از زمانی که یادمه مادرم روزای ۸ محرم یه پذیرایی ساده به همسایه ها میداد !!
یه بار پرسیدم نیت نذرت چیه ؟!
با همون حالت شوخی گفت : که پسرام مثل علی اکبر امامحسین ع عاقبت به خیر بشن !!
خلاصه ما الان هرچی داریم از همونه !!
اگه خدا نظر کرده نرفتیم راه اشتباهی
رو که باید ...
به لطف خدا و عنایت حضرته !!
امام حسین هر روز جلوی
چشم خودش قد کشیدن گل پسرشو
میدید و میگفت :
فداح و ابو ( پدرت به فدایت💔 )