند که جایگاهش کجا است . ——————————- سالهای سال بر همین تفکر و تصور غلط ، غربی ها مدام ما را متهم به تلاش برای ساخت بمب اتم کردند و ما نیز منفعلانه تلاش کردیم بگوییم که ما بدنبال بمب اتم نیستیم . در مقابل همان غربی هایی که خود چند صد و چند هزار بمب اتم داشتند . ولی امروز باید با شجاعت و آشکارا بگوییم که غنی سازی که جای خود دارد ، ساخت بمب اتم نیز ، یک مسئله داخلی کشور ما است ؛ و هیچ ربطی به آنها ندارد . هرجا مسئولین ما احساس کنند که برای مقابله با دشمن جایتکار نیاز به ساخت و تولید آن هست ، آن را خواهند ساخت و به هیچ کشور یا نهادی هم ارتباط ندارد . هرکس هم بخواهد در این خصوص به ایران زور بگوید ، دهانش و دندانهایش را خرد می کنیم . —————— این ، سخنی است که باید امروز در مجامع بین المللی گفته شود . و این ، زبانی است که دشمن می فهمد چون خودش با همین زبان سخن می گوید . نه آن حرفهای دیپلماتیک که غربی ها القا کرده اند که با نازم چشمم ، و منفعلانه و از موضع ضعف ، باید در مجامع بین المللی سخن گفت . با توکل برخداوند
🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🇮🇷🇮🇷🇮🇷 به نام خدا لزوم جابجایی تجهیزات حساس و ارزشمند تحقیقاتی با سلام به نظر می رسد دشمن صهیونی در این آخرین روزهای حیات ننگین خود تلاش می کند زیرساختهای علمی و پژوهشی و صنعتی کشور ما را آسیب بزند ؛ و همچون ماری زخمی و در حال مرگ تا جایی که می تواند زهر خویش را ریخته باشد . لذا پیشنهاد و از مدیران و کارشناسان و اساتید محترم تقاضا دارد در همه مؤسسات دانشگاهی ، تحقیقاتی و پژوهشی ، تا جایی که امکان دارد تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی ارزشمند را به مکانهای امن جابجا کرده ، و این کار بصورت محرمانه انجام شود تا توسط عوامل خیانت کار به اطلاع دشمن نرسد .
🕋 به نام خدا حضور در خیابان و ندای الله اکبر ، مقابله با شیاطین جنّ و انس با سلام این روزها جنگ و نبرد فقط با دو ابرقدرت نظامی دنیا نیست ؛ بلکه لشکر خدا با شیاطین جن و انس هردو ، در حال نبرد است . ذره ای نباید شک داشت که شیاطین جن نیز با تمام توان کمک لشکر شیطان می کنند ؛ چرا که پیروزی لشکر اسلام موجب شکست همه شیاطین خواهد شد . ان شاء الله شیاطن جنّ با کمک های اطلاعاتی به دشمن ، و با القائات شیطانی به برخی افراد این طرفی ، به دشمنان انسانیت کمک می کنند ؛ و هیچ بعید نیست برخی ترورها با کمک اجنه انجام شده باشد . اینها ، موهومات و خیالات نیست ؛ و وجود اجنه که در دو گروه مسلمان و کافر هستند ، یک امر اثبات شده و مسلم است . ضن اینکه بدلیل قرآن در وجود آن هیچ شک و شبهه ای هم نیست . ——————- برای ادعای یک عده خام خیال یا فریب خورده که اجازه ورود مباحث اجنه و شیطان به حوزه علوم و خصوصاً علوم انسانی را نمی دهند ، دیگر نباید خیلی اهمیت قایل شد . ———————— به هرحال یکی از ابعاد مقابله امروز ما با لشکر شیاطین جن است ؛ و این مقابله با روش های خاص خودش می باشد: جمع شدن انسانها در کنار هم - همدلی و همکاری - توکل بر خداوند - ندای عظیم الله اکبر - توسل به امامان معصوم خصوصاً امام حاضر حضرت صاحب الامر و ذکر دعا برای ایشان - خواندن قرآن - و دعا و استغاثه به درگاه الهی - آغاز هر کاری با نام خدا . اینها ابزار مبارز و مقابله با لشکر شیطان و بی اثر شدن توطئه های آنها است . ——————- و یکی از مهمترین روشهای مبارزه با شیاطین خالص نمودن نیت و کار برای خدا است . چرا که شیاطین بر فردی و بر کاری که خالص برای خدا باشد تسلط ندارند . ———————- البته باید توجه داشت که اجنه مسلمان نیز کمک مؤمنین می کنند . که برای کمک و پیروزی آنها نیز باید به درگاه الهی دعا کنیم . —————————— به هرحال اکنون را اگر بگوییم نبرد بزرگ انسان با شیطان است شاید گزافه نباشد. و ان شاء الله که انسان بر شیطان و شیاطین پیروز شود . ——————— لذا قدر راهپیمایی های شبانه را از این جهت نیز باید دانست . که یک بعد این حرکت حمایت از مدافعان مرزها در برابر لشکر شیاطین است. الهّم صلّ علی محمّد و آل محمّد
🌺
