صبح که از خواب بیدار میشوم، به آینه نگاه میکنم. کسی آن طرف نیست. سالهاست دیگر خودم را در آینه نمیبینم؛ فقط یک غریبه خسته که یادش رفته چه شکلی بوده.
ღاشکِ واژه هاღ
@yekta1300andy
دلم گرفته،
اما آنقدر عادی شده
که دیگر کسی نمیپرسد چرا.
ღاشکِ واژه هاღ
@yekta1300andy
نوشتن همیشه قرار نبوده پولی یا حرفهای باشد. گاهی یک جمله میتواند گوشهای از وجود کسی را نجات بدهد. اگر متنی،بنری، دلنوشتهای، خاطرهای، یا حتی یک ایدهٔ ساده داری که دوست داری زیبا روایت شود، من با عشق برایت مینویسم. کاملاً رایگان. فقط کافی است یک پیام بفرستی.
آیدی من:@yekta1300andy
اگه کمک نویسندگی میخوای ،مشکل در نوشتن داری و یا هرچی دیگه.......
من اینجام تا بهت کمک کنم😊👇
@yekta1300andy
ما همانقدر که بزرگ شدیم، کوچک هم شدیم. کوچک شدیم در برابرِ دنیا، کوچک شدیم در برابرِ آرزوهایی که حالا دیگر فقط یک نامِ غریبه دارند و دیگر هیچ.
ღاشکِ واژه هاღ
@yekta1300andy
عجیب است که آدم میتواند در شلوغترین خیابانِ شهر، میانِ هیاهویِ بیوقفهی مردم، به قدری تنها باشد که صدایِ فرو ریختنِ آرزوهایش را بشنود و کسی سرش را برنگرداند.
ღاشکِ واژه هاღ
@yekta1300andy
غمانگیزترین بخشِ زندگی، تماشایِ دور شدنِ نسخهای از خودمان است که روزگاری لبخند میزد؛ نسخهای که حالا دیگر حتی در آینه هم به سختی پیدایش میکنیم.
ღاشکِ واژه هاღ
@yekta1300andy
چالش👇
۱)در چند جمله، یک خاطره از روزی که کاش سکوت کرده بودی را بنویس (یا برعکس، کاش حرف میزدی).
#چالش_نویسندگی
ღاشکِ واژه هاღ
@yekta1300andy
۲)در چند خط،بنویس از صدایی که دیگر نمیشنوی.
#چالش_نویسندگی
ღاشکِ واژه هاღ
@yekta1300andy