eitaa logo
عارفانه
56.5هزار دنبال‌کننده
8.1هزار عکس
7.6هزار ویدیو
47 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸 هر روز یک سلام و یک حاجت 🟢 آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی (ره) به شاگردان خود توصیه می کردند : 🔺 هر صبح که از خانه بیرون می آیید ، یک سلام به حضرت صاحب الامر علیه السلام عرض کرده و یک حاجت بخواهید. ___ @Areffane «»
🔴 توسل به امام زمان (عج) در سختی ها 🔵 روايت شده است اگر مؤمني که امري از امور دنيوي يا اخروي بر او سخت شده، به صحرا رود و اين دعا را هفتاد مرتبه بخواند، امداد و کمکي از جانب حضرت بقيّة اللَّه ارواحنا فداه به او مي‏رسد. يا فارِسَ الْحِجازِ أَدْرِکْني، يا أَبا صالِحِ الْمَهْدِيَّ أَدْرِکْني، يا أَبَا الْقاسِمِ أَدْرِکْني أَدْرِکْني وَلاتَدَعْني، فَإِنّي عاجِزٌ ذَليلٌ 📚 منتخب الختوم ص ۱۹۶ 📚 صحیفه مهدیه بخش ۷ دعای چهارم 🟢 البته مرحوم رازی توصیه کردند این توسل در سحر شب جمعه انجام شود و دعا را هم به طریق زیر با اندکی اختلاف نقل کردند: يا فارس الحجاز ادركني يا اباصالح المهدي ادركني يا اباالقاسم المهدي ادركني يا صاحب‌الزمان ادركني ادركني ادركني و لا تَدع عَنِّی فاِنِّی عاجِزٌ ذَلِیلٌ. ___ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دعای سفارش شده از مرحوم آیت الله سید ابراهیم خسروشاهی به نقل از مرحوم امام خمینی که به شاگردان خویش به جهت و توصیه می‌فرمودند: 🌅عصر و غروب ، به نیابت از تمام شیعیان عالم ده مرتبه: 🔆اللهمَّ صلِّ علی محمّدٍ و آلِ محمّدٍ وَ ادْفَعْ عَنَّا البَلاءَ المُبْرَمَ مِن السَّماءِ إنَّكَ عَلى کُلِّ شَئٍ قَدِیرٌ خدایا صلوات فرست بر محمد و آل محمد و دفع بنما از ما بلائی را که حتمی شده است از آسمان. همانا تو بر هر امری قادر و توانائی. ___ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻مقام حضرت مهدی (عج) در کربلا این مقام که یکی از مهم‌ترین مقام‌های زیارتی کربلا به شمار می‌آید، در محله باب السلامه در شمال کربلا سمت چپ رودخانه حسینیه قرار دارد. ___ ➬@Areffane «»
🔴 قرائت سوره مومنون در روزهای جمعه باعث عاقبت بخیری میشود. 🟢 امام صادق علیه السلام : اگر کسی سوره مؤمنون را تلاوت کند خداوند آخر کار او را به سعادت و خوشبختی ختم می کند و اگر همواره در روزهای جمعه بر قرائت سوره «مؤمنون» مداومت داشته باشد جایگاه او در منزل فردوس خواهد بود.(۱) 🔵 پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هر کس سوره مؤمنون را در روز جمعه بخواند و به این امر مداومت نماید منزل او در فردوس اعلاء با پیامبران مرسل باشد و نیز فرمودند: اول و آخر این سوره از گنجهای بهشت است.(۲) 📚 (۱)ثواب الاعمال، ص ۱۰۸ 📚 (۲) درمان با قرآن، ص ۶۴ 🟢متن سوره مومنون https://quran.anhar.ir/text-1580.htm ___ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌼 پيامبر اکرم صلی الله علیه و آله: 🍃هر که یک روز از ماه رجب را با ایمان و اخلاص روزه بگیرد، مستحقّ‌ خشنودى بزرگ خداوند مى‌شود و روزه‌اش در آن روز بی‌گمان خشم خداوند را فرو می‌نشاند و دری از درهای جهنم به روی او بسته می‌‌شود🍃 📚بحارالأنوار ج۹۴ ص۲۶ ___ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بیانات امام خامنه ای 🎥 🔸️تفسیر بخشی از دعای ماه رجب فرصتی برای اندیشیدن ___ ➬@Areffane «»
جدول مراقبه‌ رجبیه.pdf
5.69M
💠جدول مراقبه‌ رجبیه ۱۴۴۴/ اعمال و اذکار ماه رجب 🔸اعمال آورده شده در جدول مراقبه، مخصوص کل ماه است که برای آسان شدن انجام آن و دائم الذکر بودن، به تعداد روزهای ماه تقسیم گردیده است؛ با انجام عمل هر روز، خانه‌ مربوط را علامت بزنید. 🔸البته هرکس مطابق توان و ظرفیت خود اذکار را انتخاب کند و لازم نیست همه‌ اعمال را انجام دهید. ___ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺بهترین دعا برای ایجاد محبت بین زن و شوهر https://b2n.ir/866521 ___ ➬@Areffane «»
✨ اگر كسى قدرت بر روزه ماه رجب را ندارد، هر روز اين تسبيحات را صد بار بخواند، تا ثواب روزه ماه رجب را دريابد. ___ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺یکی از أفضل اذکار... 💠که یکی از آثارش اینکه آلودگی و آثار آلودگی رو از بین میبره... حجت الاسلام والمسلمین استاد ___ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کانال ترک گناه 💯کانالی که تمام راه و چاه اخلاق رو به شما یاد میده 💯اونقدر دقیقه که جای خالی استاد رو واست پر می‌کنه‼️ 💯روش مراقبه، محاسبه صحیح رو بهت یاد میده 💯تک تک رذائل رو به نحو عالی بیان می‌کنه 💯الان هم داره حسد ریز و اساسی بحث میکنه تو این کانال عضو بشین تا طعم اخلاق رو بچشید https://eitaa.com/joinchat/2943615170Cc0541e3711
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝 وای چقدر ناز وقشنگن 😍 من که دلم ضعف رفت براشون🤩🤩 میخوای به دوست مذهبیت هدیه بدی؟ میخوای بچه رو بخاطر نماز وروز هاش تشویق کنی؟ آموزش تصویری حجاب با هدیه !!!! 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 🎁 با ما شیک و مذهبی هدیه بدید🎁 🌹🌹هدیه های مذهبی وایرانی🌹🌹 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2069233819Ccbde40d6ee @hedye_mazhabi
✅ مورد تایید هست دوستان عضو بشید👆خیلی خیلی عاااااالی👌