🌺 به نام خدا پیشنهاد نامه رهبر انقلاب به مردم آزاده آمریکا با سلام و تحیات بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ. · إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ .... حضور عظیم (شاید حدود 10 میلیون نفر ) از مردم آزاده آمریکا در مخالفت با سیاست های شیطانی کاخ سفید ، حادثه ای عظیم و نقطه عطفی در تاریخ این قاره بزرگ است . قاره ای که تاریخ آن با قتل عام بومیان سرخ پوست و جنایت های دیگر آغاز گردید. امروز آنها و جوانان آنها مشتاقانه منتظر شنیدن هستند . شنیدن حقیقت آنچه در طی این 47 سال در ایران گذشته است ؛ و شنیدن از حقیقت اسلام و راه خدا لذا به دلایل مختلف و متعدد پیشنهاد می شود رهبر معظم انقلاب ، حضرت آیت الله سیدمجتبی خامنه ای به هر صورت که صلاح می دانند با این مردم و بلکه با همه مردم حق جوی جهان سخن بگویند . ——————- و یک مطلب دیگر : مسئولان عزیز ما هم به نحو مقتضی به مردم آمریکا و جهان بگویند که تا کنون (شاید ) بیش از 2000 نفر از سربازان شان در این جنگ کشته شده و چند هزار نفر نیز زخمی و معلول شده اند . بگویند که ما نمی خواهیم جوانان آنها کشته و زخمی شوند ولی چاره ای نداریم چرا که به سرزمین و مردم ما حمله کرده اند ؛ بگویند که ما نگرانی یا ترسی از حمله زمینی دشمن نداریم بلکه به حول و قوه الهی برای آن آماده و مشتاق هستیم ، ولی این سربازان شما خواهند بود که کشته و نابود خواهند شد . ——————- مسئولان سیاسی و دولتی هم باید بدانند امروز وقت آن نیست که فقط حرفهای قشنگ و کلاسیک و دیپلماتیک گفته شود ؛ بلکه امروز باید محکم و صریح سخن گفت . بدون ترس از دشمن بیرونی و بدون ترس از وسواسان و خناسان درونی . ————— لذا از عزیزان که این پیشنهاد را می بینند تقاضا دارد اگر دسترسی دارند آن را به مسئولین محترم منعکس فرمایند . با تشکر و با صلوات بر محمد و آل محمد
☘️🍀
🇮🇷🍀
🇮🇷🍀 به نام خدا نکته ای مهم در خصوص آتش بس با سلام و دعا برای سلامتی و پیروزی رزمندگان اسلام بی شک آتش بس ، در این وضعیت و بدون اینکه شرایط امنیتی اقتصادی ایران تأمین شود ، احمقانه ترین کار است . دشمنی که با استفاده از ضربه اولیه ! رهبر و فرماندهان ارشد ما را ترور کرده ، آسیب های زیاد به صنعت ، اقتصاد ، توان نظامی ما و ... وارد کرده است ، حالا که با فدا شدن و شهادت جوانان عزیزی از نیروهای پدافندی و موشکی ، ورق جنگ برگشته و وارد مرحله آسیب به دشمن شده است ، آتش بس کنیم ؟؟ که خسارت های دشمن به حداقل برسد ؟ و دوباره تجدید قوا کند برای حملات بعدی خودش ! ———————— هیچ یک از مسئولان فهیم نظام نه چنین حرفی می زنند و نه لحظه ای چنین تصور احمقانه ای به ذهن خود خطور می دهند. ولی دشمن با رذالت و خباثت تمام همانند همیشه تاریخ مدام تکرار می کند که ما در حال مذاکره هستیم و مذاکرات بخوبی پیش می رود !!! ———————- اولین بار نیست که دشمن فریبکار از این حیله برای ایجاد تفرقه و سستی در سپاه اسلام استفاده می کند . هیچگاه یادمان نمی رود عمروعاص و معاویه سپاه حضرت امام حسن (ع) را با همین حیله از هم پاشیدند . و موارد فراوان دیگری که در طول تاریخ به اسلام و سپاه اسلام ضربه زده اند . ———————— لذا هیچ وقت ، و به هیچ عنوان این توئیت های شیطان کله زرد را نباید تکرار و بازنشر کرد ؛ چرا که همین انتشار و پخش این دروغ ها در جهت اهداف آن شیاطین است . آنها با انتشار و تکرار این دروغ با روشهای مختلف بتدریج این ذهنیت را در مردم ایجاد می کنند که نکند یک مذاکراتی پشت پرده در حال وقوع باشد ! سپس یک عده عوامل نفوذی آنها نیز همان را تکرار کرده و برای آن شواهدی هم می آورند !! یک عده ای هم که می خواهند خود را خیلی آگاه و صاحب خبر نشان دهند با تأیید همین حرفها بدون اینکه هیچ دلیلی داشته باشند ، بر همین فریبکاری دشمن صحه می گذارند ؛ و لذا به این ترتیب دشمن مکار به اهداف مورد نظر دست پیدا می کند . ———————- اگر نیز یک رسانه ای توئیت های دروغ و فریب این شیطان کله زرد را نقل می کند ، حتماً زیر آن تأکید کند که این ادعا صد درصد دروغ و فریب است . تا مباد یک عده افراد ساده لوح داخلی فریب خورده و این اتحاد داخلی ضربه بخورد . با صلوات بر محمد و آل محمد
☘️🌸