eitaa logo
˖⁠ درختِ بیست‌ساله𐇲 ˖⁠
839 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.1هزار ویدیو
12 فایل
به نامِ خالقِ علیﷺ و اولادِ علیﷺ - درخــ𖡼𖤣𖥧𖡼𓋼𖤣𖥧𓋼𓍊ـت‌ها››› - عشق من به جنگل‌های سبز، شعرهای مولانا و کهنه‌کتِ مخملیم، مرا از این جامعهٔ پرزرق و برق جدا ساخته است. - حضرت‌عباس پِرسِن هستم✨. -کپی؟خیر فقط فور. ـ سلامتی و ظهور آقا امام زمان صلوات!
مشاهده در ایتا
دانلود
معین تو چی‌ای. معین تو کی‌ای مرد🤍
- A MAN, A MAN, A MAN🥲❤️‍🔥
˖⁠ درختِ بیست‌ساله𐇲 ˖⁠
- A MAN, A MAN, A MAN🥲❤️‍🔥
سر جنگ دوازده‌روزه هم دوره نکته‌وتستش رو رایگان کرد:)
https://eitaa.com/orange_me/6354 من خودم اون سالی که واسه کنکور میخوندم ، دوره فینیتو‌ی استاد‌کرمی رو شرکت کردم و 🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐 ریاضی رو خیلی خوب تدریس میکنن! خیلی کامل و آروم و نرم و هلو بپر تو گلو😔🤌🏻✨
بعد کلاسهای کرمی😂
امروز کتابخونه ساعتِ ۱۷:۵۶ احساس میکنم حس درس‌خوندن در بچه‌ها خُشکیده.. چون یادمه پارسال همین موقع وقتی رفتم کتابخونه تمومِ صندلی‌ها پر بود و مسئول کتابخونه توی کانال اعلام کرد لطفاً کسی به سالن‌مطالعه مراجعه نکنه چون ظرفیتش تکمیل شده. اما امروز در این ساعت فقط ۱۱ نفر حضور داشتن توی سالن. از این تعداد فقط ۶ نفرشون توی سالن بودن و ۵ نفر هم یا تو نمازخونه دراز کشیده بودن یا تو راه‌رو نشسته بودن و حرف میزدن... نمیدونم قضیه چیه ولی Come On kid ! This is your dream. شرایط به همه لحاظ سخته به همهههه لحاظ! به لحاظ شرایط اضطراب‌آور این‌روزا، به لحاظ دغدغه‌های مالی، به لحاظ سهمیه‌ها، به لحاظ رو هوا بودن امتحانات و خیلی لحاظ های دیگه... ولی اگه یه هدفی توی دلته، براش کم نزار! تا لحظه آخر امیدتو از دست نده و ادامه بده. یه یاعلی بگو ، و بلندشو و ادامه بده. توکل‌تدبه خدا باشه؛ اگه همهههه‌ی تلاشتو کنی دو حالت داره یا به اون چیزی که میخوای میرسی یا اگه نرسیدی ، دلت نمیسوزه چون میدونی تلاشتو کردی! آدمی دلش میسوزه و حس میکنه توی جهنمه که میدونه پتانسیل‌ش رو داره ولی خودش به اندازه کافی تلاش نمیکنه. آره خلاصه... هر هدفی داری براش تلاش کن. امیدوارم به همه‌ی آرزوهای قشنگت برسی بچه جون 🫂🤍.
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- شاید درگیر کمالگرایی در شروع باشید که هی دست دست میکنید واسه درس خوندن... این ویدیو رو ببینید🤏🏻
‌ هرکی این پیام منو دید یه «یاعلی» بگه و شروع کنه فقط ۱۵ دقیقه درس موردعلاقشو بخونه🙏🏻
ایران رو به اسرائیل : baby doll I can't move on I can't move on babydoll🤣🤣🤣