eitaa logo
آتش به اختیار🇮🇷قم🇵🇸
1.8هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
8هزار ویدیو
73 فایل
پیامبراعظم"صلی‌الله‌علیه‌وآله‌" لاتَکرَهُو االفِتنَة فِی آخِرالزَّمانِ، فَاِنَّها تُبیر المُنافِقین ازفتنه‌وآزمایش‌درآخرالزمان‌نگران‌نباشید؛ چراکه‌موجب‌نابودی‌منافقان‌میشود! ارتباط‌باما: @khademalzahra14130
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جناب آقای پزشکیان! فیلم چاپلوسی استاندار خراسان شمالی در حضور شما را دیدم. اگر همچنان میخواهید فقط از نهج البلاغه حرف بزنید که هیچ، اما اگر میخواهید کمی هم به آن عمل کنید طبق حکمت ۸۲ این کتاب عمل کنید و دستور عزل این فرد متملق را بدهید. و من الله التوفیق امیرحسین ثابتی @Sabety_ir
🔴 ناگفته‌هایی از جلسه شورای عالی فضای مجازی 🔰 آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی در حالی برگزار شد و فعالیت گوگل‌پلی و سکوی واتس‌آپ، بدون طی مراحل قانونی و پذیرش شرایط و ضوابط حکمرانی جمهوری اسلامی آزاد شد که: ۱. طرح خارج کردن گوگل‌پلی و وانس‌آپ از نظارت قانونی، دارای ابهامات زیادی است از قبیل عدم وجود زمانبندی اجرا و ضمانت‌های اجرایی لازم که از شروط حداقلی یک طرح ملی است... وقتی یک اقدام ملی به جای کارهای کارشناسی، کنشی سیاسی و در راستای اجرای شعارهای بدون کارشناسی انتخاباتی می‌شود به یقین حلقه مفقوده این سیاستگذاری فضای مجازی خواهد شد. ۲. سوگمندانه در این جلسه بدون آنکه اجازه بحث بر روی بندهای اختلافی برای بازگشایی واتساپ و یوتیوب داده شود، کل طرح به رای گذاشته شد! این یعنی فدا کردن منافع ملی و از بین بردن حکمرانی فضای مجازی برای رسیدن به مقاصد سیاسی کوتاه مدت. ۳. آش این رفتار آنقدر شور شد که در اعتراض به عدم شفافیت طرح و مجهول بودن روند اجرایی طرح و نامفهوم بودن مفاد آن، یکی از موافقان همیشگی رفع فیلتر به طرح مذکور رأی‌ منفی داده است. ۴. بر خلاف ادعای دروغ اجماع اعضای شورایعالی توسط یکی از مسئولان رسانه‌ای و خبری دولت، با توجه به شنیده‌های متقن تنها ۱۵ نفر از ۲۸ نفر اعضای شورایعالی فضای مجازی به طرح مذکور رأی مثبت داده‌اند و به دلیل ابهامات متعدد، اجماعی صورت نگرفته. ۵. کار به جایی رسیده که اعضای دولتی شورایعالی فضای مجازی با تهدید به جلسه آورده شده‌ و آرای آنها به صورت مدیریت شده و بدون حفظ شأن کارشناسی اعضا اتخاذ شده تا چارچوب‌های شکسته شود... چرا مدعیان شفافیت و دانستن حق مردن است، مشروح مذاکرات جلسه شورایعالی فضای مجازی را منتشر نمی‌کنند؟ آیا اگر مردم پشت پرده‌های جلسه مذکور را بدانند، آبرویی برای فروشندگان کشور باقی خواهد ماند؟ ✍ حجت الاسلام حمید رسایی نماینده انقلابی مردم تهران @AtashBeEkhtiar_Qom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ این ویدئو را باید هر روز دید امام خامنه‌ای: اگه صد مورد خیانت خواص را هم دیدید ناامید نشوید. ✍ تمام هستی‌ام فدای شما که نفس گرمتان چنین دلگرم کننده و آرامش‌بخش است. در منطق امامین انقلاب که برگرفته از منطق دین است، ناامیدی اساسا جایگاهی ندارد. اینکه حضرت امام فرمودند ما مأمور به وظیفه ایم نه نتیجه در همین چارچوب است. یعنی ملاک پیروزی عمل به وظیفه است نه الزاما رسیدن به نتیجه. یعنی اگر به وظیفه خود عمل کردیم، پیروز شده‌ایم، چه به نتیجه رسیده باشیم و چه به نتیجه نرسیده باشیم. با این نگاه، ناامیدی معنی ندارد. البته این به معنای بی‌توجهی به هدف نیست بلکه باید توجه به هدف داشت و برای رسیدن به آن تلاش کرد اما ملاک پیروزی و شکست، عمل به وظیفه است نه رسیدن به نتیجه‌. @AtashBeEkhtiar_Qom
بسم الله الرحمن الرحیم 🔴 شبکه اجتماعی واتساپ آمریکایی، قلدری کرد و اکثریت اعضاء شورایعالی فضای مجازی تسلیم شدند. 🔹 ۱۶ عضو از ۲۷ عضو شورای عالی فضای مجازی با استنکاف واتساپ از پذیرش حاکمیت قوانین ایران موافقت کردند و با با تصمیم خود اجازه دادند این شبکه اجتماعی متعلق به دولت متخاصم آمریکا بدون هیچ محدودیت قانونی در فضای مجازی ایران به فعالیت بپردازد. 🔹 برای بنده قابل فهم نیست که چرا مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف به کرات با تعابیر گوناگون از ول بودن و عدم حاکمیت قانون در فضای مجازی ابراز نگرانی و ناراحتی می‌نمایند، ولی برخی از کسانی که منصوب مقام معظم رهبری هستند با رای خود در شورای عالی فضای مجازی زمینه ول شدن هرچه بیشتر فضای مجازی را فراهم می‌کنند؟ مقام معظم رهبری: 1️⃣«متأسّفانه در فضای مجازی کشور ما آن رعایتهای لازم با وجود این همه تأکیدی که من کردم صورت نمیگیرد و در یک جهاتی واقعاً ول است. همه‌ کشورهای دنیا روی فضای مجازی خودشان دارند اِعمال مدیریّت میکنند، [در حالی که] ما افتخار میکنیم به اینکه ما فضای مجازی را ول کرده‌ایم! این افتخار ندارد» (بیانات مورخ ۱۴۰۰/۱/۱) 2️⃣ «من به مناسبت فضای مجازی، حرف خودم را و مبنای خودم را قبلاً گفته‌ام، بعضی‌ها جور دیگری تبیین میکنند یا میفهمند، یا نمیخواهند بفهمند، امّا حرف من این است: فضای مجازی در کشور باید قانونمند بشود؛ اگر ما توانستیم در فضای مجازی حکمرانی قانونمند داشته باشیم، فضای مجازی برای کشور یک فرصت میشود، وَالّا ممکن است تهدید بشود.» (بیانات مورخ ۱۴۰۳/۶/۶) ⬛ به نظر شما چرا «بعضی‌ها فرمایشات مقام معظم رهبری را جور دیگری تبیین میکنند یا میفهمند، یا نمی‌ نمیخواهند فرمایشات معظم له را بفهمند،؟؟؟! ⬛ آیا آن دسته از تصمیمات شورای عالی فضای مجازی که با بیانات و سیاست‌های مقام معظم رهبری مغایرت دارند قابل اجرا هستند ؟؟؟i 🔷🔶🔷 عبدالصمد خرم آبادی @AtashBeEkhtiar_Qom
