eitaa logo
عارفانه
56.6هزار دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.8هزار ویدیو
47 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸 خاصیت سوره های قرآنی🌸 🔻واقعه: مانع فقر 🔻کوثر: مانع خصومت 🔻ملک: مانع عذاب قبر 🔻فاتحه: مانع خشم خدا 🔻سوره محمد برای اخلاق 🔻سوره جن برای وسوسه 🔻سوره حجر برای برکت مال 🔻کافرون: مانع کفر وقت مرگ 🔻دخان: مانع ترس روز قیامت 🔻سوره تغابن برای ادای قرض 🔻سوره کهف برای بیدار شدن 🔻سوره فتح برای گشایش کار 🔻سوره صف برای فتح و پیروزی 🔻سوره مزمل برای مهر و محبت 🔻سوره حج برای کامل شدن دین 🔻سوره مریم برای هدایت دختران 🔻سوره احزاب برای گشایش بخت 🔻سوره یونس برای بچه دار شدن 🔻سوره جمعه برای پیدا شدن مال 🔻یاسین: مانع تشنگی روز قیامت 🔻سوره اعلی برای هدایت جوانان 🔻سوره حجرات برای زیاد شدن مال 🔻سوره یوسف برای عظمت و بزرگی 🔻سوره مومنون برای به راه راست رفتن 🔻سوره طور برای پایدار بودن و برگشت مال 🔻سوره انبیا برای رها شدن از بند و گرفتاری 🔻سوره اسرا برای شفای مریض و بهانه گیری 🔻سوره حدید برای محکم شدن و آرامش بدن 🔻سوره مجادله برای برای مهر و محبت و معامله 🔻سوره ن والقلم برای آسان شدن و درس خواندن 🔻سوره نمل برای شفا مریض و برآوردن هر حاجتی @Areffane «»
✍امام على (ع) : هيچ طاعتى نيست كه پاداشش زودتر از صله رحم برسد و مجازاتى سريع‏تر از مجازات ظلم و قطع رحم نيست. 📚نهج الفصاحه ص 661 ، ح 2398 @Areffane «»
امام جواد علیه السلام: هر که تقوای الهی را پیشه خود کند،مورد محبت مردم قرار می گیرد؛گرچه مردم خودشان اهل تقوی نباشند. 📚بحار الانوار،ج75،ص79 ___________ @Areffane «»
آیت الله سید علی قاضی(ره): ❤️نماز وسیله نزدیک شدن به خدا ❤️ و مایه رحمت، و رزق و روزی ❤️و راحتی بدن و باعث اجابت دعا ❤️ و پذیرش اعمال است. __________________________ ➬@Areffane «»
🌷 آیت الله مجتهدی تهرانۍ(ره) : ☘️ گفتن ذکر «لا اله الا الله » راحت است اما در نامه اعمال، سنگین است. 🌸 سُرب دیده اید؟ سُرب فلزی سنگین است. قدیم، حمالۍ سرب حمل مےکرد و هِن و هِن مے کرد. من گفتم این چی حمل مےکند که این قدر نفس نفس مۍزند. 🌷گفتند سرب حجمش ڪم است، اما سنگین است. در روایت آمده است «لا اله الا الله» ثمن بهشت است __________________________ ➬@Areffane «»
🔵 خوشرویی با اهالی منزل ✍️ حاج اسماعیل دولابی: وقتی می‌خواهی از منزل خارج شوی، اهل خانه را خشنود کن و بیرون بیا. وقتی هم خواستی وارد خانه شوی، بیرون در استغفار کن صلوات بفرست هر ناراحتی داری بیرون بگذار و با روی خوش داخل شو. __________________________ ➬@Areffane «»
♻️از آیت الله سیبویه(رحمت الله علیه) سؤال کردند: 🔹🔹به چه علت با کهولت،چشم و گوش شما نشده است؟ ⚠️ایشان در جواب گفتند...☝️ ___________ @Areffane «»
♨️ برای به امام زمان ارواحنا فداه از آیت الله کشمیری👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2687369552Cdafcd1d4e6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙| بشنوید سخنانی از مرحوم علامه حسن زاده آملی در مورد خواندن قرآن @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر براى شما نبش قبر می ‏شد (و علت مرگ‏ ها معلوم می گرديد) هر آينه می ‏ديديد كه اكثر مُردگانِ شما، از مُرده اند. «امام صادق علیه السلام» . 🔺و همچنین رسول اکرم صلی الله علیه وآله فرمود: «چشم زخم، واقعیت دارد و مرد را در قبر و شتر را در دیگ قرار می‌دهد». چشم زخم نیروی مرموزی است که در چشم برخی انسان‌ها وجود دارد که ممکن است با یک نگاه مخصوص، طرف مقابل را بیمار یا هلاک کند.