eitaa logo
شیخ غلامعلي بدرلو
1.2هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.6هزار ویدیو
295 فایل
یاهو زَكَاةُ الْعِلْمِ بَذْلُهُ لِمُسْتَحِقِّهِ وَ إِجْهَادُ النَّفْسِ فِي الْعَمَلِ بِهِ تصنیف غررالحکم، حدیث ۱۳۲ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Sheikh_Gholamali
مشاهده در ایتا
دانلود
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆 گزارش تصویری جلسه دهه سوّم هیأت محبّین حضرت زهراء (سلام اللّه علیها) هنرستان، خیابان طباطبایی، جنب مدرسه امام حسن مجتبی (علیه السّلام) @Arshiv_Gholam @mohebin_hazratezahra
"دختر موشرابی" روایت دختران این سرزمین است در کوچه ‌پس ‌کوچه‌های تاریک و روشن تاریخ این مُلک! دخترانی که گاه پرچمدار بودند و گاه قربانی ساده‌اندیشی‌ها و فریب‌خوردن‌ها! روایت، روایت خیانت‌هاست و تجاوزها! قصّه، قصّۀ پاکی شیرین‌هاست و غیرت فرهادها! حکایت خروش لیلی‌هاست در کشاکش نبرد مجنون‌ها، حماسۀ رستم‌ها و سوگ تهمینه‌ها! حرف، حرف رجزخوانی منصور حلّاج است بر سر دار! رقص خون سیاوش است در میانۀ میدان مکر سودابه‌ها! اگر دشنۀ خیانت شغادها کم نخورده‌ایم؛ ولی برق غیرت آرش‌ها را هم کم ندیده‌ایم! ✍ أثری از محمّد حسین زاده 📚 نشر کتابستان معرفت @Arshiv_Gholam
توحید الهی به معنای این است که همه چیز، قانون، سنّت، مقرّرات، آداب، فرهنگ، باید از سوی خدا إلهام داده بشود. نائب المهدی امام خامنه ای طرح کلی اندیشه اسلامی، ص 362 @Arshiv_Gholam
عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ خَالِدٍ عَنْ أَبِيهِ عَمَّنْ ذَكَرَهُ عَنْ‏ زَيْدٍ الشَّحَّامِ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ (علیه السّلام): فِي قَوْلِ اللَّهِ (عَزَّ وَ جَلَّ) "فَلْيَنْظُرِ الْإِنْسانُ إِلى‏ طَعامِهِ"، قَالَ قُلْتُ مَا طَعَامُهُ؟ قَالَ عِلْمُهُ الَّذِي يَأْخُذُهُ عَمَّنْ يَأْخُذُهُ. زيد شحّام از امام باقر (علیه السّلام) در باره گفتار خداى (عزّ و جلّ) "بايد انسان به خوراك خويش نظر داشته باشد" پرسيد معنى خوراك چيست؟ فرمود: علمى را كه فرا مي گيرد نظر كند از كه فرا مي گيرد. الكافي، ج‏1، ص 49 @Arshiv_Gholam
4_6019134955806786856.mp3
11.08M
🏴شهادت حضرت رقیّة بنت الحسین (سلام اللّه علیها) رو تسلیت عرض می کنم🏴 🕯آه آه من دمعة رقيّة🕯 گفتم نزن، لج کرد، تازه ناسزا گفت فریاد زد "بدتر از این را هم ببینی" عمّه نبود امروز می رفتم کنیزی جای تو خالی بود که ترسم ببینی @Arshiv_Gholam
چون انسان دارای این خصوصیت هست؛ اختیار دارد...لذا لازم است قانونی برای او معیّن بشود...این قانونی که مطابق خطّ سیر حرکت دسته جمعی موجودات عالم انجام می گیرد، این اسمش چیست؟ اگر گفتید؟ حق...حق یعنی آن قانونی که منطبق است با سرشت عالم، و چون با سرشت عالم و جهان منطبق است، منطبق است با سرشت انسان نیز...باطل چیست؟ باطل آن مشیی، آن قانونی، آن راه و رسمی است که بر خلاف فطرت جهان و سرشت انسان، وضع و جعل و انجام شده باشد. نائب المهدی امام خامنه ای طرح کلی اندیشه اسلامی، ص 368 @Arshiv_Gholam
سیّدالسّاجدین (علیه السّلام): (3) اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ أَمِينِكَ عَلَى وَحْيِكَ، وَ نَجِيبِكَ مِنْ خَلْقِكَ، وَ صَفِيِّكَ مِنْ عِبَادِكَ، إِمَامِ الرَّحْمَةِ، وَ قَائِدِ الْخَيْرِ، وَ مِفْتَاحِ الْبَرَكَةِ. (4) كَمَا نَصَبَ لِأَمْرِكَ نَفْسَهُ (5) وَ عَرَّضَ فِيكَ لِلْمَكْرُوهِ بَدَنَهُ (6) وَ كَاشَفَ فِي الدُّعَاءِ إِلَيْكَ حَامَّتَهُ (7) وَ حَارَبَ فِي رِضَاكَ أُسْرَتَهُ (8) وَ قَطَعَ فِي إِحْيَاءِ دِينِكَ رَحِمَهُ. (9) وَ أَقْصَى الْأَدْنَيْنَ عَلَى جُحُودِهِمْ (10) وَ قَرَّبَ الْأَقْصَيْنَ عَلَى اسْتِجَابَتِهِمْ لَكَ. (11) وَ وَالَى فِيكَ الْأَبْعَدِينَ (12) وَ عَادَى فِيكَ الْأَقْرَبِينَ (13) و أَدْأَبَ نَفْسَهُ فِي تَبْلِيغِ رِسَالَتِكَ (14) وَ أَتْعَبَهَا بِالدُّعَاءِ إِلَى مِلَّتِكَ. (15) وَ شَغَلَهَا بِالنُّصْحِ لِأَهْلِ دَعْوَتِكَ (16) وَ هَاجَرَ إِلَى بِلَادِ الْغُربَةِ، وَ مَحَلِّ النَّأْيِ عَنْ مَوْطِنِ رَحْلِهِ، وَ مَوْضِعِ رِجْلِهِ، وَ مَسْقَطِ رَأْسِهِ، وَ مَأْنَسِ نَفْسِهِ، إِرَادَةً مِنْهُ لِإِعْزَازِ دِينِكَ، وَ اسْتِنْصَاراً عَلَى أَهْلِ الْكُفْرِ بِكَ. (17) حَتَّى اسْتَتَبَّ لَهُ مَا حَاوَلَ فِي أَعْدَائِكَ (18) وَ اسْتَتَمَّ لَهُ مَا دَبَّرَ فِي أَوْلِيَائِكَ. (19) فَنَهَدَ إِلَيْهِمْ مُسْتَفْتِحاً بِعَوْنِكَ، وَ مُتَقَوِّياً عَلَى ضَعْفِهِ بِنَصْرِكَ (20) فَغَزَاهُمْ فِي عُقْرِ دِيَارِهِمْ. (21) وَ هَجَمَ عَلَيْهِمْ فِي بُحْبُوحَةِ قَرَارِهِمْ (22) حَتَّى ظَهَرَ أَمْرُكَ، وَ عَلَتْ كَلِمَتُكَ، وَ لَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ. الصحيفة السجادية، دعای دوّم، ص 34 @Arshiv_Gholam