eitaa logo
عارفانه
56.5هزار دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
7.6هزار ویدیو
47 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️ ❌️اگه برای اجابت مزاج مدتها باید توی دستشویی باشی😢 ❌️اگه بی دلیل شکمت بزرگ شده ❌️اگه از بوی دهانت همه در عذابن😔 ❌️باید یبوست را درمان کنی ❌️سرطان روده را جدی بگیر😱 @Moshaversalamats 💕🍃💕 https://eitaa.com/joinchat/551813409Cd869895792
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌑سوره مبارکه نصر ✍️پیامبر (صلی الله علیه و آله)- کسی که سوره‌ی إِذا جاءَ نَصْرُ اللهِ وَ الْفَتْحُ را در نماز مستحب و یا واجب تلاوت کند، خداوند او را بر تمام دشمنانش پیروز می‌سازد، و در روز قیامت او را با منشوری گویا و رسا که خداوند آن را از درون قبر او بیرون آورده است برانگیزد، و در آن (منشور) امان نامه‌ای [از برای اوست تا بی‌هراس] از پلی که بر روی دوزخ کشیده شده است بگذرد و از آتش و خروش دوزخ [آسیبی به او نرسد]، و در آن روز بر چیزی نمی‌گذرد مگر آنکه او را بشارت دهد و او را خبر دهد به نیکی‌هایی که روبروی اوست، تا آنکه وارد بهشت شود، و در این دنیا آنقدر از درهای خیر به روی او می‌گشود که هرگز آرزوی آن را نداشته و تصوّر آن را نکرده است. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۸، ص۴۳۸ 🏴_____________________ ➬@Areffane «»
✨ 🌑رسول اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) : هر که قبل از طلب حاجت خود از خدا، چهل مؤمن را دعا کند، سپس حاجتش را از خدا بخواهد، دعایش اجابت شود. 📚 اصول کافی، ج۴، ص۲۸۸ ‌🏴_____________________ ➬@Areffane «»
✨ 🌑 رسول الله صل الله علیه و آله وسلم الْمَرْءُ عَلَى دِينِ خَلِيلِهِ، فَلْيَنْظُرْ أَحَدُكُمْ مَنْ يُخَالِل‏ُ. انسان با دين و رفتار دوستش خو مى‌گيرد، پس مواظب باشيد با چه كسى دوست مى‌شويد. 📚 الأمالی للطوسی، ص518 🏴_____________________ ➬@Areffane «»
🙏🙏دعای ویژه ماه صفر🙏🙏 🛎آگاه باش که این ماه معروف به نُحوست و بدیمنی است و برای رفع نُحوست و بدیمنی چیزی بهتر از صدقه دادن و خواندن ادعیه و دعاهای پناه‌دهنده به خدا نیست و اگر کسی بخواهد از بلاهای نازله این ماه، محفوظ بماند، چنان‌که محدّث فیض و غیر او فرموده‌اند؛ هر روز «ده مرتبه» بخواند: يَا شَدِيدَ الْقُوىٰ وَ يَا شَدِيدَ الْمِحالِ، يَا عَزِيزُ يَا عَزِيزُ يَا عَزِيزُ، ذَلَّتْ بِعَظَمَتِكَ جَمِيعُ خَلْقِكَ فَاكْفِنِى شَرَّ خَلْقِكَ، يَا مُحْسِنُ يَا مُجْمِلُ يَا مُنْعِمُ يَا مُفْضِلُ، يَا لَاإِلٰهَ إِلّا أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنِّى كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَنَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَكَذٰلِكَ نُنْجِى الْمُؤْمِنِينَ، وَصَلَّى اللّٰهُ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ. ای سخت نیرو و سخت کیفر، ای عزیز، ای عزیز، ای عزیز، همه آفریدگانت در برابر عظمتت خوار گشته، مرا از شر آفریدگانت کفایت کن، ای نیکوکار، ای زیباکار، ای نعمت‌بخش، ای افزون‌کننده، ای که معبودی جز تو نیست، منزّهی تو، من از ستمکارانم، پس دعایش را مستجاب کردیم و او را [اشاره به رهایی حضرت یونس از دل ماهی] از اندوه نجات دادیم و این‌چنین مؤمنان را نجات می‌دهیم، درود خدا بر محمّد و خاندان پاک و پاکیزه‌اش. سید ابن طاووس برای هلال این ماه دعایی روایت کرده. 📚مفاتیح الجنان/اعمال ماه صفر 🏴_____________________ @Areffane «»
✨ 🌑روش های چند برابر كردن ثواب نمازها؛ ۱. اذان و اقامه : باعث ميشود دو صف از فرشتگان، پشت سر مومن نماز بخوانند. 📚ثواب الاعمال صدوق ص٧٢ ۲. ركوع كامل: باعث نداشتن وحشت قبر ميشود. 📚ثواب الاعمال صدوق ص٧٣ ۳. انگشتر عقيق: دو ركعت نماز با عقيق معادل هزار ركعت بدون آن است. 📚عدة الداعي ابن فهدحلي ص٢٢٠ ۴. مسواك زدن؛ دو ركعت نماز با مسواك بهتر از هفتاد ركعت نماز بدون مسواك است. 📚من لايحضره الفقيه صدوق ۴. خواندن سوره در يكي از نمازها باعث آمرزش گناهان ميشود. 📚ثواب الاعمال ص٢٦٧ ۵. عطر باعث ميشود ثواب نماز هفتاد برابر شود. 📚ثواب الاعمال ص١٢٠ ۶. تسبيحات حضرت زهرا سلام الله علیها بهتر از هزار ركعت نماز نزد حضرت صادق علیه السلام است 📚فلاح السائل ص١٥ 🏴_____________________ ➬@Areffane «»
