انجمن علمی عربی دانشگاه فرهنگیان سلماس
✅ به دستور امور فرهنگی ( آقای اکبری)✅ 📣📣📣🔥🔥🔥عزیزانی که مایل به شرکت در بقیه ی جلسات کارگاهمون هستند
🔰 نکته بسیار مهم:
به همه افرادی که ثبت نام کنند، گواهی دارای امتیاز فرهنگی، صادر خواهد شد.☺️
✅ به تمامی عزیزان، پاسخ داده شد، اگر بزرگواری هست که پاسخ داده نشده، لطف کنید پیام بدید.
✅ اصلاحیه تاریخ برگزاری کارگاه ✅
✅کارگاه مقاله نویسی دکتر انارینژاد ✅
🔹جلسه اول: برگزار شد
🔹جلسه دوم: ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
🔹جلسه سوم: ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
🔹جلسه چهارم: ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
🔹جلسه پنجم: ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
🔹جلسه ششم: ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
تمامی جلسات از ساعت 20 إلی 21:30 برگزار خواهد شد.
انجمن علمی عربی دانشگاه فرهنگیان سلماس
✅ اصلاحیه تاریخ برگزاری کارگاه ✅ ✅کارگاه مقاله نویسی دکتر انارینژاد ✅ 🔹جلسه اول: برگزار شد 🔹جلسه
دو نکته مهم در مورد این کارگاه:
🛑 خیلی مهم 🛑
💢 دو گواهی صادر خواهد شد 💯😍
حالا دو تاچرااااااا؟😁
🔰 یک گواهی با عنوان وبینار آموزشی که در ارزیابی پایان سال مدرسه، حائز اهمیت هست
🔰 و یک گواهی با عنوان گواهی حضور که در رتبه بندی حائز اهمیت هست
انجمن علمی عربی دانشگاه فرهنگیان سلماس
دو نکته مهم در مورد این کارگاه: 🛑 خیلی مهم 🛑 💢 دو گواهی صادر خواهد شد 💯😍 حالا دو تاچرااااااا؟😁
برای شرکت در این کارگاه کم نظیر و ارزشمند، بعد از واریز هزینه کارگاه به شماره کارت زیر، فیش واریزی را به آیدی بنده ارسال کنید 👇
6037998205793317
به نام: امیدرضا عاشقی
هزینه صدور گواهی ها و کل کارگاه: فقط ۳۰ هزار تومان
آیدی دبیر انجمن: @Omidreza_Asheghi
🔰 روشنگری در مورد هزینه کارگاه به دستور حراست دانشگاه 🔰
ما به مثابهٔ چند سبب، مجبور شدیم از شما عزیزان، برای این کارگاه هزینه ( ولو اندک و ناچیز ) دریافت کنیم:
1⃣ تعداد ثبت نامی ما بیش از ۲۰۰ نفر شد و دانشگاه هم فقط و فقط برای ۲۰۰ نفر بستر برگزاری ارائه میداد. و بستر توان پاسخگویی به بیش از ۲۰۰ نفر را نداشت، عزیزانی که جلسه یک بودند، مطلع این مورد هستند. به همین دلیل برای خرید یک بستر جدید که ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر را ساپورت کند، مجبور به دریافت هزینه شدیم.
2⃣ برای طراحی گواهی ها که قرار است برای هر فرد دو عدد بوده باشد، باید از یک طراح و یا گرافیستی کمک میخواستیم تا این هارا طراحی کند، و همین نوعی دیگر از هزینه ماست.
3⃣ حتی این هزینه ای که جمع شده، باز برای خرید بستر و اجاره آن، جواب گو نیست.
« اگر وقت تان را با این پیام گرفتیم، بینهایت عذر میطلبیم، چون این روشنگری دستور دانشگاه بود و باید بیان میشد. »
🔴🔴 ممنونیم از قدردانی های همه ی عزیزان در کارگاه امروزمون 😍😍🔴🔴
ما هم بی نهایت خرسند و خوشحال میشیم وقتی رضایت هاتون رو میبینیم 🥳🥳، و باز با استقبال بی نظیرتون و حضور گرمتون در کارگاه مارو شرمنده کردین 🌺🌺
💥فقططط💥
عزیزانی ک سوال میپرسند که میتونن بعد از پایان این جلسمون که جلسه ی سوم بود ، ثبت نام کنند ، باید بگیم که📌#بله#📌
چون جلسات ضبط شده ی اول تا سوم در اختیارشون قرار خواهد گرفت .
