پیام هاتون واقعاً جواب داره !!
همه رو میخونیم و انشاءالله تو دو روز آینده همه رو تو صحن و سرای سیدالشهدا پاسخ میدیم !!
به شرط لیاقت البته
از زمانی که یادمه مادرم روزای ۸ محرم یه پذیرایی ساده به همسایه ها میداد !!
یه بار پرسیدم نیت نذرت چیه ؟!
با همون حالت شوخی گفت : که پسرام مثل علی اکبر امامحسین ع عاقبت به خیر بشن !!
خلاصه ما الان هرچی داریم از همونه !!
اگه خدا نظر کرده نرفتیم راه اشتباهی
رو که باید ...
به لطف خدا و عنایت حضرته !!