🔴 همدستی واتس‌اپ در قتل عام مردم فلسطین محرز و قطعی است ✍ نمیدانیم در فکر این مسئولان که حکم به رفع فیلتر این سکوی اسرائیلی دادند چه می‌گذرد اما مردم در استفاده از این سکو احتیاط کنند... @AtashBeEkhtiar_Qom
🔻غیرمحرمانه با بزرگان جبهۀ انقلاب 🖊مهدی جمشیدی ۱. فرضیۀ من این است که حاکمیّت و یا دست‌کم بخش عمدۀ آن، دچار مجموعه‌‌ای درهم‌تنیده از سیاست‌های فرساینده و مخرّب شده است که در پی آنها، اکنون وارد مرحلۀ به‌شدّت چالش‌برانگیز و مخاطره‌آفرینی شده‌ایم که لحظه‌به‌لحظه، امکان‌های بازگشت و جبران، بیشتر زوال می‌یابند و شرایط قهری، ما را به محاصره درمی‌آورند. برای اثبات سخنم، به شواهد تجربی و عینی استناد می‌کنم. ۲. در همۀ انتخابات‌ها، دوگانۀ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مطرح می‌شود و در نهایت نیز، مشارکت حداکثری، ترجیح داده می‌شود و صالحان در اثر سازوکارهای سکولاریستی، از قدرت بازمی‌ماندند. چندی که می‌گذرد، نارضایتی‌های اجتماعی از منتخبِ متوسط یا ضعیف، سربرمی‌آورد و مشارکت حداکثری، دود می‌شود و به هوا می‌رود. این چرخۀ باطل، دهه‌ها در جریان بوده و انتخابات ریاست‌جمهوریِ اخیر نیز، نمونۀ روشن آن است. این در حالی است که حاکمیّت باید از طریق انتخاب «اصلح»، معضل دیرینۀ «کارآمدی» را علاج می‌کرد و آن‌گاه به‌صورت خودبه‌خود، «مشارکت حداکثری» نیز در دوره‌های بعدی برآورده می‌شد. ۳. از سال آغاز دهۀ نود، جریان تجدّدی تلاش کرد تا از حجاب، بحران بیافریند. در این راستا، گام‌به‌گام پیش آمد و در نهایت در سال نودوشش، چندین زن روسری‌شان را بر سر چوب نهادند و آشکارا، کشف حجاب کردند. در اینجا بود که موج شکل گرفت و اندک‌اندک، کشف حجاب به یک «جریان اجتماعی» تبدیل شد و در نهایت در متن اغتشاش، حالت انفجاری یافت. حاکمیّت نیز در مقابل، منفعل گردید و حجاب را رها کرد و به بهانۀ تقنین، سه سال در وضع تعلیق به‌سربرد؛ قانونی که اکنون دولت لیبرال، به اجرای آن تن در نمی‌دهد و البته مسألۀ این دولت، خودِ «قانونی‌بودن حجاب» است و می‌خواهد از کشف حجاب، عبور کند و برهنگی را به‌عنوان خط قرمز معرفی نماید. از این گذشته، کارگزارانی که در این مدت، سخن از «سازوکار فرهنگی» به میان آوردند، قدمی برنداشتند و نشان دادند کار فرهنگی، اسم رمزی برای تحقّق حجاب اختیاری است. ۴. در زمینۀ فضای مجازی نیز، حاکمیّت با وجود این‌که می‌داند از میانۀ دهۀ هشتاد به این سو، همواره شبکه‌های اجتماعیِ غربی، خاستگاه اصلی تدارک نظری و عملیِ بحران‌ها و تنش‌ها بوده‌اند، اما اینک در مسیر گشودن دوبارۀ آنها حرکت می‌کند. در اغتشاش اخیر، به‌عیان دیدیم که شبکه‌های اجتماعیِ غربی، ابتدا به تولید و بازتولید «هویّت‌های دگراندیشانه» پرداختند و سپس این هویّت‌های تجدّدی را در مسألۀ حجاب، متمرکز