و اینکه نیت اصلی ما از اجرای این کارگاه این هست ک همه ی عزیزانی ک در کارگاه حضور دارند صاحب مقاله های ارزنده بشوند با راهنمایی های آقای دکتر .
⚜آرزوی ما موفقیت روز افزون شماست⚜
انجمن علمی عربی دانشگاه فرهنگیان سلماس
🔴🔴 ممنونیم از قدردانی های همه ی عزیزان در کارگاه امروزمون 😍😍🔴🔴 ما هم بی نهایت خرسند و خوشحال میشیم
برای شرکت در این کارگاه کم نظیر و ارزشمند، بعد از واریز هزینه کارگاه به شماره کارت زیر، فیش واریزی را به آیدی بنده ارسال کنید 👇
6037998205793317
به نام: امیدرضا عاشقی
هزینه صدور گواهی ها و کل کارگاه: فقط ۳۰ هزار تومان
آیدی دبیر انجمن: @Omidreza_Asheghi
« نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا يَسۡطُرُونَ »
📣📢📣کانون قرآن و عترت مرکز شهید مطهری خوی برگزار می کند📣📢📣
😍به مناسبت هفته معلم😍
❤مسابقه بزرگ کتابخوانی، تعلیم و تربیت در اسلام ❤
🕓زمان: 1402/02/12 _ ساعت: 16
🤳مکان: در بستر فضای مجازی (دیجی فرم)
🙋♀️🙋♂️مخاطب: صرفا دانشجو معلمان سراسر کشور
📚منبع: کتاب تعلیم و تربیت در اسلام، استاد مرتضی مطهری
لینک شرکت در مسابقه👇🏻
https://digiform.ir/we8bbfd38
🥳به ده نفر از برندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد 🥳
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آیدی زیر مراجعه نمایید 👇🏻
🆔 @Homa1021
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
🆔https://eitaa.com/Quran_Etrat_Khoy
🔴 انجمن علمی عربی دانشگاه فرهنگیان سلماس 🛑👇
🌐🆔 https://eitaa.com/Anjuman_Elmi_Arabi
ظرفیت ثبت نام کارگاه مقاله نویسی دکتر انارینژاد تکمیل شد، لطفاً برای ثبت نام این کارگاه پیام ندهید.
سپاسگزارم 🙏
سلام و درود
دوستان تاریخ های برگزاری کارگاه بلاغت به خاطر تغییر تاریخ کارگاه مقاله نویسی، تغییر کرده است:
این ماه، در روز های:
۱۶
۱۷
۱۸
این ماه برگزار خواهد شد.
omidreza Asheghi:
#به_صورت_مجازی
🔰 انجمن علمی عربی دانشگاه فرهنگیان سلماس برگزار می کند:
💠کارگاهِ گذری بر پیدایش و دگرگونی های علوم بلاغت از آغاز تا الان 💯
👨🏫مدرّس کارگاه :
دکتر محمد یعقوبی 😍💯
📌استادی نامی و متخصص در رشتهٔ زبان و ادبیات عربی📚
📌عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان😇
📌 استاد یار زبان و ادبیات عربی ⚜
📌 نویسنده دهها مقاله علمی پژوهشی و علمی تدریجی 📜
📣همراه با ❗️إعطاء گواهی❗️ حضور، به صورت کاملا #رایگااااااان🥳🥳
📅تاریخ و زمان برگزاری :
🔔جلسه اول ؛ 1402/2/16
🔔جلسه دوم ؛1402/2/17
🔔جلسه سوم ؛1402/2/18
⏰شبها🌝: ساعت 20الی 21:30⏰
👨🎓دبیر انجمن : امیدرضا عاشقی✒
🖇لینک کانال مختص کارگاه بلاغت 🔺️👇
https://eitaa.com/joinchat/2128019847C318ca61d9e
