گفتم آقا یه عکس ازتون بگیرم ؟؟
گفت بفرمایید
+مثل جیسون استتهام بعد از بازنشستگی شدن.
🤍●@Atomospher
یکی باشه باهاش بشینی اینجا و ساعت ها درمورد همه چی صحبت کنید=٬))))
🤍●@Atomospher
- Atomospher -
وقتی مامانت مثل سگ زدتت و یدفعه مهمون میاد واستون=))))))))) 🤍●@Atomospher
ممنون میشم بزنی رو پیوستن یاjoin❤️👇🏻🦦
وقتی طرف تو راهرو از رو به رو میاد و برای اینکه نخوریم به همدیگه میاد سمت راست(سمت چپ خودش) فرض رو بر این میگیرم که گواهینامه نداره.
با اجازه ی دوستان دراما ساز
اون کش رو سربازا میندازن دور پاچه ی شلوارشون
🤍●@Atomospher
آدمیست دیگر. یک روز حوصلهی هیچ چیز را ندارد دوست دارد خودش را بردارد بریزد دور.
پسرا یکبار میگن خداحافظ و صدبار برمیگردن،دخترا هزاربار تلاش میکنن نری و یهو بدون خداحافظی میرن.
آخر شبی به سمع و نظرتون برسونم که یاشار کمال میگه «هر آدمیزادی، یک بار، برای رسیدن به یک نفر دیر میکند، و بعد از آن، برای رسیدن به کسان دیگر، هیچ عجلهای نمیکند.». ای داد بیداد.