هدایت شده از شهاب پارسا
از این به بعد یه بلیط میگیریم برای مشهد ولی دو زیارت میریم...💔
معمولا تو اتوبوس میرم اون ته ته میشینم
پیری که بتونه تا اونجا راه بیاد، سر پا هم میتونه وایسه
روزهاییام هست که دلت نمیخواد یه وجب تکون بخوری چه برسه به اینکه بلند شی و برای نداشتههات بجنگی.