سجتریس، اون ازت انتظارِ عجله نداره، انتظارِ یه واکنش درست احساسی داره.آریس، بازم که چتاتونو چک کردی، دنبال چی میگردی؟ اون خودش بخواد برمیگرده.
آکواریس، پیامشو سین میزنی جواب نمیدی بعد چندروز میای براش مستند میبافی تو ویس. طفلی فازتو نمیفهمه خب.