🔴جهت دریافت گواهی و اطلاع از کارگاه ها، به کانال ما در ایتا بپیوندید 🛑👇
🌐🆔 https://eitaa.com/Anjuman_Elmi_Arabi
💎منتظر حضور گرمتان هستیم 😉💎
🔰 انجمن علمی عربی فرهنگیان سلماس😎
🛑 برای اولین بار در استان آ.غربی 😍
❌ کاملآ رایگان 😉
✅ مختص همه رشتهها
♻️ شامل دانشجو معلمان، معلمان، فرهنگیها
🔰 عنوان: کارگاه »عملی« مقاله نویسی
🅰 به صورت حضوری 🅰
🅱 مکان: در دانشگاه فرهنگیان سلماس 🅱
🆎 دو روز در هفته......🆎
🅾 روز های شنبه و دوشنبه 🅾
🕓 پنج تا هفت عصر (۱۷_۱۹) 🕗
❇️ در انتهای کارگاه هر فردی برای خودش، دارای یک مقالهای خواهد بود
📣 ثبت نام شروع شد، به پیوی پیام ندهید، پیام بعدی را بخوانید
👨🏫 دبیر انجمن: امیدرضا عاشقی
برای آگاهی از کارگاهها و شرکت در کارگاهها 👇
🌐 آدرس ایتا کانال انجمن 👇
🌐🆔 https://eitaa.com/Anjuman_Elmi_Arabi
انجمن علمی عربی دانشگاه فرهنگیان سلماس
🔰 انجمن علمی عربی فرهنگیان سلماس😎 🛑 برای اولین بار در استان آ.غربی 😍 ❌ کاملآ رایگان 😉 ✅ مختص همه
✅ عزیزانی که در سلماس به صورت حضوری تشریف دارند و متقاضی شرکت در این کارگاه هستند.....
فردا رأس ساعت 5 عصر، در ساختمان آموزشی حضور پیدا کنند تا هم در کارگاه شرکت کنند و هم ثبت نام شوند 🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 انتخاب دبیر انجمن علمی عربی دانشگاه فرهنگیان سلماس به عنوان فعال ترین دبیر انجمن دانشگاه
❇️ این موفقیت به کمک یکایک شما عزیزان صورت گرفته است....🙏
🎉 سومین دوره #رایگان معرفی زیستشهرهای نوین مولّد 🎉
الگویی ارزان و امکانپذیر، برای حل مشکلات #مسکن، #اشتغال، #جمعیت و احیای #سبک_زندگیِ خانواده محور، شاداب و سالم ایرانی 🏡🛠👷♂️👨👩👧👦
حالا میتونید در این دوره به شکل #رایگان ثبتنام کنید👇👇
B2n.ir/zistshahr3
B2n.ir/zistshahr3
✅ بصورت #مجازی (آفلاین)؛ با امکان شرکت از سراسر کشور
✅ بصورت فشرده در ۵ ساعت
✅ همراه با اعطای #گواهی پایان دوره از طرف اندیشکده زیستشهر
⏱ مهلت ثبتنام: ۲۰ اردیبهشت ماه
در کانالمون هم عضو شوید👇
https://eitaa.com/joinchat/1847066952Cfcb8fc8ce2
🔴 انجمن علمی عربی دانشگاه فرهنگیان سلماس 🛑👇
🌐🆔 https://eitaa.com/Anjuman_Elmi_Arabi
🎒#کارگاه | رتبه بندی در آموزش و پرورش
جمعیت فجا (فرهنگیان جهادی ایران) و موسسه دانش گستر ایرانیان برگزار میکند .
🔸افزایش امتیازات در نظام رتبه بندی
🔸بررسی مسئله رتبه بندی
🔸ارتقا کیفی معلم
با حضور 👨🏫 دکتر سلطانی فلاح
📤عضو هیئت مدیره انجمن آموزش پرورش تطبیقی ایران و مدرس دانشگاه فرهنگیان
🆓به صورت کاملا #رایگان و اعطای گواهی حضور💌
⏰زمان: جمعه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۲۰
بصورت مجازی در بستر اسکای رووم
جهت دریافت لینک ورود به کارگاه وارد کانال زیر شوید .
