eitaa logo
نامه‌های درخت بیست‌ساله𔓘
43 دنبال‌کننده
41 عکس
9 ویدیو
3 فایل
- اینجا چنل ناشناس های شماست ، درختِ بیست ساله نامه‌هاتون رو میخونه و ان‌شاءالله در حد فهم خودش جواب میده ⁦<⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>⁩🌻 درکل حلال کنید. - ناشناس 📜 : → {https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_74qja6&amp;btn=یگانه }
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام یگانه جان حالت خوبه؟من دلم برا جمکران خیلی تنگ شده و هم خیلی نیاز دارم به اونجا بودن میدونی یسری اتفاقات افتاده که مهمه و دلهره آور واسم اگه رفتی جمکران یا حرم حضرت معصومه و تونستی و یادت بود میشه واسه منم دعا کنی و سلامی از طرفم بهشون بده بگو خودتون بهتر میدونین شرایطو ببخشید... 〰〰〰〰〰 - عزیزم 🫂🤍🫂🤍 ان‌شاءالله همه‌چیز درست بشه.. من کم پیش میاد قسمتم بشه برم جمکران ولی ان‌شاءالله اگه قسمت شد رفتم حرم حضرت معصومه حتماًاااااااااا حتما میگم و دعا میکنم براتون اگه لایق باشم🫂
ممنونم عزیزم بابت عکسات https://eitaa.com/Apollohomes/1907 〰〰〰〰 - 💗💗💗
https://eitaa.com/Apollohomes/1912 عزیزمم،ان شاءلله زود به زود بتونی بری،خیلی خیلی ممنونم🌸🌱 〰〰〰〰 - قربونت‌برم ان‌شاءالله 🫂 خواهش میکنم✨
سلاممم بانو شما دعوتین به داروَگ https://eitaa.com/DARVAGGG قدم سر چشم ما بزارین✨ ممبر خانومیا شما هم بفرمایین.... 〰〰〰 -سلام چشم💗💗💗
سلام شما دوره ای برای برنامه ریزی تحصیلی دارید؟ 〰〰〰 - سلام نه😶‍🌫.. من فقط یه دوره جهت توسعه فردی داشتم که اگه کانال سرچ کنید میتونید باهاش آشنا شید.
سلام یگانه خانوم دوره راشد کی ثبت نامش باز میشه و اینکه هزینه اش چقدره ؟چند وقت بود میخواستم بپرسم یادم میرفت 〰〰〰〰 - سلام گل‌گلی دوره راشد ثبت‌نام‌ش کلا بازه دیگه تایم خاصی براش تعیین نکردم ، هرکسی هرتایمی خواست میتونه ثبت‌نام کنه. هزینه‌ش هم ۵۰ هزارتومانه🤏🏻
یگانه میگم این چالشی که شروع کردی خیلی جالبه... میشه گاهی موضوع بذاری که ما هم درباره‌ش بنویسیم؟ 〰〰〰〰 - قربونت ممبرخانومی✨ والا آخه خودم بی موضوع دارم میرم جلو فعلا😅🙏🏻 یعنی اینطوریم که فقط بنویس.. دیگه حالا اگه راجع‌به اتفاقات روزمره نوشتی یا از چیزی که تو دلت بود یا غُرغُر یا داستان یا هرچی مهم نیست، فقط بنویس! ولی خب بخاطر گل روی شما بیاید امروز یه موضوع بهتون بدم🙌🏻 بیاید یذره تخیل و خلاقیت‌مون رو بکار بگیریم و تصور کنیم الان توی دنیایِ سریال/فیلم موردعلاقمون زندگی میکنیم! بنویسید که شما اونجا درحال انجام چه‌کاری هستید و چکار میکنید و چطور میگذرونید و اینا.. جالب میشه=)
سلام یگانه جان خوبی فرمول محاسبه درصد را میتونی بفرستی برام ببخشید ؟ 〰〰〰〰 -سلام اگه واسه درصد گرفتناتون از تست‌ها میخواید، سایت قلمچی انلاین براتون محاسبه می‌کنه https://www.kanoon.ir/Public/PercentageCalculator
سلام یلوا خوبید؟🩵🌷✨️ میگم میشه بگی این دستبند های کارتیه چه شکلین؟🥹💘 قشنگن؟🌳🌸💌 〰〰〰〰 - سلام عزیزم قربونت 🤏🏻 اگه منظورت این دستبندمونه که خب بله میتونید عکسشو مشاهده کنید🤏🏻 کیفیت‌شون بالاست و استیل‌ـه و طولش حدود ۱۹ سانتی متره✨
سلام عزیزم روزت به خیر باشه من یکی دوسال پیش در رابطه با یکی از متن های کانال یه پیام انتقادی فرستاده بودم ، الان پشیمونم میگم شاید لحنم مناسب نبوده . ازت میخوام حلالم کنی شرمندم❤️ امیدوارم همیشه سلامت باشی 〰〰〰 - سلام دشمنت شرمنده، حلالی ، اشکال نداره.