eitaa logo
فردای‌روز‌نبودنم.
188 دنبال‌کننده
156 عکس
15 ویدیو
0 فایل
من یه‌روزی میرم و تو میمونی توی آذرِ بارونی که عکسامو نگاه کنی. خواهشا اگه فامیل یا آشنایی جوین نشو🙏🏻 فروردینِ صفرپنج؛ - جغدِموجی https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_6veapw&btn=فردای‌همون‌روز بیا غر بزن برام.
مشاهده در ایتا
دانلود
دمای هوا رابطه‌ی مستقیمی با اخلاقم داره.
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو شبیهِ یه قطعه موسیقی هستی که از یه پیانوی قدیمی به‌جا مونده، شبیه موجِ روی آب، شبیهِ هوهوی باد تو دلِ جنگل، شبیه نور ستاره‌ها که سیاهی آسمونِ شب رو پاره می‌کنن یا لیلیومِ آبی که تا حالا از نزدیک ندیدمش، مثل رنگین‌کمونی که آبی برجسته‌ترین رنگشه؛ امن و آروم، همونجوری که دریا هست. به نگاهت فکر می‌کنم که انگار می‌تونن چشمای آدما رو بخونن، به حنجره‌ت که می‌دونم جای بوسه‌ی فرشته‌ها بوده، به صدای خنده‌هات که هرکسی نشنیدتش ده-هیچ از دنیا عقبه. به آغوشِ امنت، به اینکه سیاهی‌های درونِ آدما رو می‌بینی و بازم پیششون می‌مونی و مهم‌تر، پایبندی‌ت به قولایی که میدی؛ که تماما تورو متمایز می‌کنه. به تمومِ اینا و به خالِ زیبای پایین لبت؛ که تولدت مبارک باشه دریای موجی💙-
من قلمم خیلی وقته خُشکیده، تقریبا از همون روزی که تو دیگه نامه‌هامو نخوندی.
هشتادوپنج درصد بسته رو مصرف کردم؟ من خیلی غلط کردم.
أبوفاضل؛ .mp3
زمان: حجم: 1.4M
Pov:کمتر از ده روز تا شنیدن این صدا فاصله داری
پنج دیقه فیلترشکنم وصل میشه و تو همین پنج دیقه به اندازه‌ی دو سال ریلز می‌فرستم برا دوستم.
پنج دیقه فیلترشکنم وصل میشه و تو همین پنج دیقه یه پست میاد بالا از هموطنایی که دیگه بین‌مون نیستن و یه جوری قلبم آتیش می‌گیره که ای‌کاش اصلا وصل نمی‌شدم.
کاش امسال چایی‌مونو تو هیئتی بخوریم که امام زمان برای جدش گریه می‌کرده.
من هیچوقت بهت نگفتم دوستت دارم، در عوض داستانِ تو رو بارها و بارها نوشتم.
کاش خدا بیشتر از یه جون بهم می‌داد. اولیش رو سیزده دی فدای حاج‌قاسم می‌کردم. بعدی رو توی ضاحیه فدای سید حسن. بعدی رو هجده و نوزده دی فدای ۳ هزارنفر ایرانی بجز تروریست‌هاش، چه موافق و چه منتقد و معترض. بعدی رو نُه اسفند فدای آقا. کاش این روزها اونقدر جون داشتم که همه رو فدای مردم لبنان می‌کردم.. هزاربار می‌مُردم و هزاربار زنده می‌شدم و دوباره روز از نو روزی از نو.. کاش رزق و روزی‌م این زنده‌شدن و مُردن برای خلق‌الله بود. کاش اینا حرف نبود فقط.. کاش.. @ir_tavabin
با این روند صرفه‌جویی‌ای که بابام پیش گرفته فردا رئیس‌جمهور به‌همراه هیئت دولت پا می‌شن میان خونمون از بابام به پاس حفظ منابع کشور قدردانی کنن.