🌐https://yun.ir/05ksu6
🟡فجا (فرهنگیان جهادی ایران)
🆔️https://eitaa.com/joinchat/336134408C9bf5f12bf1
🔴موسسه دانش گستر ایرانیان
🆔️https://eitaa.com/danshgostariranian
🔴 انجمن علمی عربی دانشگاه فرهنگیان سلماس 🛑👇
🌐🆔 https://eitaa.com/Anjuman_Elmi_Arabi
کلاس مقاله نویسی دکتر راه نورد، روز های شنبه، یکشنبه دوشنبه این هفته از ساعت 4 تا 6 در ساختمان آموزشی برگزار خواهد شد
🔴تجربه نوردی تدریس در خارج از کشور 🔴
💢جلسه دوم کارگاه مهارت آموزی و انتقال تجربه ویژه دانشجو معلمان و معلمان علاقه مند به تدریس در مدارس خارج از کشور
💢همراه با سخنرانی معلمانی که تجربه تدریس در خارج از کشور داشته اند
💢ثبت نام دوره در داخل کانال جامعه اسلامی انجام می شود
💢زمان:
دوشنبه ۱خردادماه ساعت ۲۰
💢مکان:سالن کنفرانس دانشگاه شهیدباهنر
لینک حضور به صورت مجازی:
https://vc.cfu.ac.ir:443/basij1402/
جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان اصفهان
@jadcfu
🔴 انجمن علمی عربی دانشگاه فرهنگیان سلماس 🛑👇
🌐🆔 https://eitaa.com/Anjuman_Elmi_Arabi
🔹بلاغت🔹
🔺بخش معانی
🔴 الباب الاول فی تقسیم الکلام الی خبر وانشاء
✅ اقسام کلام را در علم معانی بیان کنید؟
کلام بردو گونه است:۱- خبری ۲- انشائی
✅ خبر را تعریف کنید؟
خبر کلامی است که ذاتا(با قطع نظر از خصوصیت مخبر و خودش) احتمال صدق(مطابقت با واقع) وکذب(عدم مطابقت با واقع) داشته باشد. به دیگر بیان: خبر چیزی است که مدلول آن در خارج قبل از حکایت ونطق شخص به آن، متحقق باشد.
✅ اقسام نسبت در جمله خبریه؟ ۱- نسبت کلامیه یا نسبتی که از خود خبر فهمیده می شود و کلام برآن دلالت دارد.۲- نسبت خارجیه که با قطع نظر از خبر در خارج وجود دارد. پس اگر نسبت کلامیه در نفی یا اثبات مطابق نسبت خارجیه بود”خبرصادق” است و الا فلا.
✅ موارد استعمال یا اهداف اصلی مخبر از ارائه خبررا توضیح دهید؟
اصولا خبر به دو منظور القاء(ارائه) می شود: ۱- افاده ی حکم یا اعلام و پیام رسانی (پخش اطلاعات)برای مخاطبینی(جاهل) که از مسئله آگاهی ندارند مثل”الدین المعاملة” که این قسم را “فائده خبر” می نامند. ۲- افاده ی لازم حکم یعنی نمایش اطلاعات و اخبار از آگاهی، که شخص با خبردادنش به مخاطب می فهماند که او هم از قضیه با خبر است مثل اینکه برای کسی که درامتحان کامیاب شده و تو از طریق دیگری غیر خودش از آن مطلع شده ای؛ می گویی: تو در امتحان کامیاب شده ای! که “لازم فایده” گفته می شود.
نسبت بین این دو اعم واخص مطلق است هرجا که افاده لازم حکم باشد افاده حکم هم هست. اما افاده لازم حکم مستلزم خود حکم نیست، چون ممکن است مخاطب حکم را دانسته باشد.
✅ اهداف فرعی دیگری که از جمله خبریه به دست می آیند را بنویسید؟
۱- استرحام واستعطاف/ انی فقیر الی عفو ربی. ۲- تحریک حمیت و همت برای کسب ارزشها/ لیس سواء عالم وجهول. ۳- اظهار ضعف وخشوع/رب انی وهن العظم منی. ۴- اظهار حسرت(تحسر و تحزن)/انی وضعتها انثی.۵- اظهار فرح(بشارت وشماتت)/جاء الحق و زهق الباطل. ۶- توبیخ/الشمس طالعة(برای کسی که خواب است). ۷- تذکیر و توجه به مراتب تفاوت(ترغیب وتشویق)/لایستوی کسلان ونشیط. ۸- تحذیر/ابغض الحلال الی الله الطلاق. ۹- تفاخر/ان الله اصطفانی من قریش. ۱۰- مدح/فانک شمس والملوک کواکب اذا طلعت لم یبد منهن کوکب. وموارد بسیاری دیگر مانند مرثیه و هجاء(دشنام)، که براهل ذوق مخفی نیست.
