eitaa logo
𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
11.6هزار دنبال‌کننده
52 عکس
21 ویدیو
0 فایل
𝒯ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑠 𝑜𝑏𝑒𝑦 𝑔𝑜𝑑 ★ˑ ִֶָ⋆˖. تبلـیغـات : @Tab3Astro ⢸⣦⡀⠀⠀⠀⠀ ⢀⡄ ⠀⠀⠀⢸⣏⠻⣶⣤⡶⢾⡿⠁ ⠀⠀⣀⣼⠷⠀⠀⠁⢀⣿⠃⠀ ⠴⣾⣯⣅⣀⠀⠀⠀⠈⢻⣦⡀ ⠀⠀⠀⠉⢻⡇⣤⣾⣿⣷⣿⣿⣦⡀ ⠀⠀⠀⠀⠸⣿⡿⠏⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠟⠁⠀⠀⠀⠀⠀
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ لئو وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ وقتی تنها میشه، اون اعتمادبه‌نفسی که همه می‌بینن جای خودش رو به سوال‌های واقعی‌تر میده. آیا به اندازه کافی خوب بودم؟ آیا دیده شدم؟ آیا آدم‌ها واقعاً منو میشناسن؟ لئو بیشتر از چیزی که نشون میده به تایید شدن اهمیت میده، ولی هیچ‌وقت دوست نداره اینو اعتراف کنه. با این حال بعد از هر سقوطی دوباره خودش رو جمع می‌کنه و به خودش یادآوری می‌کنه که کیه.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ ویرگو وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ ویرگو وقتی تنهاست، هر اتفاقی که افتاده دوباره بررسی میشه. هر حرفی که زده شده دوباره تحلیل میشه. هر رفتاری که دیده دوباره زیر ذره‌بین میره. ممکنه یه مکالمه سه دقیقه‌ای رو تا چند روز بعد توی ذهنش مرور کنه و هنوز جزئیات جدیدی ازش پیدا کنه. «چرا اینو گفت؟» «منظورش چی بود؟» «اون لحظه چرا اینجوری نگاه کرد؟» «نکنه من اشتباه برداشت کردم؟» خیلی از آدم‌ها فکر می‌کنن ویرگو نسبت به احساساتش منطقیه، ولی حقیقت اینه که ویرگو هم احساسات عمیقی داره؛ فقط به جای اینکه مستقیم حسشون کنه، اول سعی می‌کنه درکشون کنه.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ لیبرا وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ وقتی با خودش تنهاست، تازه همه‌ی مکالمه‌هایی که تموم شدن دوباره شروع میشن. یه جواب بهتر برای اون بحث. یه واکنش متفاوت برای اون اتفاق. یه سناریوی جدید برای چیزی که ماه‌ها پیش تموم شده. خیلی‌ها فکر می‌کنن لیبرا سریع از کنار مسائل رد میشه، ولی حقیقت اینه که مدت زیادی بعد از تموم شدن یه اتفاق، هنوز داره توی ذهنش باهاش زندگی می‌کنه. گاهی اونقدر به دیدگاه همه‌ی آدم‌ها فکر می‌کنه که یادش میره خودش واقعاً چی می‌خواد. و شاید بزرگ‌ترین راز لیبرا این باشه که از تصمیم گرفتن نمی‌ترسه؛ از تصمیم اشتباه گرفتن می‌ترسه.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ اسکورپیو وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ وقتی با خودش تنهاست، هیچ احساسی سطحی باقی نمی‌مونه. یه حرف ساده می‌تونه ساعت‌ها ذهنش رو درگیر کنه. یه نگاه، یه سکوت، یه تغییر رفتار کوچیک... اسکورپیو از اون آدماییه که بیشتر از چیزی که نشون میده می‌فهمه. وقتی تنهاست، تیکه‌های پازل رو کنار هم میذاره و چیزایی رو متوجه میشه که شاید بقیه حتی متوجه وجودشون نشن. گاهی وانمود می‌کنه اهمیت نمیده، ولی حقیقت اینه که بعضی چیزها خیلی عمیق‌تر از چیزی که بروز میده روی اون اثر میذارن. تنهایی اسکورپیو شبیه یه اقیانوس آرومه؛ از بالا ساکت، از پایین پر از جریان.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ سجتریس وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ وقتی تنها میشه، بیشتر از اینکه به گذشته فکر کنه، به جاهایی فکر می‌کنه که هنوز نرفته. به آدم‌هایی که هنوز ندیده. به تجربه‌هایی که هنوز نداشته. حتی وقتی ناراحته، یه بخش از وجودش دنبال در خروجی می‌گرده. یه فیلم جدید. یه برنامه جدید. یه مقصد جدید. یه هدف جدید. برای همین خیلی وقتا بقیه متوجه نمیشن که پشت اون انرژی مثبت، گاهی خستگی‌های بزرگی پنهان شده. سجیتریوس معمولاً با حرکت کردن با احساساتش کنار میاد، نه با نشستن و خیره شدن بهشون.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☎️ کپریکورن وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ وقتی با خودش تنهاست، میشه گفت هنوز داره کار میکنه:) حتی اگر ظاهراً استراحت کنه، یه گوشه ذهنش درگیر آینده‌ست. درگیر اینه که بعدش چی؟ قدم بعدی چیه؟ چطور بهتر بشه؟ خیلی وقتا به خودش سخت‌تر از بقیه می‌گیره. ممکنه موفقیت‌هاش رو فراموش کنه ولی اشتباهاتش رو ماه‌ها یادش بمونه. آدم‌های زیادی فکر می‌کنن کپریکورن سرد یا بی‌احساسه، در حالی که بخش زیادی از احساساتش رو پشت مسئولیت‌ها و کنترل کردن خودش پنهان می‌کنه. وقتی تنهاست، بیشتر از چیزی که بقیه تصور می‌کنن خسته‌ست.