𔘓 ⋆ ࣪. ✿
𑁤 چیزی که هیچکس درباره تورس نمیفهمه...
چیزی که هیچکس درباره تورس نمیفهمه اینه که اون لجباز نیست.
خستهست.
خسته از اینکه مدام مجبور باشه به آدمها ثابت کنه نیتش چیه.
تورس وقتی دلش رو به یه نفر میده، واقعاً میده.
برای همین وقتی ناامید میشه، راحت مثل بقیه بلند نمیشه و راهشو ادامه بده.
یه بخشی از وجودش مدتها اونجا میمونه.
مردم فکر میکنن تورس به آدمها وابسته میشه.
نه.
تورس به حسی که کنار یه آدم داشته وابسته میشه.
و دل کندن از یه حس، خیلی سختتر از دل کندن از یه آدمه.
𔘓 ⋆ ࣪. ✿
𑁤 چیزی که هیچکس درباره جمنای نمیفهمه...
چیزی که هیچکس درباره جمنای نمیفهمه اینه که بیشتر از چیزی که نشون میده درگیر میشه.
فقط نمیذاره کسی ببینه.
خیلی از آدمها فکر میکنن چون جمنای شوخی میکنه، میخنده یا سریع موضوع رو عوض میکنه، پس ناراحت نیست.
اما بعضی وقتها درست وسط خندیدن، ذهنش جای دیگهایه.
یه مکالمه قدیمی. یه آدم قدیمی. یه سوال بیجواب.
جمنای استاد قایم کردن احساساته.
برای همینه که خیلیها هیچوقت نمیفهمن چقدر تحت فشار بوده.
𔘓 ⋆ ࣪. ✿
𑁤 چیزی که هیچکس درباره کنسر نمیفهمه...
چیزی که هیچکس درباره کنسر نمیفهمه اینه که اون از تنهایی نمیترسه.
از بیاهمیت شدن میترسه.
از این میترسه که یه روز برای کسی که دوستش داره، به اندازه قبل مهم نباشه.
برای همین کوچکترین تغییر رفتارها رو میبینه.
کوچکترین فاصلهها رو حس میکنه.
و قبل از اینکه بقیه متوجه بشن چیزی عوض شده، کنسر مدتهاست اون تغییر رو احساس کرده.
بعضی از غمهایی که حمل میکنه، حتی هنوز اتفاق نیفتادن.
𔘓 ⋆ ࣪. ✿
𑁤 چیزی که هیچکس درباره لئو نمیفهمه...
چیزی که هیچکس درباره لئو نمیفهمه اینه که اون دلش نمیخواد مرکز توجه باشه.
دلش میخواد برای یه نفر خاص، خاص باشه.
همین.
لئو میتونه جلوی همه قوی باشه.
جلوی همه بخنده.
جلوی همه بدرخشه.
اما وقتی کسی که براش مهمه نادیدهش بگیره، بیشتر از چیزی که نشون میده میشکنه.
و بدترین قسمتش اینه که معمولاً هیچکس متوجه اون شکستگی نمیشه.
𔘓 ⋆ ࣪. ✿
𑁤 چیزی که هیچکس درباره ویرگو نمیفهمه...
چیزی که هیچکس درباره ویرگو نمیفهمه اینه که اون اینقدر به بقیه سخت نمیگیره.
به خودش سخت میگیره.
خیلی از شبهایی که بقیه راحت خوابیدن، ویرگو داشته یه اشتباه قدیمی رو مرور میکرده.
یه جمله. یه تصمیم. یه فرصت از دست رفته.
مردم فکر میکنن زیادی فکر میکنه.
اما هیچکس نمیپرسه چرا انقدر فکر میکنه.
شاید چون همیشه حس کرده اگر خودش مراقب همهچیز نباشه، هیچکس دیگهای نخواهد بود.
𔘓 ⋆ ࣪. ✿
𑁤 چیزی که هیچکس درباره لیبرا نمیفهمه...
چیزی که هیچکس درباره لیبرا نمیفهمه اینه که اون بیشتر از چیزی که نشون میده تنهاست.
چون همیشه نقش آدمی رو بازی میکنه که حال همه رو میفهمه.
که به همه گوش میده.
که همه میتونن پیشش درد دل کنن.
اما کمتر کسی میپرسه:
«خودت چطوری؟»
لیبرا سالها میتونه بار احساسات بقیه رو حمل کنه.
اما وقتی نوبت خودش میشه، معمولاً سکوت میکنه.