eitaa logo
عارفانه
56.6هزار دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.7هزار ویدیو
47 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 نماز شب بیست و یکم ماه رجب برای نوشته نشدن یکسال گناهان 🔵 پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: 🌕 هر كس در شب بيست و يكم ماه رجب شش ركعت نماز بخواند در هر ركعت سوره‌ى «حمد» یک بار و سوره‌ى «كوثر» ده بار و سوره‌ى «قُلْ هُوَ اَللّهُ أَحَدٌ» را ده بار بخواند، خداوند به فرشتگان بزرگوار كه اعمال بندگان را مى‌نويسند، دستور مى‌دهد تا يك سال هيچ گناهى بر او ننويسند و تا گردش يك سال، اعمال نيك براى او بنويسند. سوگند به خدايى كه جانم به دست او است و سوگند به خدايى كه مرا به حق به پيامبرى برانگيخت، هركس من و خدا را دوست بدارد و اين نماز را بخواند و اگر نتوانست ايستاده بخواند، در حال نشسته بخواند، خداوند به فرشتگان مباهات مى‌كند و مى‌فرمايد: من او را بخشيدم. 📚 اقبال ص ۶۵۵/وسائل الشیعه ج۵ص۲۲۸ 🌸 چه خوب است که این نماز پرفضیلت را به امام عصر ارواحنا فداه هدیه کنیم. ___________ @Areffane «»
💠حجت الاسلام شیخ جعفر ناصری: 🔸گاهی بیدار شدن و خواندن برای برخی سخت می شود. می گوید: می خواهم سحر بیدار شوم؛ اما نمی توانم؟! 🔸 در حالی که «نمی توانم» معنا ندارد. یک پله به شب ها و روزهایت برگرد و ببین داری چگونه می گذرانی؟! 🔸خیلی از اعمال و برنامه ها، توفیق نماز شب را از بین می برد. گاهی یک معصیت، توفیق سحر را از انسان می گیرد. یک سم اگر وارد بدن شود، بخشی از بدن را مختل می کند؛ در مسائل روحی هم همین طور است. 🔸چه چیز سحرخیزی را احیا می کند؟ یک توبه، یک انفاق، یک استغفار، یک بازگشت، یک نگرانی برای دوری از این توفیق ها، همه این ها توفیق بیداری شب را به انسان می دهد. ___________ @Areffane «»
مجموعه کاملا تخصصی در تدریس موضوعات مختلف به صورت تفکیک شده از جمله : طب شعر تفسیر فلسفه عرفان روانشناسی اخلاق و .. دوست داشتید تشریف بیارید.🌱 👇👇👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2501968498C3348a776b2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷سوره مبارکه احقاف ✍️امام صادق (علیه السلام)- هرکس سوره‌ی احقاف را هر روز یا روزهای جمعه بخواند، خداوند در زندگی دنیوی او را دچار بیم و نگرانی نخواهد کرد و از دشواری قیامت او را در امان خواهد داشت ان‌شاءالله. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۴، ص۲۴۶ _______________ ➬@Areffane «»
دعای غریق دعایی است که از امام صادق(علیه السلام) برای تثبیت اعتقاد در زمان دوری از امام معصوم (ع) و در امان ماندن از خطرات شبهات و تزلزلات اعتقادی و عملی بیان فرمودند. دعای غریق چیست؟ یکی از دعاهایی که در این عصر وزمان خواندنش سفارش شده است، دعای غریق است. این دعا برای حفظ دین و ایمان و گرفتارنشدن شبهات وفتنه های آخر الزمان است. ___________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 ۱۰۰ توحید در جمعه های ماه رجب 🔵 روایت شده هر کس در روز جمعه ماه رجب ۱۰۰مرتبه سوره قل هو الله احد بخواند برای او نوری باشد در قیامت که او را به بهشت بکشاند. 🌕 تذکر: حدود ۱۵ دقیقه زمان می برد. 📚 مفاتیح الجنان /اعمال ماه رجب _______________ ➬@Areffane «»
🔴 صلواتی پرفضیلت در عصر جمعه برای برآورده شدن ۱۰۰ هزار حاجت و آمرزش ۱۰۰ هزار گناه 🔵 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ الْأَوْصِيَاءِ الْمَرْضِيِّينَ بِأَفْضَلِ صَلَوَاتِكَ، وَ بَارِكْ عَلَيْهِمْ بِأَفْضَلِ بَرَكَاتِكَ، وَ السَّلامُ عَلَيْهِ وَ عَلَيْهِمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ 🟢 در روایت آمده است که چون در روز جمعه نماز را ادا کردی این صلوات را بگو و هر فردی که این صلوات را بعد از نماز عصر روز جمعه بخواند ، خداوند برای او ۱۰۰ هزار حسنه می نویسد و ۱۰۰ هزار گناه از او را می بخشد. همچنین ۱۰۰ هزار حاجت از او برآورده می شود و خداوند مقام او را در بهشت ۱۰۰ هزار درجه بالاتر می برد.و نیز در روایت آمده است که هر کس این صلوات را هفت مرتبه بگويد خداوند به عدد هر بنده برای او حسنه بنویسد و عملش در آن روز مقبول باشد و بیاید در روز قیامت در حالتی که مابین دیدگان او نوری باشد. 