پنج دیقه فیلترشکنم وصل میشه و تو همین پنج دیقه به اندازهی دو سال ریلز میفرستم برا دوستم.
پنج دیقه فیلترشکنم وصل میشه و تو همین پنج دیقه یه پست میاد بالا از هموطنایی که دیگه بینمون نیستن و یه جوری قلبم آتیش میگیره که ایکاش اصلا وصل نمیشدم.
من هیچوقت بهت نگفتم دوستت دارم، در عوض داستانِ تو رو بارها و بارها نوشتم.
هدایت شده از توابین | سید مصطفی موسوی
کاش خدا بیشتر از یه جون بهم میداد. اولیش رو سیزده دی فدای حاجقاسم میکردم. بعدی رو توی ضاحیه فدای سید حسن. بعدی رو هجده و نوزده دی فدای ۳ هزارنفر ایرانی بجز تروریستهاش، چه موافق و چه منتقد و معترض. بعدی رو نُه اسفند فدای آقا. کاش این روزها اونقدر جون داشتم که همه رو فدای مردم لبنان میکردم.. هزاربار میمُردم و هزاربار زنده میشدم و دوباره روز از نو روزی از نو.. کاش رزق و روزیم این زندهشدن و مُردن برای خلقالله بود. کاش اینا حرف نبود فقط.. کاش..
@ir_tavabin
با این روند صرفهجوییای که بابام پیش گرفته فردا رئیسجمهور بههمراه هیئت دولت پا میشن میان خونمون از بابام به پاس حفظ منابع کشور قدردانی کنن.
بنده به شخصه اگه جای حوا بودم خیلی شرمسار میشدم که بهخاطر یه سیب میلیاردها آدم رو به هچلِ زندگی انداختم.
* محمدحسینحدادیان -heiatrazmandegan_14031107_192556351.mp3
زمان:
حجم:
2.4M
خداروشکر دارم تو دستای تو پیر میشم(:
فردایروزنبودنم.
خداروشکر دارم تو دستای تو پیر میشم(:
قشنگترین همخوانی وجود ندار-
فردایروزنبودنم.
خاورمیانهای بودن اینجوریه که خاور رو روی میانهت حس میکنی
برای بار nام میخوام به این نکته اشاره کنم.