میگه که
یه سریا اصولگرا هستن
یه سریا اصلاح طلب
یه سریا ام علیالاصول گرا !!
تو چی ؟! جز کدومشونی
آرزوی شهادت را همه دارند...اما..!
تنها اندکی شهید میشوند چون
تنها اندکی شهیدانه زندگی میکنند!
#شهیدسیدسجادخلیلی
⬥
✻ | @Assabeqoon
رفقا یکی از بچه های السابقون
یکی از ادمین های درجه یک
که بیشتر مطالب استاد صفایی
رو کار میکنند براتون !
آقا محمدرضا انشاءالله فردا به نیابت از جمع السابقون راهی سرزمین عشقه !!
سلام رفقا؛
قبول باشه عزاداریاتون،
اول، اینکه آقا محسن لطف دارن به بنده و کوچیک همه شما هستم
دوم، اینکه ان شاء الله قسمت همه بچه های السابقون بشه🤲🏻
اگر درد دلی ، حاجتی داری اینجا بنویسید !!
به شرط لیاقت میرسونم دست ارباب :
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_eo5emr&btn=اَلسـّابِقُونْ