eitaa logo
عارفانه
56.5هزار دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
7.7هزار ویدیو
47 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠امام صادق عليه‌السلام فرمودند: 🔸نماز شب، انسان را خوش سيما خوش اخلاق و خوشبو و روزى را زياد مى كند؛ [و زمينه]پرداخت بدهى را فراهم مى نمايد؛ 🔸غم و اندوه را از بين مى برد و چشم را نورانى مى كند. 📚ثواب الأعمال، ص 42 _______________ ➬@Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
. . ✅ ختمی که هزاران نفر رو حاجت روا کرده توسل به بی بی فاطمه(س) 💚 👈 ختمی جهت رزق و روزی فراوان 👈 جهت بخت گشایی یا بچه دار شدن 👈 جهت باز شدن گره از مشکلات و... 👈 روا شدن تمامی حوائج مهم و محال 📿برای هر حاجتی این نذر معجزه میکنه 👇 🤌eitaa.com/joinchat/1641939027C93e5913669 🕌 ویـژه ماه رجـب بسیار بسیار مجــرب 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷سوره مبارکه عادیات از رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم روایت شده است: هر کس سوره عادیات را قرائت نماید اجر و پاداشی ده برابر کسانی که در اییام حج در مزدلفه بیتوته کرده اند نصیب او خواهد شد. 📚مجمع البیان، ج10، ص421 _______________ ➬@Areffane «»
🌷امام مهدی (عج): 🍀به شیعیان ما بگویید که خدارا به حق عمه ام حضرت زینب (س) قسم دهند که ظهور و فرج مرا نزدیک گرداند. _______________ ➬@Areffane «»
💠پيامبر اکرم صلی‌الله عليه‌وآله: در آمدت را پاک کن تا دعایت مستجاب شود همانا آدمى لقمه(حرام) به دهان خود ببرد، تا چهل روز دعایى از او پذیرفته نمى‌شود 📚بحارالانوار ج۹۳ص۳۵۸ _______________ ➬@Areffane «»
🍃کلام امیر 🍃برگی از نهج البلاغه هیچ ثروتی چون عقل، هیچ فقری چون نادانی ،هیچ ارثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نیست.💚 (این حکمت در خیابانهای لندن نصب شده) _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 طریقه نماز توسل به باب الحوائج امام موسی بن جعفرعلیه السلام قربه الی الله دو رکعت نماز به نیت توسل به امام موسی کاظم (علیه السلام ) خوانده میشود، در هر رکعت بعد ازحمد دوازده مرتبه سوره توحید قرائت میشود. بعد از نماز صد مرتبه صلوات بفرستید و بعد به سجده بروید و دوازده مرتبه بگویید: اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقَّ الْمَحْبُوسِ فی سِجْنِ هارُونَ اَن تَقضِیَ حاجَتی خدایا از تو درخواست میکنم بحق (امام‌موسی بن جعفر علیه السلام‌) زندانی در زندان هارون الرشید (لعنه الله علیه )حاجت ام را برآورده سازی 📚منتخب الادعیه فاضل یزدی _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☀️تسبيح جبرئيل عليه السلام ✨سُبْحانَ الدّائِمِ الْقائِمِ، سُبْحانَ الْقائِمِ الدّائِمِ، سُبْحانَ الْواحِدِ الاَْحَدِ، سُبْحانَ الْفَرْدِ الصَّمَدِ، سُبْحانَ الْحَىِّ الْقَيُّومِ، سُبْحانَ اللّهِ وَ بِحَمْدِه، سُبْحانَ الْحَىِّ الَّذى لا يَمُوتُ، سُبْحانَ الْمَلِکِ الْقُدُّوسِ، سُبْحانَ رَبِّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ، سُبْحانَ الْعَلِىِّ الاَْعْلى، سُبْحانَهُ وَ تَعالى. هر کس اين تسبيح را هر روز تا يک سال بگويد، از دنيا نمي رود تا آنکه جايگاه خويش را در بهشت ببيند . __ منبع : بحار الانوار : 84 / 6 ___________ @Areffane «»
🔸 برات آزادی از آتش جهنم _______________ ➬@Areffane «»
ذکرهایی که شیطان را دور می کند _______________ ➬@Areffane «»