📚 مفاتیح الجنان/اعمال روز جمعه ___________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 ختم مجرب جهت حاجت روایی در صبح جمعه 🔵 در کتاب عده الداعی از پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله سلم روایت شده شده است هر کس صبح جمعه بعد از نماز صبح و قبل از طلوع آفتاب ده بار سوره کافرون را بخواند و ۱۰۰ صلوات به این طریق بفرستد: اَللَْهُمَّ صَلِّ عَليَ النَبيِّ الاُمي مُحَمَّدٍ وَ آلهِ وَسَلِّم و بعد از آن حاجت خود را خداوند بخواهد هر مطلبی که داشته باشد بدون شک برآورده خواهد شد.( راوی حدیث گوید من تجربه کردم و به نتیجه رسیدم). 📚 کتاب هزار و یک ختم ص ۹۴ ختم ۱۵۲ 🟢 خوشا به حال افرادی که این عمل را با حاجت تعجیل در امر فرج انجام می‌دهند. ___________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺طریقه خوندن نماز جعفر طیّار🌺 این نماز چهار ركعت است كه دو سلام دارد (دو تا دو ركعتی). در هر ركعتی حمد و سوره می خواند، سپس 👈پانزده مرتبه می گوید: 🌴«سبحان الله و الحمدلله و لا اله الّا الله و الله اكبر».🌴 و بعد از ذکر رکوع👈 تسبیحات 10 مرتبه و بعد از سر برداشتن از ركوع 👈تسبیحات10مرتبه در سجده اول 👈تسبیحات10مرتبه و بعد از سر برداشتن از سجده 👈تسبیحات10مرتبه ودر سجده دوم👈 تسبیحات 10مرتبه و بعد از سر بلند نمودن از سجده 👈تسبیحات 10مرتبه را می گوید. 💢پس درمجموع تسبیحات در تمام چهار ركعت سیصد مرتبه می شود.💢 ⚛روش ساده تر خوندن این نماز👇 دو نماز 2 رکعتی ساده با سوره توحید در حال سکون (رو به قبله) یا در حال حرکت بخوان، و 👈بعد از نماز، در حالی که به مسیر خود ادامه می دهی،👈 300 مرتبه تسبیحات اربعه، یعنی: «سُبْحَانَ اللهِ، وَ الْحَمْدُ لِلهِ، وَ لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ، وَ اللهُ أَكْبَر» بگو. 🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 امام کاظم(ع) فرمود: «کسی که نماز جعفر را بخواند اگر گناه او به عدد ریگ‌هاى درهم فشرده بیابان و به اندازه کف‌هاى دریا باشد، خداوند همه آنها را مى‌‏بخشد». بهترین وقت خواندن نماز جعفر، 👈ظهر روز جمعه است، ولی در هر روز و هر ساعتی از شبانه روز می‌شود آن‌را خواند. .____________________ @Areffane «»
: ،،پس ازنمازظهرجمعه دورڪعت نماز گذارد و درهر رڪعت بعد از حمد ۷ توحید بخواند و بعد از نماز بگوید🔻 اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ اَهْلِ الْجَنَّةِ، اَلَّتى حَشْوُهَا الْبَرَكَةُ، وَ عُمّارُهَا الْمَلائِكَةُ، مَعَ نَبيِّنا مُحَمَّدٍ صَلَّى اللّه ُ عَلَيْهِ وَ آلِه وَ اَبينا اِبْراهيمَ عَلَيْهِ السَّلام.» ⭕️ تا جمعه ى آينده بلا و فتنه اى به او نرسد، و خداوند بين او و حضرت محمد صلى الله عليه و آله و ابراهيم عليه السلام جمع نمايد.⭕️ 🔺اگر اين دعا را غير سيد بخواند بجاي <و اَبينا> <و اَبيه> بگويد.🔺 📚 مفاتیح الجنان 🌼 🌻خدایا درود بفرست بر محمد و آل محمد 🌼اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ 🌻وَعَجِّل‌فَرَجَهُــم 🌼این ذڪر موجب عزیز شدن می‌شود... منتظرند ناقوس آمدنت به صدا درآید تا پخش شود نواے ظهورت درون دلها... مهدے جان بیا و صداے آمدنت را به گوش ما برسان! ____________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توسل به حضرت نرجس خاتون‌ مادر ارواحنا فداه از زبان شیخ حسین انصاری هدیه به نرجس خاتون.... هروقت گره به کارت افتاد اینجور رفعش کن... ____________________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فواید صلوات یکی از اثار مهم صلوات ریشه کن کردن ناپاکی ها... 🎙استاد مسعود عالی _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌻: این پنج بذر را بکار تا گره های اقتصادی ات باز شود 🎙حجت الاسلام والمسلمین استاد _______________ ➬@Areffane «»
‌‌🌹دستور العمل شیخ حسنعلی نخودکی🌹 https://eitaa.com/joinchat/4102488294Cab9a8da2e9 شیخ حسنعلی نخودکی.ره فرمود:🍃🌼🍃 من هرچه دارم از عمل کردن به این ۵ مورد بعد از هر نماز دارم.👌
بلغم از دیدگاه پدر پزشکی ایران پروفسور سمیعی چیست ؟,🤔🤔 بلغم مایع سفید رنگی است که از غده لنفاوی ترشح میشه و اگر مقدارش در بدن زیاد بشه مشکلات زیادی تو بدن ایجاد می‌کنه از حمله : تئروئیدکم کار ؛یبوست؛کسلی و بی‌حالی ؛میل به شیرینی جات؛اضافه وزن به ویژه بالاته ؛درد مفاصل و .... 😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰 برای اینکه بدونید بلغمی هستید یا خیر 🤔🤔 وارد لینک زیر بشید و تست بلغم شناسی را خیلی سریع و در کمتر از ۵ دقیقه انجام بدید . 😊😊😊😊😊😊😊 👇👇👇👇👇👇👇https://formafzar.com/form/w2uy4 https://formafzar.com/form/w2uy4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا