درسته ، همه من رو شاه زاگ میبینن ، یه آدم بیرحم که بهخاطر خواستههاش بقیه رو نابود میکنه و احساس نداره
پ.ن : شاه زاگ به بقیه اهمیت نمیداد و خودخواه بود و برای جاودانگی هرکاری میکرد ولی در حقیقت فقط میخواست همسرش رو زنده کنه
درسته ، بقیه فقط اون روی اراذل اوباش من رو میبینن یا اونی که سرکشه و خوشحال ولی من بدترین زندگی رو داشتم و کسی از ناراحتیام و تنهاییهام خبر نداره
من فقط قضاوت شدم درست مثل تیابینی
پ.ن : تیابینی هیچ دوستی نداشته و از طرف خانوادش هیچ عشقی دریافت نکرده و بقیه برای زندگیش برنامه ریختن
به اختصار بینی صداش میکنن