رفقا یکی از بچه های السابقون
یکی از ادمین های درجه یک
که بیشتر مطالب استاد صفایی
رو کار میکنند براتون !
آقا محمدرضا انشاءالله فردا به نیابت از جمع السابقون راهی سرزمین عشقه !!
سلام رفقا؛
قبول باشه عزاداریاتون،
اول، اینکه آقا محسن لطف دارن به بنده و کوچیک همه شما هستم
دوم، اینکه ان شاء الله قسمت همه بچه های السابقون بشه🤲🏻
اگر درد دلی ، حاجتی داری اینجا بنویسید !!
به شرط لیاقت میرسونم دست ارباب :
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_eo5emr&btn=اَلسـّابِقُونْ