✨ 🌑کارهایی که رزق و روزی را زیاد می‌کند... امام حسن مجتبی علیه السلام می‌فرمایند: قوی ترين اسباب کسب روزى ۱. نماز خواندن با تعظيم و خشوع ۲. خواندن سوره واقعه به ويژه در شب و وقت عشاء، ۳. خواندن سوره «يس» و «مُلْك» در صبح، ۴. حضور در مسجد پيش از اذان، ۵. هميشه با طهارت بودن ۶. انجام نافلۀ فجر و نماز وتر در منزل و این که سخن لغو نگوید. 📚بحار الأنوار، ج‏۷۳، ص: ۳۱۹ 🏴_____________________ ➬@Areffane «»
نمازهای بی حواس! 🌑چند راهکار برای جمع کردن حواس در نماز: 1⃣ گفتن ذکر «لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ إِلّا بِاللّٰه العَلیِ العَظیم» پیش از نماز 2⃣ خلوت کردن سر سجاده دقایقی پیش از شروع اذان 3⃣ گفتن سه بار ذکر رکوع و سجود 4⃣ تصور اینکه ممکن است این آخرین نماز من باشد 🏞 توضیح کامل‌تر نکات در تصویر بیان شده است 📨 با نشر این پست شما هم در ثواب آگاه سازی دیگران شریک باشید. 🏴_____________________ ➬@Areffane «»
🌑 خاصیت زیارت امام حسین (ع) 🔵 امام حسین علیه السلام فرمودند: 🌕 بر خداوند است که هیچ گرفتاری به زیارت من نیاید مگر آنکه او را شادمان بازگردانم و به خانواده اش برسانم. 📚 ثواب الاعمال شیخ صدوق ص ۹۸ 🏴_____________________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌑 چرا بریم زیارت اربعین و حج و... به‌جاش بیمارستان و مدرسه بساز 🎙 پاسخ شهید مطهری(ره) 🏴_____________________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📿 تاثیرات فوق‌العاده‌ی ذکر زبانی ♥️به نام خدایی که قرآن را فروفرستاد و فرمود:«أَلا بِذِکرِاللّٰه تَطمَئِنُّ القُلوب» 🌱 آنگاه سفارش کرد که دل‌های خود را با ذکر من پیوند زنید تا قلب‌هایتان نمیرد! و اما... ⁉️ آیا ذکر گفتن در دل کفایت میکند یا حتما باید بر زبان جاری شود؟ 📨 با نشر این کلیپ شما هم در ثواب آگاه سازی دیگران شریک باشید. 🏴_____________________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤔 آیا چشم زخم واقعا وجود داره⁉️ ❇️ درمان هایی مثل آیت الکرسی، اسپند و.... همگی خوب هستند ولی همیشگی نیست و گاهی انسان زمان خواب، زلزله، رانندگی و.... فراموش میکنه. 👇پس اگر دنبال یک راهکار دائمی هستید👇 ✅حتما حرز امام جواد علیه السلام رو تهیه کنید و به بازو ببندید تا از جمیع بلایا و مرگ های ناگهانی در امان باشید. 🏴_____________________ @Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
🔴اگر دنبال گنجی هستید که امور رو کفایت کنه اگر از میترسید. اگر از نگرانی دارید و..... 🛑 این کاری که حرف خدا،اهل بیت، علما، بزرگان دین ، شهدا و ....هست.. جدی بگیرید و . بعد مدتی،کم کم آثارش رو میبینید... برای مشاهده این مطلب و سایر وارد لینک زیر شوید https://eitaa.com/joinchat/944635965C5d6b139362
🌺 یک حاجت مستجاب از (عج) https://eitaa.com/joinchat/2687369552Cdafcd1d4e6
⛔️ بود⛔️ مردی که سالیان سال همه را فریب داده بود نصوح نام داشت.نصوح مردى بود شبیه زنها،صدایش نازک بود صورتش مو نداشت واندام زنانه داشت.او مردی شهوتران بود و با سواستفاده از وضع ظاهرش در حمام زنانه کار مى کرد. هیچ کسى از وضع نصوح خبر نداشت، او از این راه هم امرارمعاش می کرد و هم ...نصوح چندین بار به حکم وجدان از کارش توبه کرده بود اما هر بار توبه اش را می شکست.او دلاک وکیسه کش حمام زنانه بود. زنان و دختران و رجال دولت واعیان واشراف دوست داشتندکه وى آنها رادلاکى کند.آوازه ی صفاکاری نصوح تاکاخ شاهی آن شهررسیده بودوروزى درکاخ شاه صحبت ازاوبه میان آمد.دخترشاه به حمام رفت ومشغول استحمام شدکه ناگهان...⛔️ادامه داستان 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3821666398C3a7954ba65