eitaa logo
عارفانه
56.6هزار دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.8هزار ویدیو
47 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴🔵 روش توسل به عصر از طریق 🌺 چنانچه بخواهیم از طریق قرآن به امام عصر (عج ) متوسل بشویم بهتر است آیه ۸۸ سوره یوسف را بخوانیم 🔹 يَأَيُّهَا الْعَزِيزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَعَةٍ مُّزْجَةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْكَيْلَ وَتَصَدَّقَ عَلَيْنَآ إِنَّ اللَّهَ يَجْزِى الْمُتَصَدِّقِينَ 🌹 ترجمه : اى عزیز ، قحطى، ما و خاندان ما را فراگرفته و (براى خرید گندم) بهاى اندكى با خود آورده ایم (اما شما كارى به پول اندك ما نداشته باش) سهم ما را به طور كامل وفا كن و بر ما بخشش نما، زیرا كه خداوند كریمان و بخشندگان را پاداش مى دهد. 🔴 این آیه مربوط به زمانی است که برادران یوسف برای مرتبه دوم به خدمت عزیز مصر که همان یوسف بود رسیدند و این جمله را گفتند. 🔵 دقت کنیم امروز امام عصر ، امیر عالم هستی و پادشاه جهان می باشد.و ما هر چه میخواهیم باید از پادشاه جهان بخواهیم . 🌺امروز امیر الامرا جز تو کسی نیست. 🌺 بر ناله دل جز تو فریاد رسی نیست. ـــــــــــــــــــــــــــ ➬@Areffane «»
💚 سفارش اهل معرفت: 💠دائم سوره توحید ( قل هو الله احد ) را زیاد بخوانید‌و ثوابش را هدیه کنید به‌امام‌زمان علیه السلام این عمل باعث زیاد شدن رزق و روزی وبرطرف شدن گرفتاری میشود ✅ همین الان ۳مرتبه به نیت فرج بخون هدیه کن به مولاصاحب الزمان عجل الله ‌‌‌‌ـــــــــــــــــــــــــــ @Areffane «»
سلام و عرض ادب ✋ ✔️گروه حضرت مهدی عج 🦋 های دسته جمعیↆↆↆ 🔰ختم 🔰 🔰 🔰 گیری 🔰 🌺 شما هم به ما 👇 https://eitaa.com/joinchat/3682992163Cafb6724797
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌼علامه : در بیداری اثرات عجیب و شگفتی است که حتی ذره ای از آن نصیب فردی که است،نمی شود... 🔴فاصله زمانی از صبح تا طلوع خورشید را بین الطلوعین میگویند 🔆ویژگی‌ها و اسرار زیر را می‌توان به ساعات بین‌الطلوعین نسبت داد: ✨تقسیم روزی بندگان توسط در این ساعت انجام می‌شود. ✨عذاب قبر مردگان در این ساعت متوقف می‌شود. ✨خوابیدن در این ساعت کراهت داشته و بسیار نهی شده است. ✨استجابت دعا در این ساعت احتمال بیشتری دارد. ✨استغفار کردن و رهایی از عذاب اخروی، در این ساعت توصیه شده است. ✨سعادت و خوشبختی دنیوی و اخروی نصیب کسانی است که در این ساعات بیدارند. ✨رشد اقتصادی و رهایی از خسارت‌های مالی نیز از آثار بیداری و دعا کردن در بین الطلوعین است. ✨روزی انسانها در این ساعات توسط پخش میشود ♨️خرید و فروش و معامله در این ساعت کراهت دارد. ♨️نزدیکی با همسر و جماع نیز در این ساعت مکروه است. ـــــــــــــــــــــــــــ ➬@Areffane «»
تلنگر ـــــــــــــــــــــــــــ ➬@Areffane «»
🔴 نماز استغاثه به امام زمان در شبهای پنجشنبه و جمعه 🌕 در کتاب «التحفة الرضويّة» آمده است : عالم جليل القدر سيّد حسين همداني نجفي رحمه الله به من فرمود : 🔹 هر کس حاجتي دارد ، شب پنج شنبه و جمعه در زير آسمان با سر و پاي برهنه دو رکعت نماز بخواند و بعد از نماز دست‏ها را به سوي آسمان بلند کرده و ۵۹۵ مرتبه بگويد : «يا حُجَّةُ الْقآئِمُ» سپس به سجده رفته و در سجده هفتاد مرتبه بگويد : «يا صاحِبَ الزَّمانِ أَغِثْني» و آن گاه حاجتش را بخواهد. 🔹 پوشش مورد نیاز برای بانوان در نماز در این نماز هم ضرورت دارد 🔹 اين نماز در مورد حاجت‏هاي مهمّ تجربه شده و اگر در هفته اوّل حاجتش برآورده نشد هفته بعد آن را بخواند و اگر باز هم برآورده نشد در هفته سوّم نماز را بخواند که به طور حتم حاجتش برآورده خواهد شد. 🔺 سيّد محمّد علي جواهري حايري به من فرمودند : براي حاجتي اين نماز را خواندم و در همان شب در عالم خواب حضرت مهدي ارواحنا فداه را ديده و حاجت خود را به ايشان عرضه کردم و خداوند به برکت آن حضرت ، حاجتم را برآورده ساخت . و نيز فرموده‏ اند که : من خود اين نماز را تجربه کرده ‏ام. 📚 صحیفه مهدیه بخش اول عمل ۱۱ به نقل از التحفة الرضويّة ص ۱۳۵ @Areffane «»
امام علی علیه‌السلام:هرکس روز پنجشنبه زیارت اهل قبور رابخواند ثواب💫 50سال💫 عبادت برایش ثبت خواهد شد🌻☘️ @Areffane «»
📢نمازحاجت روزپنجشنبه به توصیه آیت‌الله بهجت قدس‌سره 🔷آیت‌الله بهجت قدس‌سره اطرافیان وشاگردان خود رابسیار به خواندن نماز روز پنجشنبه توصیه می‌کردند ومی‌فرمودند:«آیت‌الله سید مرتضی کشمیری هر وقت این نماز را می‌خواند، هدیه‌ای برای او می‌رسید». 📃شیوه خواندن نماز از کتاب جمال‌الاسبوع سیدبن‌طاووس چهار رکعت (دو نماز دورکعتی) 1⃣در رکعت اول بعدازحمد ۱۱بار سورۀ توحید 2⃣در رکعت دوم بعدازحمد۲۱بار سورۀ توحید 3⃣در رکعت سوم بعدازحمد۳۱بار سورۀ توحید 4⃣در رکعت چهارم بعدازحمد۴۱بار سورۀ توحید 5⃣بعد ازسلام نمازدوم۵۱بار سورۀ توحید 6⃣و ۵۱بار«اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَ آلِ مُحَمَّد» رابخواند 7⃣وسپس به سجده برود و۱۰۰بار«یاالله یاالله» بگویدوهرچه می‌خواهدازخدادرخواست کند. ✅پیامبراکرم ص فرمود: اگرازخدابخواهدکه نابودمی‌شود؛ رابخواهد به‌یقین باران نازل می‌شود؛ هماناهیچ‌چیز مانع میان او وخداوندنیست؛ خداوندمتعال برکسی که این نماز رابخواند . برگرفته ازکتاب📚 ‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‌‎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا به این سنت علیه‌السلام عمل نکنیم؟! ببینید👆👆 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ است با دعا و خیرات خود، اسیران خاک را یاد کنیم.... اللهم اغفِر لِلمومِنينَ وَ المومِناتِ وَ المُسلمينَ وَ المُسلِماتِ اَلاَحياءِ مِنهُم وَ الاَموات اللهم_عجل_لولیک_الفرج ـــــــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠ارزش انسان در چیست⁉️ 🔹استاد رفیعی ـــــــــــــــــــــــــــ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 مداومت بر ذکر 🔹 آیت‌الله مظاهری ـــــــــــــــــــــــــــ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠دست های خالی ما در بازار قیامت!! 🎤استادفاطمی نیا ـــــــــــــــــــــــــــ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠۴ عمل عالی برای رفع عذاب قبر استاد رفیعی ـــــــــــــــــــــــــــ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «ولیّ‌فقیه» مأمور بیعت گرفتن از مردم مقتدر جهان، برای حکومت جهانی مهدی فاطمه است. آنهایی که پای «ولیّ‌فقیه» نمی‌ایستند، قطعاً با «حجةبن‌الحسن» می‌جنگند، تاریخ این را اثبات کرده... ـــــــــــــــــــــــــــ ➬@Areffane «»
🔴 اضطرار برای فرج 🔵 چگونه ﻣﻀﻄﺮ ﺷﻮﯾﻢ؟ 🌕 ﺩﻭ ﺷﺮﻁ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻀﻄﺮ ﺷﺪﻥ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ. 1⃣ ﯾﮏ ﺷﺮﻁ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﻗﻨﺎﻋﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺩﺟﺎﻝ ﻣﻨﺸﯽ ﺩﭼﺎﺭ ﻧﺸﻮﯾﻢ ﻭ ﻗﻨﺎﻋﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺣﺪ ﮐﻔﺎﻑ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻭ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻭﺣﯿﻪ ﻗﻨﺎﻋﺖ ﻭ ﺯﻫﺪ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧﻮﺩ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﻢ. 2⃣ ﺷﺮﻁ ﺩﻭﻡ ﺧﻠﻮﺕ،ﺍﻧﺲ ﻭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎ ﻭﻟﯽ ﻋﺼﺮ(عجل الله فرجه) ﺍﺳﺖ، ﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺭﺍ ﯾﮏ ﮐﺎﺭ ﺑﺪﺍﻧﯿﻢ. 