❇️در کلامی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و سلم آمده است: ⏺هرکس، هنگامی که وارد خانه خود می شود، سوره حمد و توحید را قرائت نماید خداوند فقر را از خانه او دور کرده و برکت زندگی او را به حدّی زیاد می کند که به همسایگانش نیز می رسد. ❇️از حضرت امام صادق علیه السلام روایت شده است: ⏺هرکس سوره حمد را قرائت کند، به لطف و عنایت الهی، در های خیر دنیا و آخرت به روی او گشوده خواهد شد. 📚 الدرالمنثورج6 ___________ @Areffane «»
🔮دستورالعمل امام باقر علیه السلام برای فرزند دار شدن ورزق با برکت 👇 https://eitaa.com/joinchat/4102488294Cab9a8da2e9
👈 برای محبت بین زن و شوهر https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 👈 برای برگشتن کسی که دوستش داری https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 👈 برای رونق گرفتن کسب و کار https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 👈 برای بچه دار شدن https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 ✅ هر حاجت و خواسته ای داری بیا اینجا تا بهش برسی 👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 https://eitaa.com/joinchat/3803447682Ce7a832c6f8 🛑 با بیشترین حاجت روایی 🛑 ☝️😳☝️😳☝️😳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️ برای اینکه لحظاتی به پاسخ شبهات موعود شناسی بپردازی ، و در برابر غافلین از مسیر انتظار ،جوابهای قانع کننده ای داشته باشی کانال «» تنها کانالی در ایتا هست که به شما کمک میکنه با علم به این مسیر سبز، برای امام زمانت کاری کنی تا شرمنده ایشان نشوی مطالب ارزشمندی که میتونه به شما کمک کنه در این دنیای پرتلاطم خودتون رو از آسیب ها سالم نگه دارید. 👌👌 این کانالمون بشید👆👆👇👇 https://eitaa.com/madi113m اگر به دنبال نگاه و لبخند رضایت پدرانۀ او هستی ، در این کانال عمومی منتظر حضور سبزتان خواهیم بود . یا مهدی 🤚 https://eitaa.com/madi113m
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 نماز شب بیستم ماه رجب برای امان ماندن از گزند اجنه و انسان 🔵 پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: 🌕 هر كس در شب بيستم ماه رجب دو ركعت نماز بخواند و در هر ركعت سوره‌ى «حمد»یک بار و سوره‌ى «إِنّا أَنْزَلْناهُ فِي لَيْلَةِ اَلْقَدْرِ» را پنج بار، بخواند خداوند ثواب حضرت ابراهيم، موسى، و عيسى-عليهم السّلام-را به او عطا مى‌كند و نيز هيچ گزندى از جنّيان و انسان‌ها به او نمى‌رسد و خداوند با ديده‌ى آمرزش و مغفرت به او مى‌نگرد. 📚 اقبال ص ۶۵۵/وسائل الشیعه ج۵ص۲۲۸ 🌸 چه خوب است که این نماز ساده و پرفضیلت را به امام عصر ارواحنا فداه هدیه کنیم. ___________ @Areffane «»
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ 🔸از روزه گرفتن سه روز در این ماه(پنج شنبه، جمعه،شنبه)غافل نشویم 🔸فرصت روزه گرفتن در این سه روز پیش رو را مغتنم شمریم و برای روزه گرفتن در این سه روز(فردا و دو روز بعدش)برنامه ریزی کنیم ✍ از بین ۱۲ماه قمری چهار ماه آن جزء ماههای حرام است-آن چهار ماه عبارتست از ماه محرم؛ ماه رجب ؛ ماه ذی القعده؛ ماه ذی الحجه 🔸مستحب است که سه روز از این ماه را كه پنجشنبه و جمعه و شنبه باشد(سه روز پشت سر هم) روزه گرفته شود.روایت شده هر كس در یكى از ماه‌هاى حرام، این سه روز را روزه بدارد حق تعالى براى او ثواب نهصد سال عبادت بنویسد (منبع:مفاتیح الجنان در اعمال ماه رجب) 🔸کسانی که در هفته های قبل موفق به روزه گرفتن در این سه روز نشده اند در صورت توانایی و شرایط این سه روز را روزه بگیرند 🔸کسانی که روزه قضا یا روزه واجب، بر ذمه دارند از این فرصت سه روز استفاده کنند و روزه بگیرند چرا که با یک تیر دو نشان را میزنیم هم قضای روزه هایمان را میگیریم هم ثواب نهصد سال عبادت در نامه‌ی عملمان ثبت میشود ‌‌❇️نشر این پیام صدقه جاریه است ___________ @Areffane «»