𔘓 ⋆ ࣪. ✿
𑁤 چیزی که هیچکس درباره لیبرا نمیفهمه...
چیزی که هیچکس درباره لیبرا نمیفهمه اینه که اون بیشتر از چیزی که نشون میده تنهاست.
چون همیشه نقش آدمی رو بازی میکنه که حال همه رو میفهمه.
که به همه گوش میده.
که همه میتونن پیشش درد دل کنن.
اما کمتر کسی میپرسه:
«خودت چطوری؟»
لیبرا سالها میتونه بار احساسات بقیه رو حمل کنه.
اما وقتی نوبت خودش میشه، معمولاً سکوت میکنه.
𔘓 ⋆ ࣪. ✿
𑁤 چیزی که هیچکس درباره اسکورپیو نمیفهمه...
چیزی که هیچکس درباره اسکورپیو نمیفهمه اینه که اون از خیانت نمیترسه.
از اشتباه اعتماد کردن میترسه.
برای همین قبل از اینکه بهت نزدیک بشه، هزار بار نگاهت میکنه.
رفتارت رو میبینه.
حرفهات رو میسنجه.
انرژیت رو حس میکنه.
و وقتی بالاخره در دلش رو باز میکنه، دیگه فقط یه علاقه ساده نیست.
یه جور آسیبپذیریه.
برای همین زخمهایی که از آدمها میخوره، خیلی عمیقتر از چیزیه که نشون میده.
𔘓 ⋆ ࣪. ✿
𑁤 چیزی که هیچکس درباره سجتریس نمیفهمه...
چیزی که هیچکس درباره سجتریس نمیفهمه اینه که همیشه اون آدم بیخیال و آزاد نیست.
فقط نمیخواد کسی غمش رو ببینه.
خیلی از وقتها وقتی ناراحته، بیشتر میخنده.
بیشتر شوخی میکنه.
بیشتر خودش رو مشغول میکنه.
چون نشستن با احساساتش براش سختتر از فرار کردنه.
و بعضی وقتها خودش هم نمیدونه از چی داره فرار میکنه.
𔘓 ⋆ ࣪. ✿
𑁤 چیزی که هیچکس درباره کپریکورن نمیفهمه...
چیزی که هیچکس درباره کپریکورن نمیفهمه اینه که اون از موفق نشدن خودش کمتر میترسه.
بیشتر از این میترسه که ناامیدت کنه.
برای همین اینقدر مسئولیت به دوش میکشه.
برای همین کمتر درخواست کمک میکنه.
برای همین حتی وقتی خستهست، ادامه میده.
خیلی از آدمها قدرتش رو میبینن.
اما کمتر کسی وزن چیزهایی که تنهایی حمل میکنه رو میبینه.
𔘓 ⋆ ࣪. ✿
𑁤 چیزی که هیچکس درباره آکواریس نمیفهمه...
چیزی که هیچکس درباره آکواریس نمیفهمه اینه که اون بیاحساس نیست.
فقط احساساتش رو مثل بقیه زندگی نمیکنه.
خیلی از حرفهایی که نمیزنه، توی ذهنش هزار بار گفته شدن.
خیلی از دلتنگیهایی که نشون نمیده، واقعین.
فقط یاد گرفته همهچیز رو داخل خودش نگه داره.
برای همین آدمها گاهی فکر میکنن براش مهم نیست.
در حالی که شاید دقیقاً برعکس باشه.
𔘓 ⋆ ࣪. ✿
𑁤 چیزی که هیچکس درباره پایسیز نمیفهمه...
چیزی که هیچکس درباره پایسیز نمیفهمه اینه که اون فقط قلب خودش رو حمل نمیکنه.
قلب بقیه رو هم حمل میکنه.
غم آدمها رو حس میکنه.
فاصله گرفتن آدمها رو حس میکنه.
تغییر انرژیها رو حس میکنه.
و گاهی اونقدر درگیر حال بقیه میشه که یادش میره حال خودش چطوره.
پایسیز از اون آدمهاییه که ممکنه مدتها بعد از رفتن یه نفر، هنوز برای اون آدم آرزوی آرامش کنه.
حتی وقتی خودش هنوز زخم داره.