eitaa logo
عارفانه
56.6هزار دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.8هزار ویدیو
47 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 فقط دعا گویانِ امام مهدی، اهل نجاتند! ⭕️ یکی از فواید مهم دعا برای فرج، نجات از هلاکت در زمان غیبت است: 🌕 امام حسن عسکری علیه السلام: به خدا قسم او(قائم عجل الله فرجه)، غيبتى طولانى خواهد داشت كه هيچ كس در آن نجات نمى‌يابد، مگر كسى كه خداى تعالى او را در اعتقاد به امامت ثابت بدارد؛ و در دعا به تعجيل فرج موفّق سازد. 📗کمال الدين، ج ۲، ص ۳۸۴ ✅ کسی که در این اوضاع آخرالزمانی که اکثریت مردم جهان در غفلت و بی خبری به سر میبرند، بی خدایی و لامذهبی و بی تفاوتی نسبت به امام زمان موج میزند، برای ظهور و فرج دعا میکند.. یعنی این شخص دغدغه غیبت و غربت آقایش را دارد؛ و قطعا مورد توجه و عنایت خاص خداوند و مشمول دعای خیر معصومین علیهم‌السلام واقع میشود!(به شرط صحیح العقیده بودن)! یادت باشد برایش دعا کنی، مادرش دعایت میکند!!! ___________ @Areffane «»
🪴آیت الله حق شناس ( رحمة الله علیه) به افرادی که نمازهایشان قضا ميشد می‌فرمودند: 📙 که سوره و بخوانيد تا قلبتون ازظلمات و تاریکی به نور قرآن و زیارت عاشورا روشن و هدایت شود... ___________ @Areffane «»
✍قال امیرالمومنین (علیه السلام): مؤمن، آزار مردم را تحمل می‌کند، ولی کسی به واسطه او در رنج نمی‌افتد. 📚تصنیف غرر/ حدیث ۱۵۴۵ _______________ ➬@Areffane «»
🌿 گناهی که شیطان هم از آن بیزار است ✍ امام جعفر صادق (علیه السلام) : 🌷 اگر کسى سخنى را بر ضد مۆمنى نقل کند و قصدش از آن ، زشت کردن چهره او و از بین بردن وجهه اجتماعى اش باشد و بخواهد او را از چشم مردم بیندازد، خداوند او را از ولایت خود خارج مى کند و تحت سرپرستى شیطان قرار مى دهد؛ ولى شیطان هم او را نمى پذیرد! 📚 الکافی ج2 ص 358 _______________ ➬@Areffane «»
🌷 روزی شخصی خدمت حضرت علی (عليه السلام) می رود و می‌گوید : ✨ یا امیر بنده به علت مشغله زیاد نمیتوانم همه دعاها را بخوانم ، چه کنم؟ ☘️ حضرت علی (عليه السلام) فرمودند : خلاصه ی تمام ادعیه را به تو میگویم ، هر صبح که بخوانی گویی تمام دعاها را خواندی. 【 الحمدلله علی کل نعمه】 🤲 خدا را سپاس و حمد می گویم برای هر نعمتی که به من داده است 【و اسئل لله من کل خیر】 🤲 و از خداوند درخواست میکنم هر خیر و خوبی را 【 و استغفر الله من کل ذنب】 🤲 و خدایا مرا ببخش برای تمام گناهانم 【 واعوذ بالله من کل شر】 🤲 و خدایا به تو پناه می برم از همه بدی ها. 📗 بحارالانوار ، ج ۹۱ ، ص۲۴۲ ___________ @Areffane «»
👌 نماز بسیار با فضیلت ماه جمادی الثانی هركه این نماز را بخواند؛ خدا خودش را و مالش را و زنان و فرزندان او را و دين و دنيای او را تا سال ديگر حفظ كند و اگر در اين سال بميرد بر شهادت بميرد، يعنی ثواب شهيدان را داشته باشد: سيّد بن طاوُس رضی الله عنه نقل كرده است كه در اين ماه در هر وقت كه خواهد چهار ركعت نماز بخواند. (يعنی دو نماز دو رکعتی جداگانه) 1⃣ در ركعت اوّل حمد و يك مرتبه آية الكرسي و ۲۵ مرتبه اِنّا اَنْزَلْناهُ... 2⃣ در ركعت دوّم حمد و يك مرتبه اَلْهيكُمُ التَّكاثُرُ... و ۲۵ مرتبه قُل هُوَ اللهُ... 3⃣ در ركعت سوم حمد و يك مرتبه قُل يا اَيُّهَا الْكافِرُون... و ۲۵ مرتبه قُل اَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ... 4⃣ در ركعت چهارم حمد و يكمرتبه اِذا جاءَ نَصْرُالله... و ۲۵ مرتبه قُل اَعُوذُ بِرَبِّ النّاس... ↩️ و بعد از سلام ركعت چهارم: 🔹هفتاد مرتبه بگويد: سُبْحانَ اللهِ وَالْحَمْدُللهِِ وَلااِلهَ اِلاَّ اللهُ وَاللهُ اَكْبَرُ (منزه است خدا و ستايش از آن اوست، معبودی جز او نيست و خدا بزرگتر از حد توصیف است) 🔹و هفتاد مرتبه: اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد 🔹پس سه مرتبه بگويد: اَللّهُمَّ اغْفِرْ لِلْمُؤْمِنينَ وَالْمُؤْمِناتِ (خدايا مردان و زنان با ايمان را بيامرز) ↩️ پس سر به سجده گذارد و سه مرتبه بگوید: ⭐️يا حَيُّ يا قَيُّومُ يا ذَاالْجَلالِ وَالاِْكْرامِ، يا اَللهُ يا رَحْمنُ يا رَحيمُ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ.⭐️ پس هر حاجت كه دارد، از حق تعالی طلب نمایید. 🤲 التماس دعای فرج ___________ @Areffane «»
✍آیت الله مرعشی نجفی(ره) : سفارش میکنم به خواندن قرآن و هدیه آن به ارواح مومنین بی وارث ، که این عمل موجب توفیق بیشتر میشود. _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️اموال پدر و مادر ...! 🎙 قالَ الصّٰادِقُ (ع) : بِرُّوا آباءَكُمْ يَبِرَّكُمْ اَبْناؤُكُمْ . امام صادق (ع) : به پدر و مادر خود نيكى كنيد ، تا فرزندانتان به شما نيكى كنند . 📙كافى ، ج ۵ ، ص ۵۵۴ ، ح ۵ . ___________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ : هر که اینگونه زندگی کند، مستجاب‌الدعوه می‌شود 🎙حجت الاسلام والمسلمین استاد ___________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍چه گناهیه که خداوند به هیچ عنوان نمیخشه؟ حتی اگه رسول الله(صلّى‌الله‌عليه‌و‌آله) برای فردگناهکار هفتاد بار از خداوند درخواست بخشش کنه خداوند نمیخشه؟!؟ 🎙 ___________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 دعایی برای بخشش گناهان هرکسی این دعا رو بخونه روز قیامت گناهش رو به خودش هم نشون نمیدن‼️ 💢 استاد رفیعی _______________ @Areffane «»
🔴ترکیب هوش مصنوعی با هولوگرام یک فناوری خطرناک و ترسناک!🔴 ✅اگر این ویدیو را ندیدین به کانال هوش مصنوعی بپیوندید تا با سلاح مجازی آینده آشنا شوید‼️ 🌐 جامع ترین کانال آموزشی با آموزش های بی نظیر 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2291466438Cff5918b9c8 👈بعد از پیوستن سنجاق کانال راببینید.
🔮فقط یک هفته موقع اذان این تمرینی که بهت میگم رو انجام بده،ببین چقد از لحاظ مالی زندگیت زیرو رو میشه، 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4102488294Cab9a8da2e9 🔺هفت مرتبه این ۳ تا ذکر رو موقع اذان صبح و ظهر و مغرب بگو...
🌷 امام صادق (علیه السلام) : 💐 هر كس هنگام خواب ۱۱ بار سوره قدر را بخواند ، خداوند ۱۱ فرشته را مأمور خواهد كرد كه او را تا صبح از شر هر شيطان رانده شده مراقبت كنند. 📚بحارالانوار، ج۹۲، ص۲۱۰ _______________ ➬@Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
. 🔴 فوری 🔴 جدیدترین آموزش که توی کشور ارائه میشه 😳 اینجا رو جوری آموزش میدن که تا حالا ندیده بودی.😮 اگه باورت نمیشه ببین چجوری فقط با یک تکنیک خوندن شونو راه میندازن💯 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/675086575Cd13fcf2c7d منم اول باور نمی کردم بیا خودت ببین😍 .
🟦 اگه روخـوانـی قرآنـت ضـعیـفـه ؟ 🟦 اگه‌ازاشتباه‌خوندن‌قرآن‌‌ناراحتی ؟😔 🟥 اگه قـرآن رومیخونی ولی توبعضی کـلـمـات وآیات قـرآن،گـیـرمـیکـنـی ؟😞 🟥 اینجا راحت یاد می‌گیری روخوانی قرآنت بشه👇😍 🟦 فقـط کافیه رو لینک زیر بزنی 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/675086575Cd13fcf2c7d بیا اینجا رزقت رو بگیر👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 هر روز یک سلام و یک حاجت 🟢 آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی (ره) به شاگردان خود توصیه می کردند : 🔵 هر صبح که از خانه بیرون می آیید ، یک سلام به حضرت صاحب الامر علیه السلام عرض کرده و یک حاجت بخواهید. ___________ @Areffane «»
🔷سوره مبارکه قیامه ✍️پیامبر (صلی الله علیه و آله)- هرکس این سوره را بخواند، من و جبرئیل در روز قیامت گواهی خواهیم داد که به روز قیامت ایمان داشته است. درحالی‌که چهره‌ی وی درخشان‌تر از چهره‌ی سایر آفریدگان است. تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۷، ص۲۰۲ _______________ ➬@Areffane «»
☘ پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله) : 💐 هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد خورد. 📒نهج الفصاحه، ح۲۶۷۷ _______________ ➬@Areffane «»
✍قال امیرالمومنین (علیه السلام): همّت خود را صرف چیزی کن که بر تو لازم و ضروری است و در امور بیهوده و بی فایده فرو نرو. 📚تصنیف غرر/ حدیث ۱۰۹۳۶ _______________ ➬@Areffane «»