eitaa logo
𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
11.5هزار دنبال‌کننده
52 عکس
21 ویدیو
0 فایل
𝒯ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑠 𝑜𝑏𝑒𝑦 𝑔𝑜𝑑 ★ˑ ִֶָ⋆˖. تبلـیغـات : @Tab3Astro ⢸⣦⡀⠀⠀⠀⠀ ⢀⡄ ⠀⠀⠀⢸⣏⠻⣶⣤⡶⢾⡿⠁ ⠀⠀⣀⣼⠷⠀⠀⠁⢀⣿⠃⠀ ⠴⣾⣯⣅⣀⠀⠀⠀⠈⢻⣦⡀ ⠀⠀⠀⠉⢻⡇⣤⣾⣿⣷⣿⣿⣦⡀ ⠀⠀⠀⠀⠸⣿⡿⠏⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠟⠁⠀⠀⠀⠀⠀
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
✶ چیزی که هیچکس درباره ساین‌ها نمیفهمه...
𔘓 ⋆ ࣪. ✿ 𑁤 چیزی که هیچکس درباره آریس نمیفهمه... چیزی که هیچکس درباره آریس نمی‌فهمه اینه که پشت اون همه جسارت و محکم بودن، یه آدم خیلی حساس نشسته. نه از اون حساس‌هایی که زود گریه می‌کنن. از اون حساس‌هایی که وانمود می‌کنن هیچ اتفاقی نیفتاده. آریس وقتی از یه نفر ناراحت میشه، بیشتر از اینکه دلش بخواد دعوا کنه، دلش می‌خواد اون آدم خودش بفهمه چی شده. ولی معمولاً این اتفاق نمیفته. برای همین خیلی وقت‌ها بین سکوت کردن و انفجار کردن گیر می‌کنه. مردم فکر می‌کنن زود فراموش می‌کنه. اما حقیقت اینه که بعضی حرف‌ها سال‌ها توی ذهنش می‌مونن. فقط دیگه درباره‌شون حرف نمی‌زنه.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
𔘓 ⋆ ࣪. ✿ 𑁤 چیزی که هیچکس درباره تورس نمیفهمه... چیزی که هیچکس درباره تورس نمی‌فهمه اینه که اون لجباز نیست. خسته‌ست. خسته از اینکه مدام مجبور باشه به آدم‌ها ثابت کنه نیتش چیه. تورس وقتی دلش رو به یه نفر میده، واقعاً میده. برای همین وقتی ناامید میشه، راحت مثل بقیه بلند نمیشه و راهشو ادامه بده. یه بخشی از وجودش مدت‌ها اونجا می‌مونه. مردم فکر می‌کنن تورس به آدم‌ها وابسته میشه. نه. تورس به حسی که کنار یه آدم داشته وابسته میشه. و دل کندن از یه حس، خیلی سخت‌تر از دل کندن از یه آدمه.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
𔘓 ⋆ ࣪. ✿ 𑁤 چیزی که هیچکس درباره جمنای نمیفهمه... چیزی که هیچکس درباره جمنای نمی‌فهمه اینه که بیشتر از چیزی که نشون میده درگیر میشه. فقط نمی‌ذاره کسی ببینه. خیلی از آدم‌ها فکر می‌کنن چون جمنای شوخی می‌کنه، می‌خنده یا سریع موضوع رو عوض می‌کنه، پس ناراحت نیست. اما بعضی وقت‌ها درست وسط خندیدن، ذهنش جای دیگه‌ایه. یه مکالمه قدیمی. یه آدم قدیمی. یه سوال بی‌جواب. جمنای استاد قایم کردن احساساته. برای همینه که خیلی‌ها هیچ‌وقت نمی‌فهمن چقدر تحت فشار بوده.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
𔘓 ⋆ ࣪. ✿ 𑁤 چیزی که هیچکس درباره کنسر نمیفهمه... چیزی که هیچکس درباره کنسر نمی‌فهمه اینه که اون از تنهایی نمی‌ترسه. از بی‌اهمیت شدن می‌ترسه. از این می‌ترسه که یه روز برای کسی که دوستش داره، به اندازه قبل مهم نباشه. برای همین کوچک‌ترین تغییر رفتارها رو می‌بینه. کوچک‌ترین فاصله‌ها رو حس می‌کنه. و قبل از اینکه بقیه متوجه بشن چیزی عوض شده، کنسر مدت‌هاست اون تغییر رو احساس کرده. بعضی از غم‌هایی که حمل می‌کنه، حتی هنوز اتفاق نیفتادن.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
𔘓 ⋆ ࣪. ✿ 𑁤 چیزی که هیچکس درباره لئو نمیفهمه... چیزی که هیچکس درباره لئو نمی‌فهمه اینه که اون دلش نمی‌خواد مرکز توجه باشه. دلش می‌خواد برای یه نفر خاص، خاص باشه. همین. لئو می‌تونه جلوی همه قوی باشه. جلوی همه بخنده. جلوی همه بدرخشه. اما وقتی کسی که براش مهمه نادیده‌ش بگیره، بیشتر از چیزی که نشون میده می‌شکنه. و بدترین قسمتش اینه که معمولاً هیچ‌کس متوجه اون شکستگی نمیشه.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا