eitaa logo
عارفانه
56.5هزار دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
7.7هزار ویدیو
47 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
✨درمان و پاکسازی ۱۰۰٪ کبد چرب واصلاح مزاج ورفع سردی بدن درمان: ✅گرید ۱ ✅گرید ۲ ✅گرید ۳ ✅فیبروز یک بار برای همیشه 💎 https://formafzar.com/form/rc2ah با کارشناسان طب سنتی همراه باشید و کبد رو پاکسازی کنین. https://formafzar.com/form/rc2ah تاکبد پاکسازی نشه یبوست و مشکلات معده برطرف نمیشه برای درمان فرم زیر را پرکنید👇👇👇👇https://formafzar.com/form/rc2ah مشاور طب سنتی:خانم ندری ۰۹۰۲۸۴۱۳۵۵۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭐️امام صادق علیه السلام فرمودند: قرائت سوره جن موجب فرار شیطان از آن جایگاه می شود و کسی که می خواهد به سراغ سلطان و حاکم ستمگری برود با خواندن این سوره امنیت می یابد و نیز کسی که سرگردان است با قرائت این سوره خداوند راه برون شدنش را برایش عیان می کند. همچنین هر کس بر قرائت این سوره مداومت ورزد در حالی که در تنگی و سختی باشد خداوند در گشایش را بر روی او باز می کند. 📚تفسیرالبرهان/ج5/ص505 _______________ ➬@Areffane «»
🌷 امام زمان (علیه السلام) به ملا قاسم علی رشتی تعلیم فرمودند : 🖋 به دوستان و موالیان ما بگو در شدائد و سختی ها ما را اینگونه بخوانید ( 70 مرتبه) : 🤲 "یا الله و یا محمد و یا علی و یا فاطمه ، یا صاحب الزمان  ادرکنی و لا تهلکنی " ________________ @Areffane «»
💎پیامبر مکرم صلی الله علیه و آله : انسان همراه كسى محشور مى‏ شود كه او را دوست بدارد.💚 _______________ ➬@Areffane «»
امام صادق (علیه السلام): 🔸 به خدا سوگند که خدا چیزی از طاعت‌ها را قبول نمیکند، هنگامی که شخص به انجام گناهی از گناهان اصرار دارد. 📚 وسائل الشیعه (باب جهاد النفس) جلد۱۵ صفحه ۳۳۷ ___________ @Areffane «»
💠آمرزش گناهان ابن بابويه به سند معتبر، از امام باقر عليه السّلام روايت كرده: هركه پس از نماز صبح هفتاد مرتبه اَسْتَغفِرُاللّٰهَ رَبّی وَ اَتوبُ اِليه بگويد،خدا او را بيامرزد، هرچند در آن روز هفتاد هزار گناه مرتكب شود، و در روايت ديگري آمده است هفتصد گناه 📚 مفاتیح الجنان ___________ @Areffane «»
🌷 (عليه السلام) از جدش اميرمؤمنان (علیه السلام) چنين نقل مي کندکه فرمود : ☘ در روی زمين دو امان و وسيله نجات از عذاب الهی بود که يکی از آنها برداشته شد دومی را دريابيد و به آن چنگ زنيد . 👌 اما امانیکه برداشته شد بود. 👌 و اما امانیکه باقیمانده است . 💐 خداوند تعالی مي فرمايد: خدا آنها را عذاب نمي کند تا تو در ميانشان هستی و خداوند آنها را هرگز عذاب نمي کند در حاليکه استغفار مي کنند . 📕 نهج البلاغه _______________ ➬@Areffane «»
💢 آيه اى كه انسان را محتاج نخواهد كرد جهت محتاج نشدن به هيچ چيز، بعد از هر نماز اين آيه را بخواند. فسيكفيكهم اللّه و هو السميع العليم بخشی از آیه ۱۳۷ سوره مبارکه بقره 🌱پیام آیه: خداوند متعال، حمايت وكفايت خود را از مسلمانان اعلام نموده است.(تفسیر نور، محسن قرائتی) «فَسَيَكْفِيكَهُمُ اللَّهُ» 📚گنج های معنوی ___________ @Areffane «»