🔹 ﺗﻤﺪﻥ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﺧﻠﻮﺕ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺍ ﮐﺎﺭ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ ﻭﻟﯽ ۸ ﺳﺎﻋﺖ ﮐﺎﺭ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺭﺍ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﺪ. 🔹 ﺍﻫﻞ ﺑﯿت علیهم السلام ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺧﻠﻮﺕ ﻣﯽ ﺩﻭﯾﺪﻧﺪ.ﺍﮔﺮ ﺍﯾﻦ ﭼﻨﯿﻦ ﺷﺪ، ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺩﺭﺩ ﻓﺮﺍﻍ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺷﺮﻁ ﻇﻬﻮﺭ ﻋﺎﻡ ﺩﺭﺩﻣﻨﺪ ﺷﺪﻥ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺍﺳﺖ ﻭﻟﯽ ﺷﺮﻁ  ﻇﻬﻮﺭ ﺧﺎﺹ ﺩﺭﺩﻣﻨﺪ ﺷﺪﻥ ﺷﺨﺺ ﺍﺳﺖ. 🎙 ـــــــــــــــــــــــــــ ➬@Areffane «»
سلام و عرض ادب ✋ ✔️گروه حضرت مهدی عج 🦋 های دسته جمعیↆↆↆ 🔰ختم 🔰 🔰 🔰 گیری 🔰 🌺 شما هم به ما 👇 https://eitaa.com/joinchat/3682992163Cafb6724797
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴هفدهم ربیع الاول جزو ۴ روز سال است که به فضیلت روزه ممتاز است. و معادل یک سال روزه گرفتن است. 🌕 روز هفدهم ماه ربیع الاول که مصادف است با سالروز ولادت پیامبر خاتم، نبی مکرم اسلام، حضرت محمد بن عبدالله صلی الله علیه و آله و نیز فرزند بزرگوارشان امام جعفر صادق(عليه السلام ) دارای اعمالی است که به شرح زیر است: 🔹 ۱- غسل. 🔹 ۲- روزه: از برای آن فضیلت بسیار است و روایت شده هر که این روز را روزه بدارد ثواب روزه یک سال را خدا برای او می نویسد و این روز یکی از آن چهار روز است که در تمام سال به فضیلت روزه ممتاز است. 🔹 ۳- زیارت حضرت رسول صلّی الله علیه و آله و سلّم از نزدیک و دور. 🔹 ۴- زیارت امیرالمؤمنین علی علیه السّلام 🔹 ۵- نماز: به هنگامی که روز بلند شود دو رکعت نماز به جای آورد که در هر رکعتی یک مرتبه حمد و 10 مرتبه سوره قدر و ده مرتبه سوره توحید بخواند و پس از سلام نماز در جای خود نشسته و دعایی را که روایت شده است بخواند: اَللَّهُمَّ اَنتَ حَی لاَ تَمُوتُ ...(این دعا در زادالمعاد است و مرحوم شیخ عباس قمی آن را در مفاتیح به دلیل ضعف سند نیاورده) 🔹 ۶ - تصدّق و خیرات: مسلمانان این روز را تعظیم بدارند و تصدّق و خیرات دهند و مؤمنین را مسرور کنند و به زیارت مشاهد مشرّفه بروند. 📚 مفاتیح الجنان/ اعمال ماه ربیع الاول 🔴⚫️ البته افرادی که روزه قضا دارند می توانند هفدهم ربیع الاول را به نیت قضا روزه بگیرند و از همه فضایل آن هم بهره مند شوند. ـــــــــــــــــــــــــــ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همزمانی تولد پیامبر "ص"در مکه، با چند حادثه‌ی بزرگ در ایران ، چه پیام‌هایی می‌تواند به همراه داشته باشد؟ ـ چه ارتباطی میان این وقایع، وجود دارد؟ ـــــــــــــــــــــــــــ ➬@Areffane «»
هدیه بده، هدیه بگیر...! آیت‌الله حسین جمال الحق رضوان‌الله‌تعالی‌علیه: روز چون روز بسیار مبارکی است، سعی کنید برای خود، خانواده، پدر، مادر، خواهر، برادر، دوست، خودتان؛ یک چیزی بخرید ولو یک جفت جوراب باشد. آن وقت خودتان در طول سال اثرش را، را خواهید دید و این صد در صد تجربه شده هم هست، که از این جنبه هم ان‌شاءا... استفاده بفرمائید.    💐آیت الله حسین جمال الحق از علماء بزرگ اخلاق و عرفان و علوم غریبه بوده اند، مزار ایشان در قبرستان شیخان قم است؛ به روح پُر فتوحشان صلواتی هدیه بفرمائید! ـــــــــــــــــــــــــــ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥 استاد 📁 «بگذر و بگذر» 🔹باید از خیلی چیزها بگذری تا... ـــــــــــــــــــــــــــ ➬@Areffane «»