کردند و از ظرفیت آنها، «اغتشاش خیابانی» پدید آوردند. این بدان معنی است که حاکمیّت، به دیگریِ سیاسی و تمدّنی‌اش، مجال و میدان داده تا جامعه‌اش و ذهنیّت فرهنگیِ مردمانش را به‌آسانی، به تصرّف خود درآورد و آن‌گاه بر اساس این بدنۀ اجتماعیِ استحاله‌شده و مخالف، طرح‌های تجدّدیِ خویش را پیش ببرد. فیلترینگ، همۀ برنامۀ حکمرانی نیست، اما در زمانۀ جنگ و نزاع هویّتی، به‌قطع، یکی از اضلاع مواجهه است. اکنون حاکمیّت در مسیر میدان‌دادن به بسترها و سکوهای تجدّدی قرار گرفته و این اقدام را احیای سرمایۀ اجتماعی‌اش می‌داند، درحالی‌که داستان، معکوس است؛ چون نه‌فقط سرمایۀ اجتماعی‌اش، بیشتر دچار زوال هویّتی خواهد شد، بلکه حتی لایه‌ای از جامعه که هوادار سرسخت او هستند، با مشاهدۀ این سیاست‌های لیبرالی، سرخورده و دلزده می‌شوند و همچون گذشته، حاضر به پرداخت هزینه نخواهند شد. ازاین‌رو، حاکمیّت در روزهای دشوارِ پیش رو، تنها خواهد ماند. ۵. به‌نظرم همین سیاست‌های ناصواب و نامعقول برای این‌که حاکمیّت را در شرایط بحرانی و موقعیّت گره‌خوردگی قرار بدهند، کافی هستند. مسأله این است که کنش‌ها و دغدغه‌ها و سازوکارها از وجه «ساختاری»، غلط اندر غلط هستند؛ یعنی «مدار» و «مسیر»، نابجاست و امنیّت ملّی را دچار چالش‌های مهلک خواهد کرد. اینک به‌جای آن‌که در افق «بازسازی انقلابی» حرکت کنیم و فاصله‌ها و زاویه‌ها از اصالت‌های انقلابی را جبران نماییم و به مبنا و منطق امام خمینی بازگردیم، در جهت معکوس آن به حرکت افتاده‌ایم و لیبرالیسم را در همۀ اضلاع و وجوهش، محقّق می‌کنیم. این مسیر، به ناکجاآباد خواهد انجامید و حاکمیّت را چه از درون و چه از بیرون، دچار انسداد خواهد کرد. حاکمیّتی که ذهنیّت و هویّت جامعه‌اش را به‌راحتی در اختیار ساختارهای ارتباطی‌ای قرار بدهد که مخالف‌پرور و معارض‌ساز هستند، روزبه‌روز، نحیف‌تر و محدودتر خواهد شد و جز پوسته‌ای ظاهری از آن باقی نخواهد ماند. این سیاست، هرگز به احیای سرمایۀ اجتماعی نخواهد انجامید، بلکه برعکس، از جامعه، یک قلمرو غیرانقلابی و تجدّدی خواهد ساخت که به‌مثابه ابزار «سکولاریزاسیون حاکمیّتی» عمل خواهد کرد؛ و مگر تاکنون، چنین نبوده است؟! روی سخن من با بزرگان جبهۀ انقلاب است؛ به صحنه بیایید! https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
‌ ⎙ انتظارِ تکان‌دهنده - قبل از دوران مهدی موعود ، آسایش و راحت‌ طلبی و عافیت نیست ، در روایات "واللَّه لتمحّصنّ" و "واللَّه لتغربلنّ" است؛ به شدت امتحان می‌شوید؛ فشار داده می‌شوید. - امتحان در کجا و چه زمانی است؟ آن وقتی که میدان مجاهدتی هست. • حضرت امام خامنه‌ای / ۱۳۷۰/۱۱/۳۰ @AtashBeEkhtiar_Qom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاندار خراسان شمالی خطاب به پزشکیان گفتم چقدر آشناست، تو برره دیده بودمش 😂 @AtashBeEkhtiar_Qom
✍نوجوانی پرسید چرا شیعیان اینقدر دشمن دارند؟ این مجسمه در اسپانیا از سه نفر مسلمان، مسیحی و یهودی ساخته شد. از مجسمه ساز پرسیدن، هدفت چی بوده ؟؟ گفت: ﻳﻬﻮﺩیا ﺧﻮﺩشونو ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ مسیحیا ﻭ ﻣﺴﻠﻤونا ﻣﻴدونن ﻭ ﻣﺴﻴﺤﻴﺎ هم خودشونو ﺑﺎﻻﺗﺮ از ﻣﺴﻠﻤونا ﻣﻴدونن. منم ﺍﻳﻦ ﻣﺠﺴﻤﻪ ﺭو ﺳﺎﺧﺘﻢ ﺗﺎ ﺑﮕم اونها سخت در اشتباه هستن! گفتن:این ﻣﺠﺴﻤﻪکه ﮔﻔﺘﻪﻫﺎی اونها رو تایید میکنه! ﮔﻔﺖ: اشتباه نکنید!ﻛﺎفیست آن ﻣﺴﻠﻤاﻥ ﺍﺯ ﺳﺠﺪﻩ برخیزد! ﺁﻧﮕﺎﻩ ﻣﺘﻮﺟﻪ خواهید شد ﻛﻪ ﭼﻪ ﺑﻼﻳﻲ ﺳﺮ آن دونفر خواهد آمد. 🔹 اسلام عبادی و اسلام سیاسی! این فردی که در سجده هست، نماد انسان صالح و اسلام عبادیه! آزارش به کسی نمیرسه خیری هم برای کسی نداره! بنابراین مخالف و دشمن هم نداره، چون ظلم پذیره! اونایی هم که رفتن روش ایستادن چون جاشون خوبه،کاری باهاش ندارن! حالا تصور کنید این انسان صالح قصد بلند شدن داشته باشه و به اون دوتا به خاطر ظلمشون اعتراض کنه! چی میشه؟! قطعا جای اون دوتا متزلزل خواهد شد و حتما باهاش مخالفت میکنن و حتی ممکنه باهاش بجنگن و به قتل برسونن! حالا دیگه دشمن هم داره! اون فرد دیگه صرفا انسان صالح نیست! چون اون الان دیگه به یک انسان مصلح تبدیل شده و میخواد به بُعد سیاسی اسلام هم عمل کنه . مصلح یعنی عدالت خواه و همه مصلحین برخلاف صالحین دشمنان زیادی دارن! مثل امام عصر(عج) که مصلح آخرالزمان هستن و دشمن هم زیاد دارن تشیع به ما یاد داد مصلح باشیم و در کنار اسلام عبادی اسلام سیاسی رو هم در نظر بگیریم. تشیع مصلح پَرورِه برای همین هم دشمن زیاد داره... @AtashBeEkhtiar_Qom
🚨از کلاه پهلوی تا کشف حجاب! ⭕️ رضاشاه تو یه بخشنامه جالب اعلام کرد که مردم باید مثل غربی‌ها کلاه از سر بردارند تا احترام نشون بدند. این در حالی بود که تو فرهنگ ایرانی، برهنه بودن سر نشونه بی‌ادبی محسوب می‌شد! ⭕️ بعدش دستور داد که همه به جای کلاه پهلوی، یه مدل کلاه فرنگی شبیه کلاه سربازای انگلیسی بذارند. ⭕️ اما ماجرا به اینجا ختم نشد! شاه به وزرا و معاوناش گفت: «هفته‌ای یه شب همراه خانوماتون تو کلوپ ایران جمع بشین و پیش‌قدم در کشف حجاب بشید.» ⭕️ اینطوری اتحاد شکل لباس و کشف حجاب، دست به دست هم دادن تا طرح جنجالی کشف حجاب اجرا بشه. طرحی که چون با باورهای مردم در تضاد بود، فقط با زور تا پایان حکومت رضاشاه دوام آورد.
با حکم اسکندر مومنی وزیر کشور ، پروین داداندیش همسر واعظی به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل بانوان وزارت کشور منصوب شد. الان دیگه فقط دخترخاله نوه عمه وزیر گردشگری تو دولت نیست، دولت شده خونه خاله همه توش فامیلن بعد همینا به همسر شهید رییسی ایراد می‌گرفتند. @AtashBeEkhtiar_Qom