✅ چگونه باید متکلم خبر را به مخاطب القاء نماید؟
نحوه ارائه خبر به مخاطب بسیار مهم است و گوینده بایستی حال اورا دقیقا درک کرده و متناسب با آن صحبت کند،(مانند طبیب وبیمار)، به این معنا که سخن به اندازه گوید؛ نه بیش از حاجت که بیهوده شود ونه کمتر از آن که معنی نهفته ماند.
✅ تفاوت احوال مخاطبین و اقسام(سبکها و شیوه های) خبر را شرح دهید؟
مخاطبین در قبال یک خبر یکی از سه حالت را دارند: بی خبری مطلق(خالی الذهن/جاهل)، تردید درآن، و انکارآن، که هرحالت مقتضای خاصی دارد. برای شنونده خالی الذهن آوردن تأکید لازم نیست، ولی برای متردد آوردن تأکید نیکو، اما برای منکر، آوردن تأکیدات شدیده لازم و واجب است تا تردید و انکار را رفع کند.( گاهی نیز خبر تاکید می شود به دلیل شرافت حکم و تقویه آن مانند: “ان افضل ما نطق به اللسان بسم الله…”).
بلی، خبر را درحالات مذکوربه ترتیب ابتدایی، طلبی و انکاری نامیده وکلامی را که مناسب و مطابق سه حالت مذکور باشد کلامی مطابق با مقتضای ظاهر گویند.
🔴 انجمن علمی عربی دانشگاه فرهنگیان سلماس 👇
🌐🆔 https://eitaa.com/Anjuman_Elmi_Arabi
#بررسی نظریه جدید استاد محمد خاقانی اصفهانی با عنوان فن بیان(مرگ بلاغت کلاسیک)
با سلام و عرض ادب محضر عاشقان علم و ادب
پیرو جلسه مجازی دیروز استاد و پروفسور برجسته دانشگاه اصفهان استاد محمد خاقانی اصفهانی با عنوان فن بیان که در آن مرگ بلاغت کلاسیک مطرح گردید، به بررسی نظریه ایشان در حد توان خود خواهیم پرداخت.
در جلسه دیروز که با حضور هیئت داوران از دانشگاه های مختلف برگزار گردید، استاد خاقانی که طرفدار ابداع در علم و دانش و بلاغت است و دست توانایی در شعر و شاعری و علوم ادبی بخصوص بلاغت دارد، نظریه مرگ بلاغت کلاسیک را مطرح نمودند و ادعا نمودند که ما در این که صرف و نحو و بلاغت زبان عربی ثمره ی تلاش رادمردانی چون سیبویه و جرجانی و سکاکی است اتفاق نظر داریم و این بزرگان را می ستاییم، اما این به این معنا نیست که ما باید پایبند به این طرحواره آنان باشیم، بدین گونه بلاغت کلاسیک را با عنوان مرگ بلاغت کلاسیک رد کردند.
ضمن اینکه نظریه استاد بزرگوار دارای نکته نظرات مفید و دقیقی بود، اما رد بلاغت کلاسیک غیرممکن است، چون بلاغت کلاسیک در حکم طبیعت جهانی و ریشه اصیل درخت است که از آن مواد صنعتی مختلفی با عنوان جدید بلاغت حجاج، سبکشناسی و غیره سر برآورده است که بدون بلاغت کلاسیک چیزی از خود ندارند. به راستی امروز که جهان به سمت صنعتی شدن و تولید مواد صنعتی رفته است، آیا این مواد صنعتی بدون نیاز به طبیعت و عناصر آن ساخته شده اند؟ قطعا خیر، تا طبیعت نباشد مواد صنعتی تولید نمیشود، چون تمام مواد صنعتی عصاره خود را از مواد طبیعی گرفته اند. حالا بلاغت کلاسیک نیز حکم همان مواد طبیعی و بلاغت جدید و نظریات جدید بلاغت حکم همان مواد صنعتی را دارند که عصاره شان از بلاغت کلاسیک گرفته شده است که اگر آن عصاره را از بلاغت جدید بگیریم چیز اصیلی از آن نمی ماند.
امروزه نظریات جدید غربی مختلفی پدیدار گشته اند که هر کدام به نوعی عصاره ای از بلاغت کلاسیک ما را دارند، امثال نظریات فردیناند دو سوسور، هالیدی و حسن، یاکوبسن، وان دایک، وون لیوون، فرکلاف و غیره، با اینکه بلاغت کلاسیک چند قرن قبلتر از این نظریات جدید غربی بوده است. مثلا بلاغت کلاسیک لفظ را ابزار بیان معنا می دانست که فرمالیست معاصر نیز همین عقیده را بیان کرد و به فرم به همان دلیل اهمیت داد. بلاغت کلاسیک کلام بلیغ را در نتیجه پیوستن واژگان و علاقه آنها باهم یا همان تعلیق بعضها ببعض طبق نظر جرجانی دانست که ساختارگرایان معاصر نیز همین را در تعریف ساختارگرایی بیان کردند. بلاغت کلاسیک برای زبان نقش و بافت اجتماعی قائل بود که هالیدی و حسن نیز در نظریه معاصرشان با عنوان نقش گرایی همان نظر بلاغت کلاسیک را با کمی گسترش تکرار کردند. ویتگنشتاین از بزرگترین فیلسوفان قرن 20 نظریه بازیهای زبانی را مطرح نمود که در آن استعمال و نحوه کاربرد مهم است که باز بلاغت کلاسیک چند قرن قبل این را گفته بود. همچنین یاکوبسن از بزرگترین فرمالیستها و ساختارگرایان نیز در نظریه اش در زبان به نقش مولف، خواننده، زبان و ابزار ارتباط و کانال توجه کرده بود که بلاغت کلاسیک نیز همه این موارد را باهم در نظر گرفته بود.
پس مشاهده میکنیم که نظریه پردازان و مکاتب جدید غربی مطالبی را آوردند که عصاره بلاغت کلاسیک ما هستند، حال اگر بلاغت کلاسیک قابل رد است، چگونه این مکاتب و نظریه پردازان جدید غرب همان عصاره بلاغت کلاسیک ما را تکرار کردند و هنوز هم غربیان جدید بر تایید و صحت آنها پافشاری دارند؟ به غیر از پسامدرنها که مغالطه هایی نیز در رد آنها بیان کردند که به بن بست رسیدند هر چند که مطالب ارزشمند زیادی نیز دارند(مانند نظریه مرگ مولف که دارای نقد اساسی نیز هست و نمیتوان آنرا بر کتب مقدس به خصوص قرآن کریم تطبیق داد).
خلاصه کلام: به نظر میرسد که استاد خاقانی به تاثیر از نظریه مرگ مولف در پسامدرنیسم مرگ بلاغت کلاسیک را مطرح نموده است که همانطور که پسامدرنها مدرنیسم را که قابل رد نیست، رد کردند و هابرماس و فولمر آلرشت با این بیان که پسامدرنیستها در واقع با نقد مدرنیست، فقط فضای داخلی مدرنیست را گسترده تر کردند، نقد پسامدرنها را غیر معقول دانسته و رد کردند، کسانیکه که بلاغت کلاسیک را نیز نقد و رد کنند، با این نقدشان به بلاغت کلاسیک، فقط فضای داخلی بلاغت کلاسیک را گسترده تر میکنند و گرنه قابل رد نیست.
ضمن اینکه استاد خاقانی با تایید اینکه بلاغت کلاسیک ریشه درخت است، عنوان فرمودند که هر چند که بلاغت کلاسیک ریشه درخت است، اما در نهایت ریشه درخت میوه نمیدهد، بلکه فرع آن میوه و ثمر میدهد که مقصود از آن میوه و ثمره، همان بلاغت جدید است که فرع است. در پاسخ به این مطلبش نیز بیان میداریم که تا ریشه نباشد، فرع قادر به میوه دادن نخواهد بود و میوه نخواهد داد، بلکه تنها وقتی که ریشه اصیل و مستحکم شود، فرع رشد یافته و به تدریج میوه خواهد داد.
28.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ نظرات و رضایت عزیزان شرکت کننده در کارگاه مقاله نویسی دکتر عباس انارینژاد😍😍
💠 امیدوارم که الهی همیشه دلتون شاد و تنتون سالم باشه🍃