🌸 (ارتباط با خویشاوندان) ١- مال را رشد ميدهد. ٢- عمل ها را پاك ميكند. ٣- بلا را دفع ميكند. ٤- حساب را آسان ميكند. ٥- از گناهان حفظ ميكند. ٦- انسان رانزد اهل وعيال محبوب كند. ٧- دشمن را ذليل ميكند. ٨- خلق را نيكو كند. ٩- اجل را دور كند ،گاهي عمرِ سه ساله را تا سي سال افزايش دهد. ١٠- براي هر قدم جهت صله رحم چهل هزار حسنه نوشته شود. 📚 سراج الشيعة ص۱۸ _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌عواقب ترک وقتی عذاب خدا بخواد به جامعه ی پرازگناه نازل بشه🔥 فقط یک گروه هستن که ازاین عذاب نجات پیدا میکنن ! آمران به معروف از عذاب های الهی درامانند ...😇 ___________ @Areffane «»
⭕️توصیه اهل بیت برای رزق و روزی👇 https://eitaa.com/joinchat/4102488294Cab9a8da2e9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 نماز شب نوزدهم ماه رجب برای ورود بدون حساب به بهشت 🔵 پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: 🌕 هر كس در شب نوزدهم ماه رجب چهار رکعت نماز بخواند در هر رکعت یک بار سوره حمد و پانزده مرتبه آیه الکرسی(تا هوالعلی العظیم) و پانزده مرتبه سوره توحید را بخواند خداوند به او عطا می‌کند ثواب مثل آنچه به حضرت موسی علیه السلام عطا کرده است و از برای او به ازای هر حرفی ثواب شهیدی عطا می‌شود و ملائکه سه بشارت به او می‌دهند: اول اینکه در قیامت مفتضح نخواهد شد و دوم اینکه حساب او انجام نمی شود و سوم اینکه داخل بهشت میشود بدون حساب و وقتی به مقام حساب می ایستد خداوند به او سلام می کند و می فرماید : بنده من مترس و محزون نباش به درستی که من از تو راضی ام و بهشت برای تو مباح است. 📚 اقبال ص ۶۵۵/وسائل الشیعه ج۵ص۲۲۸ 🌸 چه خوب است که این نماز پرفضیلت را به امام عصر ارواحنا فداه هدیه کنیم. ___________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👈 برای محبت بین زن و شوهر https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 👈 برای برگشتن کسی که دوستش داری https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 👈 برای رونق گرفتن کسب و کار https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 👈 برای بچه دار شدن https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 ✅ هر حاجت و خواسته ای داری بیا اینجا تا بهش برسی 👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 🛑 با بیشترین حاجت روایی 🛑 ☝️😳☝️😳☝️😳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠امام صادق عليه‌السلام فرمودند: 🔸نماز شب، انسان را خوش سيما خوش اخلاق و خوشبو و روزى را زياد مى كند؛ [و زمينه]پرداخت بدهى را فراهم مى نمايد؛ 🔸غم و اندوه را از بين مى برد و چشم را نورانى مى كند. 📚ثواب الأعمال، ص 42 _______________ ➬@Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
. . ✅ ختمی که هزاران نفر رو حاجت روا کرده توسل به بی بی فاطمه(س) 💚 👈 ختمی جهت رزق و روزی فراوان 👈 جهت بخت گشایی یا بچه دار شدن 👈 جهت باز شدن گره از مشکلات و... 👈 روا شدن تمامی حوائج مهم و محال 📿برای هر حاجتی این نذر معجزه میکنه 👇 🤌eitaa.com/joinchat/1641939027C93e5913669 🕌 ویـژه ماه رجـب بسیار بسیار مجــرب 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷سوره مبارکه عادیات از رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم روایت شده است: هر کس سوره عادیات را قرائت نماید اجر و پاداشی ده برابر کسانی که در اییام حج در مزدلفه بیتوته کرده اند نصیب او خواهد شد. 📚مجمع البیان، ج10، ص421 _______________ ➬@Areffane «»