(تفسیر نمونه، ج ۲۴، ص ۴۲۴) خواندن چهار قل، آیة الکرسی، وَ اِن یَکاد، راه های قرآنی و ضروری و توصیه شده روزانه برای در امان ماندن از چشم زخم می باشد، ضمن این که در زمان تعریف از کسی و یا تعریف دیگران سه بار ”الله اکبر” و ”ماشاالله لاحول و لاقوة الا بالله العلی‌ العظیم” و ”بارک الله” بگویید. جالب آنجاست که خودِ انسان هم می تواند خودش را چشم بزند. بنابر روایتی زمانی که کسی از چشمان پیامبر(ص) تعریف کرد، ایشان سردرد می گیرند و به پیامبر(ص) توصیه می شود که آیه وَ اِن یَکاد را بخوانند. روایت است هیچگاه نزد دعا نویسی نروید مگر برای «تَب و چشم زخم» ‌ ‌_______________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️🎥چهار ذکر فوق العاده ... مردي کنار بيراهه اي ايستاده بود. ابليس را ديد که با انواع طنابها به دوش در گذر است. کنجکاو شد و پرسيد: اي ابليس، اين طنابها براي چيست؟ 🔥جواب داد: براي اسارت آدميزاد. طنابهاي نازک براي افراد ضعيف النفس و سست ايمان، طناب هاي کلفت هم براي آناني که دير وسوسه مي شوند. سپس از کيسه اي طناب هاي پاره شده را بيرون ريخت و گفت: اينها را هم انسان هاي با ايمان که راضي به رضاي خدايند و اعتماد به نفس داشتند، پاره کرده اند و اسارت را نپذيرفتند. مرد گفت: طناب من کدام است ؟ 🔥ابليس گفت: اگر کمکم کني که اين ريسمان هاي پاره را گره زنم، خطاي تو را به حساب ديگران مي گذارم. مرد قبول کرد. 🔥ابليس خنده کنان گفت: عجب، پس با اين ريسمان هاي پاره هم مي شود انسان هايي چون تو را به بندگي گرفت! _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️نابودی اعمال با این عمل ...! ‌🎙 ✍️روزی شخصی خدمت حضرت علی(ع) میرود و میگوید یا امیر بنده به علت مشغله زیاد نمیتوانم همه دعاها را بخوانم،چه کنم؟ حضرت علی(ع) فرمودند: خلاصه تمام ادعیه را به تو میگویم ، هر صبح که بخوانی گویی تمام دعاها را خواندی ❶ (الحمدلله علی کل نعمه) خدایا شکرت برای هر نعمتی که به من دادی ❷ (و اسئل لله من کل خیر) و از خداوند میخواهم هر خیر و خوبی را ❸ (و استغفر الله من کل ذنب) خدایا مرا ببخش برای تمام گناهانم ❹ (واعوذ بالله من کل شر) خدایا به تو پناه می برم از همه بدی ها 📙بحار الانوار ، ج۹۱ •_______________ @Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 خونت برکت نداره ...! 🎤حجت الاسلام والمسلمین رفیعی __________________________ ➬@Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
. قفـــل🔓 زندگیــت رو با ایــن دعــا بـــاز کــن... دعایی که آیت‌الله‌ برای رفع گرفتاری‌ها قرائت آن را ، توصیه می‌کردند✅ برای حاجت روایی خودت یه صلوات بفرست و با ذکر «یازهرا» بزن روی قفل ها🔓 ،ببین کجا دعوت شدی👇 🌹🌹 🌹 🌹      🌹 ✨✨🌹✨✨ 🌹       🌹✨✨✨✨✨✨🌹     🌹 ✨ 🔓🔓🔓 ✨ 🌹         🌹✨✨✨✨✨ 🌹           🌹 ✨✨ ✨ 🌹            ‌ 🌹✨✨🌹 🌹 مطمئن باش حضورت در این جمع اتفاقی نیست؛ مهمان خانم فاطمه‌ی زهرا هستی💚 کپی برداری از بنر ممنوع
🟣نمازی ک خیلی حاجت میده مخصوص امروز ک چهارشنبه هست👇 https://eitaa.com/joinchat/4102488294Cab9a8da2e9 برای و 👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
❗️اطلاع رسانی فوق العاده برای دیابتی ها❗️ 🔸️قند زیر 100 در 7 روز 🔸️ 🚫اگر شما هم آرزوی دیدن قندخون پایین ۱۰۰ رو دارید و از قرص ، رژیم و انسولین خسته شدی  ما همراه باشید تا به آرزوت برسی 🙏🌹 برای درمان و کنترل دائمی قند خون وارد کانال زیر شوید ⬇️ https://eitaa.com/joinchat/2346058111Cc1642651b5 https://eitaa.com/joinchat/2346058111Cc1642651b5 فرم درخواست مشاوره ⬇️ https://digiform.ir/clinik_sadeghi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا