eitaa logo
دکتر فیروز اصلانی دانشیار حقوق عمومی دانشگاه تهران
363 دنبال‌کننده
630 عکس
350 ویدیو
36 فایل
کانال دکتر فیروز اصلانی #حقوقدان، دانشیار و مدیر اسبق و فعلی گروه حقوق عمومی دانشگاه تهران، فعال سیاسی و مطبوعاتی، وکیل پایه یک دادگستری ⭕️ علیکم انفسکم... ⭕️ خودسازی، مقدمه جامعه سازی و تمدن سازی است.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از قاسم روانبخش
قاسم روانبخش: 🟢 برخی از توصیه‌های اخلاقی عرفانی آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا رحمة‌الله‌علیه حتما بخوانید ❇️ عمده چیزی که برزخ را تاریک می‌کند، حرف پشت سر مردم است، غیبت، تهمت... یکی از چیزهایی که برزخ را روشن می‌کند، گره‌گشایی از کار مردم است. برزخ را گناهان، تاریک می‌کنند، و از آن طرف اعمال خیر، باعث روشنایی عالم قبر و برزخ می‌شوند. 🟢 خواهش می‌کنم حاضر جواب نباشید. من به جوان‌ها می‌گویم دیر نمی‌شود، بعداً جواب بدهید. کمی تأمل کنید. حاضر جوابی بعضی وقت‌ها آدم را محروم می‌کند. همین‌طوری زود چیزی را نپرانید، تمرین کنید و یک ذره دیرتر جواب بدهید. 🟢 مشاجره‌ها و نزاع‌ها، نور باطن را خاموش می‌کند! بسیاری از بی‌حالی‌ها و عدم نشاط‌ها به جهت مشاجرات است! کم منزلی داریم که در آن پرخاش و تندی نباشد. روزی چندتا پرخاش باشد، برکات می‌رود و دیگر چیزی نمی‌ماند! حتی اگر حق هم با تو بود، در امور جزئی و شخصی مشاجره نکن، چون کدورت آور است. 🟢 نعمتی که انسان را از خدا غافل کند، نقمت و عقاب است. از جمله، گریه‌ی استدراجی است. حالِ گریه به او می‌دهند، که فکر کند آدم خوبی است! بعضی افراد هستند که در مجالس و هیئت گریه می‌کنند اما کارهایی از این‌ها سر می‌زند که سنگ را به گریه می‌‍اندازد! مسکین گمان می‌کند خیلی حال خوبی دارد! 🟢 در جامعه‌ی ما تقوای لسانی خیلی کم است؛ بعضی از متدیّنین، اهل مسجد، اهل هیئت، تقوای لسانی را از دست داده‌اند! گویا غیبت واجب است و تهمت و افتراء مستحب! خدا می‌داند خیلی خطرناک است، توفیق سلب می‌شود، قلب تیره می‌شود، نشاط در عبادات موجود نیست. 🟢 بگذارید جمله‌ای کامل شود بعد ایراد بگیرید. نمی‌دانم چرا اینطوری هستیم! در خواهر و برادری هم حاضر نیستیم حرف یکدیگر را تا آخر گوش کنیم. می‌گوییم وایسا، شکر تو کلامت! خب شکر به چه درد می‌خورد؟ یا اگر از جمله‌ای خوشش نیاید می‌پرد وسط حرف! بابا جان صبر کن تا حرف اون آدم تمام شود. 🟢 خشم ما را بیچاره کرده است، نمی‌گذارد به جایی برسیم! هی دور خود می‌چرخیم، چرا که بداخلاقیم! امام صادق علیه‌السلام فرمود: «آدم بد اخلاق، معارف را پیدا نمی‌کند.» 🟢 ماها ولخرج نورانیت و نور هستیم؛ کاری می‌‍کنیم، نورانیتی حاصل می‌شود؛ راحت کاری می‌کنیم که می‌رود و جایش را به ظلمت می‌دهد. شب بلند می‌شویم چندتا استغفار می‌گوییم و مشمول آیه «ویستغفرون بالاسحار» می‌شویم اما صبح می‌گوییم «حالا غیبت فلانی نباشد ها…» هیچی تمام شد و رفت 🟢 تعجب می‌کنم از بعضی‌ها! آقا یا خانم مؤمن ۲۰ بار عمره رفته، بار ۲۱ می‌گویند بیا پول عمره را بده برای جهیزیه دختر یتیم؛ می‌گوید نمی‌توانم؛ دوستانم می‌روند، من نروم؟! حالا بگو شما این همه رفتی، اخلاق را رعایت می‌کنی؟ مگر دین مسخره است؟! هر سال عمره می‌روی؛ یک عیب را از خودت دور نکردی؟ 🟢 فرد در حالی که تصور دارد خبری است وارد روز قیامت می‌شود اما ناگهان تعجب می‌کند؛پس نمازها و عمره‌ها چه شد؟میگویند دل شکستی! ریا کردی! زهر زبان ریختی! جوان عزیز اگر می‌خواهی به جایی برسی از خانه‌تان شروع کن! اگر دل خواهرت را شکستی، دل مادروپدر را شکستی، برو درستش کن. از خانه شروع کنید. 🟢 اهل قسم نیستم ولی مجبورم، دلم می‌سوزد. خانم‌ها،آقایان! بشنوید! به حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها قسم اگر لطیف نباشید چیزی گیرتان نمی‌آید، خودتان را معطل نکنید. هی اوقات تلخی راه می‌اندازد، عصبانی می‌شود، بعد هم میخواهد بشود زبدةالعارفین؛ یک‌بار این قسم را خوردم که تا لطیف نشوید چیزی گیرتان نمی‌آید. 🟢 خدا گناه «آبرو بردن» را سخت میبخشد. امام باقر علیه‌السلام فرمودند: «کسی که آبروی مردم را نریزد، خداوند از گناهان او صرف‌نظر خواهد كرد.» اغلب جهنمی‌ها، جهنمی زبان هستند! فکرنکنید همه از دیوار مردم بالا میروند. یک مشت مقدس را می‌آورند جهنم به سبب اينكه آبرو میبردند! اسلام خواهان حفظ آبروی افراد است. 🟢 خبرهای بد را هیچ وقت در خانه نگویید؛ تا به خانه میرسد، می‌گوید تصادفی را دیدم! نمی‌خواهد بگویید. اصلا خبرهای منفی را در منزل نگویید. شما را به خدا قسم میدهم این‌ها را رعایت کنید؛ ضربه‌هایی به خانواده زده می‌شود که جبران نمی‌شود. چیزهای پریشان کننده نگویید. به همسر و بچه‌ها آرامش دهید 🟢 مردم فکر می کنند اولیاء خدا روزی هزار رکعت نماز می خوانده اند که این طوری شدند. خیر؛ آنها فقط در اثر داشتن صفات عالیه به این جا رسیدند. 🟢 صفات عالیه انسان را ده فرسخ ده فرسخ جلو می اندازد. یک خشم فرو خوردن آدم را از هزار رکعت نماز زودتر به خدا می رساند، یک دل شاد کردن تو را خیلی زودتر می رساند، یک مادر خوشحال کردن زودتر می رساند. از اینجا باید شروع کنیم. اینجا را درست کن بعد هزار رکعت نماز خودش می آید، خودت مشتاق می شوی. http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f
37.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✳️نقش زن در نهضت حسینی 📌چگونه زهیر بن قین به امام حسین علیه‌السلام‌‍‍‍‌‍‍ پیوست؟ پشت هر مرد موفق و فداکار یک زن فداکار است. ⭕️اگر سخنان همسر زهیر نبود آیا زهیر دعوت حسینی را لبیک می گفت؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️وفاداری در مکتب حسینی السلام علیک یا ابالفضل العباس یا علمدار کربلا صد بار اگر علقمه را فتح کنم هر بار دوباره تشنه‌ بر‌می‌گردم 💔🥀
✳️ولایتمداری در مکتب حسینی السلام علیک یا ابالفضل العباس یا علمدار کربلا صد بار اگر علقمه را فتح کنم هر بار دوباره تشنه‌ بر‌می‌گردم 💔🥀 ✅آموخته ایم از تو را خون تو نوشت معنی یاری را ای کاش که آب کربلا می آموخت آن روز ز چشمت را ❇️نثار شهدای کربلا و تجسم وفا و ولایتمداری حضرت ابالفضل العباس صلوات
37.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✳️نقش زن در نهضت حسینی 📌چگونه زهیر بن قین به امام حسین علیه‌السلام‌‍‍‍‌‍‍ پیوست؟ پشت هر مرد موفق و فداکار یک زن فداکار است. ⭕️اگر سخنان همسر زهیر نبود آیا زهیر دعوت حسینی را لبیک می گفت؟
هدایت شده از مجتبی مصباح
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید - روضه حضرت علی اصغر علیه السلام 🔰 حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجتبی مصباح در جمع دانشجویان طرح ولایت 🔸شب هفتم محرم 📌 مشهد - اردوگاه شهید کاوه 🗓 پنج‌شنبه ۱۴۰۱/۵/۱۳ @mojtabamesbah_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌نکات زندگی ساز ❇️سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی . ✅بزرگان اسلام اینگونه سلوک کردند ☑️حسینیه آیت الله حق شناس ۱۲ محرم ۱۴۰۱ روز شهادت امام سجاد علیه‌السلام
...! 💐در زلال مکتب اهل بیت علیهم‌السلام 🔔 یا نباشیم ❇️ اهمیت و امیرالمومنین(علیه السلام): فَمِنْهُمُ الْمُنْكِرُ لِلْمُنْكَرِ بِيَدِهِ وَ لِسَانِهِ وَ قَلْبِهِ، فَذَلِكَ الْمُسْتَكْمِلُ لِخِصَالِ الْخَيْرِ؛ وَ مِنْهُمُ الْمُنْكِرُ بِلِسَانِهِ وَ قَلْبِهِ وَ التَّارِكُ بِيَدِهِ، فَذَلِكَ مُتَمَسِّكٌ بِخَصْلَتَيْنِ مِنْ خِصَالِ الْخَيْرِ وَ مُضَيِّعٌ خَصْلَةً؛ وَ مِنْهُمُ الْمُنْكِرُ بِقَلْبِهِ وَ التَّارِكُ بِيَدِهِ وَ لِسَانِهِ، فَذَلِكَ الَّذِي ضَيَّعَ أَشْرَفَ الْخَصْلَتَيْنِ مِنَ الثَّلَاثِ وَ تَمَسَّكَ بِوَاحِدَةٍ؛ وَ مِنْهُمْ تَارِكٌ لِإِنْكَارِ الْمُنْكَرِ بِلِسَانِهِ وَ قَلْبِهِ وَ يَدِهِ، فَذَلِكَ . وَ مَا أَعْمَالُ الْبِرِّ كُلُّهَا وَ الْجِهَادُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ، عِنْدَ الْأَمْرِ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْيِ عَنْ الْمُنْكَرِ، إِلَّا كَنَفْثَةٍ فِي بَحْرٍ لُجِّيٍّ؛ وَ إِنَّ الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْيَ عَنِ الْمُنْكَرِ، لَا يُقَرِّبَانِ مِنْ أَجَلٍ وَ لَا يَنْقُصَانِ مِنْ رِزْقٍ؛ وَ أَفْضَلُ مِنْ ذَلِكَ كُلِّهِ كَلِمَةُ عَدْلٍ عِنْدَ إِمَامٍ جَائِرٍ. 🔴كسى است كه منکر و كار زشت را نكوهيده دارد و به خود از آن اعراض مى كند. چنين كسى را به كمال رسانيده است. ✅و كسى است كه منکر را به انكارش مى كند نه به دست. چنين كسى را دو خصلت از خصال نيكوست او . ❇️و كسى كه منکر را انكار كند، نه به دست و زبان، چنين كسى را كه شريفترند، ✅و كسى كه را نه با زبان انكار كند و نه با دست و نه با دل، چنين كسى . 💐 و در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منكر، همانند نَفْثَةٍ یا است بر و مواج، 🎋امر به معروف و نهى از منكر نه مرگ كسى را نزديك مى سازد و نه از روزى كسى مى كاهد. از همه اينها برتر، سخن از دادگرى گفتن است، رو در روى حاكمى ستمكار. 📚حکمت ۳۷۴ نهج البلاغه، نسخه صبحی صالح ⭕️ لطفاً با احساس مسئولیت نباشید. ....!
هدایت شده از تاملات حقوقی
🔴ترویج اباحه‌گری با توسل به مغالطه! ✅ اصل عقلی خودسامانی و تحدید اراده، لازمه حیات و زندگی اجتماعی بشر است و بر اساس آن، در همه مدنیت‌ها و جوامع و نظام‌های سیاسی، آزادی مطلق وجود ندارد و‌ نمی‌تواند وجود داشته باشد و آزادی افراد دارای چارچوب و حد و مرز مشخصی است؛ چرا که آزادی اگرچه ارزش مقدسی است لکن با ارزش‌های فرا آزادی مانند بهداشت، امنیت، اخلاق، دین، قانون و...مقید و محدود می‌شود. ✅وضع و تصویب قوانین و مقررات در سطوح مختلف که پایه مدنیت‌ها را‌ می‌سازد و وجه ممیز توحش و تمدن است مصداق این اصل عقلی است. بدون قانون جامعه روی خوش به خود نخواهد دید و در معرض فروپاشی و اضمحلال قرار‌ می‌گیرد و هرج و مرج و بلبشو و ولنگاری و کشمکش و کشمکش (به ضم کاف) جایگزین نظم و سامان سیاسی و صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز خواهد شد. ✅در قاموس کدام نظام حقوقی و سیاسی‌، اگر بر اساس قانون و با استفاده از مجوز و اختیارات قانونی، مجرم و هنجارشکن را محدود یا دستگیر و زندانی کنند‌، پذیرفتنی است که فریاد برآورند آزادی به خطر افتاد؟! ... 📌تا به حال توجه کرده‌اید چرا طرفداران ولنگاری و بی‌بندوباری زنان‌، اکثرا مردان هستند و این هنجارشکنی و لاقیدی زنان را در زرورقی به نام آزادی زنان به جامعه تحمیل‌ می‌کنند؟  آیا به این علت نیست که لاقیدی و ولنگاری زنان در پوشش و لعاب آزادی زن‌، در واقع آزادی مردان در هوس‌بازی‌، چشم‌چرانی و استفاده رایگان و بدون هزینه از زنان است؟ سود آزادی زن به کام چه کسانی جز مردان هوسباز و چشم‌های هوس‌آلود آنان می‌ریزد؟... ⭕️دستگاه قضایی هم‌ می‌تواند و هم باید مرجفون‌فی‌المدینه و ناقضان امنیت روانی را مورد تعقیب قرار دهد و با ترک فعل و خدای ناکرده اهمال در اعمال اقتدار قانونی، اجازه جسارت بیشتر به آنان ندهد..... ⭕️متن کامل در زیر: https://kayhan.ir/fa/news/247044
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 سبب راستین ▫️ ما وقتی در جهان، زندگی و خواهیم داشت كه 1️⃣ نظام هستی را بشناسیم 2️⃣ جایگاه انسان را در نظام هستی بشناسیم 3️⃣ پیوند انسان و جهان را هم خوب ارزیابی كنیم و با سامان یافتن این مثلث، خود را بشناسیم... . 👇👇👇👇 🆔 @a_javadiamoli_esra
🏴 سبب راستین ▫️ ما وقتی در جهان، زندگی و خواهیم داشت كه 1️⃣ نظام هستی را بشناسیم 2️⃣ جایگاه انسان را در نظام هستی بشناسیم 3️⃣ پیوند انسان و جهان را هم خوب ارزیابی كنیم و با سامان یافتن این مثلث، خود را بشناسیم. ▫️ عدّه زیادی بر این باورند كه این نظام هستی به وسیله سلسله علل و معلول می ‌گردد و هر كاری علّتی دارد و خدای سبحان این علل است، سلسله جنبان این علل است، اوّلین علّت اوست بقیه علل و اسباب بعدی‌ اند و همان تفكر جهان ‌بینی، در مسائل اخلاقی و سیاسی و اجتماعی اینها اثرگذار بوده و می باشد؛ یعنی گاهی كار را به دیگری واگذار می ‌كنند، او را به عنوان علّت قریب می ‌شناسند؛ گاهی نیازی دارند به كسی مراجعه می‌ كنند و از او به عنوان واسطه در فیض یا سبب قریب كمك می ‌طلبند یعنی او را سبب می ‌دانند گرچه خداست. این تقریباً یك است که از نظر موحّدان جهان‌ بین، یك نگاه میانی است؛ ولی وجود مبارك مانند سایر ائمه (علیهم السلام) را مظاهر و آیات الهی می ‌دانند و اگر از غیر خدا به عنوان سبب یاد می‌ شود بازگشتش به این است كه به نظر ما اینها سبب ‌اند؛ ولی همان خدای سبحان است كه ﴿وَمَا بِكُم مِّن نِّعْمَةٍ فَمِنَ اللَّهِ﴾. ▫️ ما لازم نیست راه های طولانی را طی بكنیم و بگوییم این شیء مسبَّب از آن سبب قریب است، آن مسبَّب از سبب دیگر است و چون تسلسل باطل است به رأس سلسله برسیم؛ آیا ما باید تسلسل را باطل كنیم و به نقطه آغازین برسیم یا در همین قدم اوّل می ‌توانیم خدا را ثابت كنیم؟ یعنی این مجاری واقعاً اسباب ‌اند واقعاً علل‌ اند منتها خدای سبحان رأس علل است كه تا این سلسله را طی نكنیم به خدا نمی ‌رسیم یا همه اینها مجاری فیض ‌اند و در عین حال كه خدای سبحان اینها را وسیله قرار داد، خدای سبحان به هر كدام از اینها، از كسی یا چیزی كه سبب قریب اینهاست نزدیك تر است؟ اهل‌بیت (علیهم السلام) این راه دوم را كه است نه راه فلسفه و كلام به ما آموختند و در دعاهای نورانی امام سجاد این مطلب شكوفاتر است. لازم نیست ما سلسله را طی كنیم و بگوییم چون تسلسل باطل است در رأس سلسله خداست، بلكه خدا را در همین قدم اول باید بكنیم و بیابیم. آپارات: https://aparat.com/v/Yy0Sa 📚 دیدار اعضای برگزار کننده همایش حضرت امام سجاد علیه السلام با آیت الله العظمی جوادی آملی تاریخ: 1390/09/02 🌐 http://news.esra.ir 🆔 @a_javadiamoli_esra
💠 قیام طهور ▫️ گاهی از ذوات قدسی اهل بیت (علیهم السلام) به مطهّر یاد می ‌كنند و گاهی می ‌فرماید كسی كه طیب و طاهر شد، سرزمین طیب و طاهر, میوه طیب و طاهر می‌ دهد: ﴿وَ الْبَلَدُ الطَّیبُ یخْرُجُ نَباتُهُ بِإِذْنِ رَبِّهِ﴾. ما در زیارت این ذوات قدسی می ‌خوانیم: «طِبْتُمْ وَ طَابَتِ الْأَرْضُ الَّتِی فِیهَا دُفِنْتُمْ»؛ شما دو وصف دارید: یكی برای خود شماست و دیگر اینكه در سرزمینی كه شما زندگی می ‌كنید، آن را هم به وصف خود متّصف كردید. شما طیب و طاهر هستید و در ، آلودگی راه ندارد؛ سرزمینی هم كه شما در آن آرمیده ‌اید، آن سرزمین را طیب و طاهر می ‌كنید; یعنی امام معصوم وقتی شربت شهادت می ‌نوشد، گذشته از اینكه خودش طیب و طاهر است، آن عصر و تاریخ را ، آن مصر و سرزمین را طیب و طاهر می‌ كند، آن مردمی را كه با او آشنا هستند و راه او را طی می ‌كنند طیب و طاهر می ‌كند. ▫️ اگر ما تاریخ حضرت را نگاه كنیم، می‌ بینیم تاریخ طهارت است، چه اینكه اگر تاریخ اموی و مروانی را بنگریم، می ‌بینیم آلودگی است؛ آنها كسانی هستند كه جاهلیت به «اَنجاس» خود آنها را آلوده كرده است و حسین ‌بن‌ علی (سلام الله علیهما) و طاهری است كه جاهلیت به «اَنجاس» خود، او را آلوده نكرده است. ▫️ وجود مبارك حسین ‌بن‌ علی را با آن وضع شهید كردند؛ وقتی از وجود مبارك امام سجاد (سلام الله علیه) سؤال كردند که در این نهضت و مبارزه دو طرفه چه كسی پیروز شد، فرمود: «إِذَا أَرَدْتَ أَنْ تَعْلَمَ مَنْ غَلَبَ وَ دَخَلَ‏ وَقْتُ‏ الصَّلَاةِ فَأَذِّنْ‏ ثُمَّ أَقِمْ»؛ اگر خواستید بفهمید چه كسی پیروز شد، هنگام نماز، اذان و اقامه بگو، ببین چه كسی پیروز شد! در اذان و اقامه، نام مبارك پیغمبر را می ‌برید؛ یعنی مسئله زنده شد, مسئله زنده شد و همچنین مسئله و صلاح و فلاح زنده شد؛ ما رفتیم با این نهضت و فداكاری مان دین را زنده كردیم و برگشتیم و مخصوصاً نام مبارك پیغمبر (صلّی الله علیه و آله و سلّم) زنده شد، وقتی نام پیغمبر زنده باشد، «حُسَینٌ‏ مِنِّی» هم زنده خواهد بود. 📚 ویژه برنامه نهضت سید الشهدا در مقام عقل و عدل تاریخ: محرم 1393 🌐 http://news.esra.ir 🆔 @a_javadiamoli_esra
هدایت شده از مهدوی ارفع
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از صدای انقلاب
419-sedayeenghelab_ir.mp3
4.89M
📢 شماره ۴۱۹ 💢 موسوی ماهیت واقعی اش را افشا کرد! 🎙 کارشناس برنامه: دکتر یدالله جوانی 🆔 @sedayeenghelab_ir
33.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻میرحسین موسوی در نوشته اخیرش از روز ۲۵ بهمن ۸۹ به عنوان یک روز پرافتخار یاد کرد. در این روز چه اتفاقی افتاد و چه شعارهایی در خیابان داده شد؟ موضع روحانی و هاشمی نسبت به آن اتفاقات چه بود؟ چرا میرحسین موسوی که قبل از انقلاب یک چک هم از ساواک نخورده بود، از مدافعان حرم و شهید همدانی کینه دارد؟ پاسخ به این سوالات در قسمت ۳۲ برنامه حافظه تاریخی ایرانی + معرفی سه کتاب خواندنی @Ketab_hafezeh_tarikhi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 در 🔹 «آفت این انقلاب اسلامی این است که دچار باشد که اسلام و انقلاب و هر چیزی را کنند. دکان ، دکان ، دکان ، دکان . 🔔باید سخت مراقب باشیم که این خطری که در طول تاریخ همیشه انقلاب‌های الهی را کرد و به آنها ضربه زد، بلکه این بار جلویش را بگیریم. کسانی داعیان انقلاب و داعیان اسلام باشند که هرچه به آنها نزدیک‌تر می‌شوی، اعتقادت به اسلام بیشتر بشود.» ✍🏻 شهید بهشتی
37.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قطب نما 241 🔴 ایستاده در غبار 💐مرد عرصه های جهاد با و و ، و 🎋امام خامنه‌ای: «من هر شب در نماز شما را با اسم دعا می کنم.» ✳️رقص آنجا کن که خود را بشکنی پنبه را از ریش شهوت بر کنی رقص و جولان بر سر میدان کنند رقص اندر خون خود مردان کنند چون رهند از دست خود دستی زنند چون جهند از نقص خود رقصی کنند 📚مثنوی مولوی
حمله تند مسئول دفتر سعید جلیلی به رئیسی و باقری کنی بابت احیای برجام  عباس رنجبر نوشت : آقایان رئیسی و باقری مسئولیت مستقیم تبعات این تصمیم برعهده‌ی شماست. عباس رنجبر، مسئول دفتر سعید جلیلی در توئیتی نوشت : احیای روح برجام و تز رسواشده‌ی حل معیشت ازطریق سازش در اذهان مردم؛ شرطی کردن اقتصاد و اعمال خود تحریمی علیه نهادهای داخلی؛ اعطای مجدد اهرم فشار مکانیسم ماشه و نظارت های استثنایی به آمریکا و جاسوسان اسرائیل؛ و... آقایان رئیسی و باقری مسئولیت مستقیم تبعات این تصمیم برعهده‌ی شماست
💐در زلال اندیشه امام خامنه‌ای 🔔🔔 غرق در کارهای روزمرّه نشوید. ❇️ در زمینه مسائل کلان کشور یک طرح کلّی روشنی که قابل توضیح برای مردم هم باشد، در مقابل شما باید وجود داشته باشد که بر اساس آن طرح پیش بروید. اگر این شد، آن وقت این کارهای روزمرّه‌ای هم که پیش می‌آید، در جای خود قرار خواهد گرفت. ⚠️ اینکه ما می‌گوییم «غرق در کارهای روزمرّه نشوید»، معنایش این نیست که اگر چنانچه قضیّه آبادان پیش آمد، سراغش نروید؛ نه، باید بروید! حتماً باید بروید در مسئله سیل و مسائل گوناگون دیگر، حتماً باید خودتان را به این کارهای دفعی و پیش‌بینی‌نشده برسانید؛ امّا اینها شما را در خودش غرق نکند. کار را با برنامه انجام بدهید، و عطفِ توجّه عمده شما به همین و باشد. 🎋 در دیدار رئیس جمهور و اعضای دولت؛ 1401/6/8
🔔 و سرزمینم است. این جمله با استعمار انگلیس است. 💐۱۲ شهریور ، سالروز شهادت شیر مردی که زیر پرچم اجنبی نرفت و خون خود را نثار دفاع از ناموس و استقلال و شرف ملت ایران کرد گرامی باد. ارتش بریتانیا با ۵۰۰۰نیرو به بنادر جنوب هجوم آورد. اما جوانان با غیرتی چون رئیسعلی ۲۹ساله و خالو حسین دشتی با خون خود و افراد انگشت شمار دربرابر ارتش کلاسیک انگلیس از خاک و ناموس ایران دلیرانه دفاع کردند. 🎋رئیسعلی فرمانده نیروهای تنگستانی در برابر تطمیع ۴۰۰هزار پوندی دشمن اعلام کرد: ناموس و سرزمینم بهایش است نه زر و زیور دنیا. 🎋۹ماه کل شهر بوشهر در محاصره دلیران تنگستان بود و قوای بیگانه هرگز نتوانست بر این جوانان پیروز شود. 🎋این فرمانده غیور لر که متولد ۱۲۶۱ بوشهر بود در ۳۲ سالگی در ۱۲۹۴/۰۶/۱۲ به رسید و در آرام گرفت.